Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou die vriendin gaat r dus wel op in.... Zw wil mij geen verdriet doen, en daarom moet k dus zegge da k t liever nie wil hebbe.... en dan is t weer stoken tussen hun .... hij wordt boos en haar ben k kwijt.... want een relatie tussen hun da kam k eg nie aan.... als ie t nou iets verder zou zoeken dan mijn vriendinnen had k t bter kunnen verwerken dan nu.....
|
Bedenk wel.. tis maar een jongen. Door jou gedrag (hier opt forum iig) zal hij het alleen maar leuker vinden om jou pijn te doen terwijl hij niks voor je voelt..
Kzou het toch tegen je vriendin zeggen, gewoon even rustig praten. Dan wordt er niet gestookt en als je het niet zegt word je later alleen maar bozer op je vriendin.. Tegen die jongen moet je sterk zijn, want hij wil gewoon niet hetzelfde met jou als jij met hem. Als hij jou niet geeft wa jij wilt, geef je hem ook nie wa hij wilt.. toch? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ik die jongen links zou laten liggen, zoals gezegd werd: kiezen of pleite. Maar als hij je nu al zo behandelt is hij je volgensmij helemaal niet waard. Beide kanten moeten wel hun best doen voor elkaar hoor.
Ik zou dat met je vriendin even afwachten hoe dat verder gaat en eventueel vertellen dat hij bij jou ook steeds met anderen bezig is mocht ze doorgaan met die jongen maar je moet voorzichtig zijn, ze kan dat ook heel makkelijk als jaloezie zien. |
![]() |
|
dit is vrij duidelijk: met je vriendin praten, gaat ze erop in, dan heb je echt helemaal niets aan haar.
Die jongen OF laten kiezen, OF(wat ik zou doen) lekker links laten liggen, want als hij nu al niet bij jou kan blijven, dan zal ie 't ook nooit doen. Hij gebruikt je alleen maar. Hij gaat wel met je, maar ontkent 't dubbelop. Trap er toch niet in, zoals zovelen.... ![]()
|
weet j.... ga morge met die vriendin en gelukkig nog 2 andere een week op vakantie,..... en hij komt misschien ook... waarschijnlijk..... nou dan vertrek k wel naar de buurtent.... ofzo.... idg veel tnx allemaal jullie hebbe me wel weer een btje opgepept xuzzies mij
![]() |
||
Citaat:
en dat hij jou heeft gekust: misschien is hij wel heel erg scheel en onder de indruk dat hij jouw vriendin kuste
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
[Gezocht] Naam race spel. Verwijderd | 19 | 13-09-2005 12:49 | |
Psychologie |
wat moet ik doen?? weet t ff nie .. shy girl | 5 | 30-11-2003 20:31 | |
Psychologie |
tips om een vriend te helpen? Verwijderd | 5 | 27-04-2003 14:46 | |
Liefde & Relatie |
Ze doen me pijn.. Miss*Pain | 22 | 23-12-2002 11:06 | |
Psychologie |
T gaat k*t maar k durf "het" telefoontje nie te maken.... Droomvlucht | 5 | 06-05-2002 21:30 | |
Seksualiteit |
joris vs betsy [msn discussie] zenfox | 8 | 04-01-2002 18:35 |