Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2003, 14:37
Mindfields
Mindfields is offline
de volgende vraag heb ik naar o2 gemaild, maar misschien kunnen jullie me helpen

Ik heb een sms bundel van 30 smsjes verkocht en er 4 verstuurd in Nederland. Toen ben ik op vakantie gegaan naar Turkije en heb daar flinkt gesmst, wat vreemd genoeg van mijn beltegoed af ging. Toen was mijn beltegoed op en kreeg ik als melding: check netwerk diensten. Ik dacht; het zal wel aan het feit liggen
dat ik vanuit het buitenland sms. Nu terug in Nederland lukt het smsen nog steeds niet, en ik heb wel 26 smsjes in mijn bundel!!! Het telefoonnummer van de netwerk centrale klopt. Hij herkent mijn bundel niet.
Oud 10-08-2003, 15:16
Enlightenment
Enlightenment is offline
Is het niet zo dat je extra betaalt als je SMSt vanuit het buitenland?
Oud 10-08-2003, 15:25
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 10-08-2003 @ 16:16:
Is het niet zo dat je extra betaalt als je SMSt vanuit het buitenland?
Zou best kunnen

Maar er staat nog steeds dat ik 26 smsjes heb...........
Oud 12-08-2003, 17:18
Verwijderd
Wat geeft je telefoon aan? Raar genoeg komt dit vaker voor met mensen die sms-jes ontvangen uit het buitenland/ ontvangen in het buitenland. Aan/uitzetten wil nog wel eens helpen, en anders terug gaan naar de fabrieksinstellingen
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 12:56
LISM
LISM is offline
dit grapje had ik ook gehad met sms-en van nl naar duitsland, ik bleef de bundel houden maar het btg ging eraf. Het is nog een fout bij o2 en zal snel verholpen worden. Het zou te gek zijn als je voor 15cent per sms inkoopt en die doorstuurt naar het buitenland voor 50 cent per stuk.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 15:01
Genesis
Genesis is offline
Vanuit het buitenland werkt je sms bundel niet, dus dat smsen gaat van je beltegoed af.. Is je beltegoed helemaal op, of zelfs negatief (dat kan bij sommige aanbieders) dan werkt meestal je hele smsbundel niet meer. Waardeer opnieuw op, en je kan weer smsen met je bundel.

Genesis
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Genesis schreef op 19-08-2003 @ 16:01:
Vanuit het buitenland werkt je sms bundel niet, dus dat smsen gaat van je beltegoed af.. Is je beltegoed helemaal op, of zelfs negatief (dat kan bij sommige aanbieders) dan werkt meestal je hele smsbundel niet meer. Waardeer opnieuw op, en je kan weer smsen met je bundel.

Genesis
Stom eigenlijk. Want als je beltegoed gelijk of lager dan € 0,00 is maar je smsbundel nog wel X aantal smsjes heeft, heb je in principe nog wel tegoed.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 15:51
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Henri schreef op 19-08-2003 @ 22:13:
Stom eigenlijk. Want als je beltegoed gelijk of lager dan € 0,00 is maar je smsbundel nog wel X aantal smsjes heeft, heb je in principe nog wel tegoed.
Tja, ik heb het niet bedacht.. zal wel een reden voor zijn, of misschien word je automatisch geblokkeerd als je beltegoed op is, met dit als gevolg.. Ik weet het niet! Maar ik heb het ook gehad, maar dan bij Vodafone. Vandaar

Genesis
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten