![]() |
|
Hoi,
Ik heb sinds gisteren een steeds terugkerend probleem. Iedere keer als ik op Internet ga, verschijnt er een error-bericht (soms volgt er zelfs nog een 2e). Ik noem deze errors voor het gemak maar even Error 1 en Error 2, en hier kun je zien hoe ze eruit zien (ik heb ze gescreencapt): Error 1 Error 2 Soms verschijnt Error 1 op het beeld, waarna direct (als ik op 'Niet verzenden' heb geklikt) Error 2 verschijnt. En soms verschijnt Error 1 helemaal niet, en krijg ik direct Error 2 te zien. Bij Error 2 wordt steeds een klokje afgeteld (dat staat bij 'resterende tijd voordat het systeem wordt afgesloten'); ik heb dan steeds ongeveer 1 minuut de tijd om alles op te slaan voordat de computer wordt opgestart. Maar steeds kan ik dan wel niet mijn Internet-verbinding stopzetten voordat de computer wordt herstart. ![]() Kort samengevat: door deze errors kan ik niet fatsoenlijk internetten. Ja, ongeveer 5 minuten en minder, maar niet langer dan dat, want dan krijg ik die errors. Bovendien wordt, na het verschijnen van die errors, de computer steeds automatisch herstart, wat zeer irritant is en ook niet goed kan zijn voor mijn computer. ![]() (Trouwens, ik heb gisteren en eergisteren niets bijzonders gedaan op mijn computer - ik heb alleen enkele wallpaper & screensavers gedownload en geïnstalleerd, die overigens geen virussen bevatten. Dus daar kan het volgens mij niet aan liggen. Wel had ik een audio-CD beluisterd die 'enhanced' was; per ongeluk was ik daar al met Windows Media Player naar aan 't luisteren, nog voordat dat 'enhanced programma' verscheen, misschien dat het daar aan ligt?) In ieder geval, ik heb dit probleem nog nooit eerder gezien. Ik heb al heel wat errors gezien in mijn leven, maar deze 2 errors zijn helemaal nieuw voor mij. Ook de termen 'Generic Host Process', 'Win32 services', 'Remote Procedure Call' en NT Authority/System' zijn mij totaal onbekend. Wie weet waar ik hier mee te maken heb en hoe ik dit probleem eventueel zou kunnen verhelpen? Wie kan me helpen? Alsjeblieft, ik zou duizend maal heel erg dankbaar zijn als iemand me z.s.m. verder kan helpen! ![]() ![]() ![]() Alvast hartelijk bedankt! ![]() ![]() ![]() Groetjes, Ripper
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Dom, hè? Had ik die e-mails nu maar wel vertrouwd... ![]() Ripper
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Paassaaitjes verstoppen! #577 TopDrop | 500 | 13-04-2009 19:51 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Somrijen TI 84 Plus aphp | 10 | 01-06-2007 19:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 18-07-2005 00:38 | |
Muziek |
Trance lucienvdmooren | 23 | 29-01-2005 15:48 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Software & Hardware |
"Failed to initialise video" & other probs. 1234NightRemcoZ | 4 | 21-12-2002 18:48 |