Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vind het gedicht niet echt heel mooi. de laatste strofe had je bijvoorbeeld iets andere woorden ofzo mogen kiezen. het 'maar' aan het begin van de 4e strofe en de paar keer 'en' vind ik niet zo mooi staan.
ik heb het idee dat je het zo'n beetje wil laten rijmen en daardoor lang hebt lopen zoeken naar woorden, waardoor het wat minder mooi is geworden dan je wilde. sorry voor dit afkraken. ik vind het namelijk wel erg leuk dat je vaak over dit soort onderwerpen, die je raken, een gedicht schrijft. ik vind dit onderwerp ook echt aangrijpend. de zin 'Ze had verloren het leven won haar strijd' vind ik wel weer heel erg mooi. ik hoop dat je 't niet vervelend vind dat ik kritiek ga geven. ik weet namelijk ook niet echt hoe het beter moet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je hebt ook wel een beetje gelijk, ik wilde gewoon over dit onderwerp dichten omdat het me niet losliet. Ik hoorde het verhaal van iemand die zelf pleegkinderen heeft en zo en ze vertelde over een andere vrouw die een jongetje bij haar had dat een vreselijk verleden had. Jullie kunnen daarover zelf oordelen, maar naar mijn mening klopt dat zeker.. Je moet het je eens voorstellen om als piep klein inimini jochie te zien dat je moeder de dood verkiest boven haar leven met jou en dat ze dat ook nog eens doet in een kamer waar jij nog 3 dagen moet leven zonder eten of drinken! Mjah, mij raakt het iig steeds weer als ik daar aan denk.. |
![]() |
|
jouw dichies zijn altijd goed...het onderwerp is
![]() een opmerking hij was pas 3.................---> hij was pas drie vind ik mooier staan ![]() groetjes
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik ben het trouwens met je eens wat betreft dat 3/drie. Maar ik kan het niet meer veranderen. Het is al 1440 minuten nadat ik het heb gepost.. |
![]() |
||
Citaat:
verder: ik vind het ook erg goed dat je over dit onderwerp een gedicht schrijft, over iets dat je aanspreekt. dat maakt wel dat er een gevoel in zit zeg maar.
||
Citaat:
|
erg triest gedicht, niet heel erg mooi gedicht, kan je normaal mooier, maar door het gevoel erin maakt het het gedicht best mooi...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vriend wil precies niet met me vrijen fotj_undercover | 12 | 17-12-2013 17:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Wie ben ik? Wat is vrij? N G | 0 | 02-12-2013 19:15 | |
Werk, Geld & Recht |
Niet vrij krijgen Snufje | 9 | 15-09-2005 13:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zijn wij wel zo vrij? Vage Harry | 25 | 22-09-2003 19:24 | |
Seksualiteit |
Wanneer zonder condoom vrijen? t68i | 18 | 24-07-2003 09:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrij zijn Anne | 3 | 03-07-2002 15:40 |