Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2003, 21:32
Drlove
Drlove is offline
he mensen,

al een tijdje vind ik een meisje heel erg leuk. Een aantal weken geleden was ze bij mij thuis en hadden we echt een leuke avond samen, zonder dat er iets gebeurde. Daarna smsten we heel veel maar is er geen nieuwe afspraak gemaakt. Heel onverwacht kreeg ik ineens een smsje dat ze weer wilde afspreken. We zijn toen samen naar het strand gegaan en ook dit was heel relaxed. Vlak voor ze naar huis ging begon ze me te zoenen. Vlak daarna gingen we beide op vakantie. We bleven veel smsen en ze zei dat we het zoenen nog eens over moesten doen. Ik kwam terug van vakantie en vroeg haar hoe het nu tussen ons zat. Ze wist het niet en ik zei tegen der laten we nog eens wat afspreken. Dat vond ze goed. Sochtends kreeg ik een smsje waarin stond dat ze toch niet wilde afspreken omdat ze alles op een rijtje wilde zetten. Ze had nogal wat meegemaakt de laatste tijd. Dit speelde echter al voor ik de eerste keer met haar had afgesproken. Ze zegt nadrukkelijk dat het niet aan mij ligt en dat ze eerst wil weten wat ze echt wil. Door eerdere ervaringen (met eerdere vriendinnen) weet ik niet of ik haar moet geloven. Ze heeft nog nooit een relatie gehad en ik denk dat ze dat niet durft en dat dat het probleem is. Als zij tijd nodig heeft, wil ik haar die graag geven maar ik wil niet bedondert worden.

Wat moet ik nu doen?? iemand een idee?
Oud 24-08-2003, 21:39
hellion
hellion is offline
Kzou precies zeggen wat jij nu hier zegt, zeg zulke dingen nu eenmaal liever gelijk tegen de persoon waar het over gaat. Maar als het echt tijd is wat ze nodig heeft moet je haar die gewoon geven. Al is het niet tijd wat ze wil(neem aan dat je het niet zeker weet als ik je verhaal zo lees) zou ik haar gewoon lekker met rust laten. volgens mij een redelijk onzinnige post maarja...

succes ermee
Oud 24-08-2003, 22:24
wizzard
wizzard is offline
t klinkt meschien hard maar ik denk dat ze jou leuk vond maar op vakantie een andere leuke jongen is tegen gekomen en daar nog steeds verliefd op is(ze zei immers dat ze wat dingen op een rijtje moest zeggen)als ik gelijk heb afwachten tot ze die jongen vergeten is(dat gaat gelukkig snel )en probeer het dan nog is
Oud 25-08-2003, 09:04
Wave
Wave is offline
Dit verhaal lijkt een beetje op iets wat ik meegemaakt had....
Ik was hele erg verlieft op een jongen maar wist niet echt wat ik ermee aan moest, ik had ook nog nooit een vriend gehad en wist niet precies wat ik nu wilde....of ik nu hem als vriend wilde of dat ik liever geen vriend wilde....
Uiteindelijk, na hem een lange tijd aan het lijntje gehouden te hebben. schaam schaam...vond ik het toch niet eerlijk tegen over hem en is het toch niets geworden.....

Denk eigenlijk dat het met dat meisje ook zoiets is....
.....zorg er dus voor dat ze je niet te lang aan het lijntje houd.....
.....ben er zelf nog steeds verbaasd van dat die jongen bij mij nog steeds een vriend van me is......
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 09:19
Verwijderd
Ik vind het opvallend dat ze juist na de vakantie begint te twijfelen of ze jou wel wil zien. Kans dus dat er iets gebeurd is. Dit kan een andere jongen zijn, maar zou ook gewoon kunnen betekenen dat ze bijv merkte dat ze jou niet echt miste en daardoor twijfelt. Het kan ook zijn dat zoenen voor haar al een stap verder ging dan ze eigenlijk wou en ze gewoon bang is (is ze onzeker?).

Alles kan

Maar wat je nu moet doen kun alleen jij weten.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 12:56
Drlove
Drlove is offline
Citaat:
wizzard of os schreef op 24-08-2003 @ 23:24:
t klinkt meschien hard maar ik denk dat ze jou leuk vond maar op vakantie een andere leuke jongen is tegen gekomen en daar nog steeds verliefd op is(ze zei immers dat ze wat dingen op een rijtje moest zeggen)als ik gelijk heb afwachten tot ze die jongen vergeten is(dat gaat gelukkig snel )en probeer het dan nog is
dat is het in ieder geval niet. Ze heeft op vakantie niks gedaan dat weet ik zeker.

Het tweede punt is dat zij was begonnen met zoenen dus zij nam echt het initiatief.

Ik snap er echt helemaal niks van
Oud 25-08-2003, 15:16
wizzard
wizzard is offline
in dat geval praat met haar!!! schroom niet om vragen te stellen over hoe of wat maar wees niet te opdringerg
succes!!!
Oud 25-08-2003, 15:24
groezel538
groezel538 is offline
Ik denk dat je gewoon geduld moet hebben.
Ik ga even mezelf na, voordat ik voor de 1e keer echt verkering kreeg durfde ik ook niet goed, ik heb die jongen toen ook heel lang aan het lijntje gehouden...ik wou wel maar durfde gewoon niet..maar uiteindelijk is het allemaal goedgekomen, dus ik zou haar gewoon de tijd geven die ze nodig heeft
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 15:35
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
hmmz ik herken mezelf een beetje in dat meisje,ben een beetje hetzelfde,ook nog nooit relatie gehad,ook snel van gedacht veranderen,bij mij is het zo dat ik bij alle jongens telkens van gedacht verander het moment dat we gaan kussen,dus das nog minder...laats was er jongen waarmee ik echt wel wat wou (dacht ik...) en die zegt nu nog altijd dat ie op me wilt wachten,ookal duurt het een jaar of langer,maar nu ga ik met opzet hem niet meer bellen of niks,terwijl ik hem best wel mag.Ik zou er als ik jou was niet teveel op hopen dat ze wat begint met je,maar het kan natuurlijk altijd dat ze gewoon niet zo goed durft.ik denk altijd 'als ik twijfel,dan doe ik et gewoon niet' op dat vlak.Mischien is ze er gewoon niet klaar voor,of wil ze onbewust helemaal geen relatie (bij mij het geval) omdat ze dan dr vrijheid verliest,ze vond je leuk,anders zou ze je niet gekust hebben denk ik,maar heeft gewoon nog geen zin om zich aan iemand te binden waar ze niet 100 procent tot over dr oren verliefd op is nu ja das wat ik denk,ik kan verkeerd zijn hoor...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 12:49
Drlove
Drlove is offline
mijn theorie blijkt dus te kloppen. Ze durft niet. Ze zegt dat ze nogal ingewikkeld in elkaar zit en moeite heeft met mensen. Binnenkort maar even bellen om te zien of we het uit kunnen praten en anders haar de tijd gunnen denk ik.
Reageren

Regels voor berichten