Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat je gewoon geduld moet hebben.
Ik ga even mezelf na, voordat ik voor de 1e keer echt verkering kreeg durfde ik ook niet goed, ik heb die jongen toen ook heel lang aan het lijntje gehouden...ik wou wel maar durfde gewoon niet..maar uiteindelijk is het allemaal goedgekomen, dus ik zou haar gewoon de tijd geven die ze nodig heeft |
![]() |
|
![]() |
hmmz ik herken mezelf een beetje in dat meisje,ben een beetje hetzelfde,ook nog nooit relatie gehad,ook snel van gedacht veranderen,bij mij is het zo dat ik bij alle jongens telkens van gedacht verander het moment dat we gaan kussen,dus das nog minder...laats was er jongen waarmee ik echt wel wat wou (dacht ik...) en die zegt nu nog altijd dat ie op me wilt wachten,ookal duurt het een jaar of langer,maar nu ga ik met opzet hem niet meer bellen of niks,terwijl ik hem best wel mag.Ik zou er als ik jou was niet teveel op hopen dat ze wat begint met je,maar het kan natuurlijk altijd dat ze gewoon niet zo goed durft.ik denk altijd 'als ik twijfel,dan doe ik et gewoon niet' op dat vlak.Mischien is ze er gewoon niet klaar voor,of wil ze onbewust helemaal geen relatie (bij mij het geval) omdat ze dan dr vrijheid verliest,ze vond je leuk,anders zou ze je niet gekust hebben denk ik,maar heeft gewoon nog geen zin om zich aan iemand te binden waar ze niet 100 procent tot over dr oren verliefd op is nu ja das wat ik denk,ik kan verkeerd zijn hoor...
|
![]() |
|
![]() |
mijn theorie blijkt dus te kloppen. Ze durft niet. Ze zegt dat ze nogal ingewikkeld in elkaar zit en moeite heeft met mensen. Binnenkort maar even bellen om te zien of we het uit kunnen praten en anders haar de tijd gunnen denk ik.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik durf het niet te sturen.. saninge | 12 | 21-05-2013 15:35 | |
Seksualiteit |
vriendin durft niet te zeggen.. ikke...... | 8 | 29-11-2011 15:09 | |
Liefde & Relatie |
ik ben verliefd maar durf het niet te vertellen MItchdecoole | 15 | 26-09-2011 18:27 | |
Liefde & Relatie |
Meisje ontmoet, nu durf ik niet meer LaGoon | 62 | 24-07-2005 18:09 | |
Psychologie |
Ik Durf Mezelf Niet Meer Te Zijn... [DFU]DutchGirllie | 27 | 11-08-2002 10:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik durf het niet Verwijderd | 11 | 04-01-2002 14:44 |