Advertentie | |
|
![]() |
|
Bwa, op Onzin wordt er (toch door een aantal mensen, waaronder mezelf) vaak toch wel nagedacht over 'n reply hoor, daar komen het vaakst mensen die meteen wat steun nodig hebben omdat ze wat depri zijn of omdat 't thuis of op school niet zo goed gaat...
||
Verwijderd
|
Citaat:
En voor de rest: ik denk wel dat de mensen hier een realistische afspiegeling geven van de maatschappij, hier durven mensen alleen meer 'zichzelf' te laten zien en veel mensen lijken dus serieuzer dan ze irl misschien lijken, denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
Tja, als je serieus genomen wil worden moet je ook serieus posten.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() je zult mij voordat dit klopt een niewe dosis moeten toedienen wan deze is bijna uitgewerkt. Dit komt hoogstwaarschijnelijk door de grote hoeveelheid die ik op 'Onzin' heb gelezen/gepost. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Vind ik ook, ik kom nog op twee andere fora. Het ene forum is super, het andere is een beetje... dom.. hier denken mensen na over wat ze gaan zeggen en mensen die dat niet doen, die vallen niet op omdat niemand er echt op reageert. Op dat 'domme' forum waar ik zo nu en dan kom, denkt allereerst niemand na, en wanneer je dan op iemand in gaat die gewoon met een mening strooit zonder argumenten, dan worden ze kwaad en pissig. Mja, ik denk ook dat het komt omdat het beleid hier anders is. Mensen die echt storend posten in serieuze topics, krijgen een waarschuwing of ban, op dat 'domme' forum is dat helemaal niet zo; daar komen iets van 6 mensen, allemaal kennen ze elkaar in het echt en tja, dan ga je niet bannen. Er zijn naar ook 12 sub-fora, maar dat schiet helemaal niets op. Hier vind ik het fijn dat je ook best off-topic een opmerking kan maken, dat gaat daar helemaal niet (meteen een slotje). Ik vind het beleid en gedrag hier erg goed!
|
![]() |
|
dit is echt iets wat per deelforum kan verschillen.
sommige deelfora zijn uiterst serieus en daar wordt ook met goede kwaliteit gereageerd, maar er zitten altijd wel mensen tussen die dat niet doen, die een topic proberen te verzieken voor andre mensen door hun reacties
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vertel iets over de forummer onder je DBZ | 13 | 12-05-2009 22:20 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe denken forummers over drugs? Gedoemd | 40 | 04-01-2009 03:52 | |
Beleidszaken |
De softe approach op dit forum Prime Evil | 136 | 30-08-2004 16:25 | |
De Kantine |