Advertentie | |
|
![]() |
|
-> Hardware
Wat is de temperatuur van je processor? Dat is te zien in je BIOS by health monitor of met een Windows utility als Motherboard Monitor.
||
![]() |
Citaat:
Ik heb dat programma geinstalleerd, wat doe ik dan?
||
![]() |
Citaat:
![]() Bevriezen Ok de eerste sensor geeft 26 graden, gevolgd door 57 en 34. Wat betekend dat?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat versta je trouwens onder vastlopen? Een Windows-foutmelding? Worden er icoontjes in de tray (rechtsonder, bij de klok) afgesloten (dat wijst namelijk op een crash van de Explorer zelf)? Of bevriest-ie gewoon helemaal, kun je zelfs de muis niet meer bewegen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm. Misschien dan tóch temperaturen, maar als ik lees dat je CPU (waarschijnlijk) 57 graden is, dan lijkt het me sterk dat het daardoor komt. Zo warm wordt een Athlon 800 nou ook weer niet en de ergste hittegolf is écht al wel voorbij.
Om heel eerlijk te zijn weet ik het gewoon niet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En Windows98... maar dat werkte voor geen ene flikker, dus toen maar weer snel XP erop gezet ![]()
|
Ja...want dan zullen bepaalde windows-dingen wel blijven bestaan en wordt de fout overgenomen door de nieuwe windows-installatie. Je moet helemaal formatteren en dan pas installeren, dit helpt meestal wel
-WJ
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je dat allemaal gedaan hebt, heb je een schone windows. -WJ
||
Citaat:
@waaromniet?: Zou handig zijn als je een temperatuurprobleem kunt uitsluiten. Makkelijkste manier om je CPU temp tijdelijk omlaag te gooien is door je kast open te doen, aangezien hierdoor de warme lucht sneller weg kan, tenzij je een windtunnel in je kast hebt dan; maar dat zal wel niet. ![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik heb nog 1 vraagje, hoe moet ik precies rebooten? Eerst WIN XP cd erin en dan...???
|
Het lijkt me sterk, dat je vanaf cd niet kunt formatteren. Je moet eerst alle partities verwijderen. Dus op een partitie gaan staan met pijlknopjes, daarna op "D" drukken, dan op enter, daarna op "L" Drukken. Doet dit net zolang totdat je iets hebt van niet-toegewezen ruimte ofzo...weet ik niet precies uit het hoofd. Maak dat regeltje actief met de pijltjes, druk op enter en formatteer de schijf ntfs of fat32 (snel)
Dat moet werken. -WJ
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
vraagje over dvd/harddisk Verwijderd | 4 | 15-07-2006 08:00 | |
Software & Hardware |
Download.Trojan BestGamer | 5 | 17-01-2004 11:36 | |
Software & Hardware |
[Complete Freeze] PC loopt vast tijdens DVD branden. NielZ | 2 | 07-01-2004 10:01 | |
Games |
virtua tennis redalert1 | 12 | 16-07-2003 18:40 | |
Software & Hardware |
[kazaa lite] Loopt steeds vast Verwijderd | 6 | 17-10-2002 14:11 |