Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2003, 13:36
duifeltje
duifeltje is offline
ik had net in een tijdschrift gelezen dat je een zitzak kunt maken als je een grote zak (zelfgemaakt) met van die schuimdingen vult.
eueuhhm, jullie weten vast niet wat ik bedoel maar je ziet van die krullen ook altijd in grabbeltonnen en als breekbare dingen vervoerd moeten worden.
tenminste, ik denk dat ze die dingen bedoelen want ze heten dus in het echt: schuimbolletjes van polystreen

wie weet waar je die dingen kan kopen en hoe duur het ongeveer is. (dus heeeel veeeel van die dingen)

(kweeniej of dit het goede forum is?)
Oud 29-08-2003, 14:10
Verwijderd
mijn vader kan die dingen op ze werk krijgen.. gratis en voor niks.. tis alleen maar verpakkings materiaal... geen idee waar jij het kunt krijgen.. probeer het eens bij een elektronica winkel.. ik weet het ook niet

succes
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 14:10
Verwijderd
dat heet geloof ik een zitzak

ik wou er eerst ook 1 maar ik heb geen flauw idee waar die bolletjes verkrijgbaar zijn

in de winkel zijn ze geloof ik wel te koop maar heel duur
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 14:12
the tourist
the tourist is offline
Koop een stereotoren, en die schuimdingen heb je er gratis bij
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 14:24
marieke_temp
marieke_temp is offline
je kan beter van die piepschuimbolletjes kopen, dus niet van die grote krullen maar van die bolletjes die je krijgt als je piepschuim 'afkrabt', dat zit lekkerder (die zitten ook vaak in 'echte' zitzakken) geen idee waar je ze kan kopen, maar dat zal niet goedkoop zijn denk ik... (je hebt er idd heeeeeeel veeeeeeeel nodig. mss kan je beter gewoon ff langs de xenos en er een kopen..? als je die zak zelf niet leuk vindt: zelf een zak maken en de vulling overgooien)
Oud 29-08-2003, 15:16
Thomas
Thomas is offline
Kan je niet gewoon beter een normale zitzak kopen of wil je er perse zelf eentje maken?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 15:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Misschien eens vragen bij een elektronicazaak als er net nieuwe spullen zijn geariveerd, misschien mag je dat wel hebben.

Ik heb een zitzak gekocht en die kostte zo'n vijf jaar geleden 90 gulden dus dat zal nu wel rond de 40 a 45 euro zijn. Het was bij de Trendhopper btw.
Oud 29-08-2003, 15:52
duifeltje
duifeltje is offline
WOW, ik heb even op internet op verpakkingsmateriaal gezocht maar een zak van dat spul is wel 25 €!!!! .
Oud 29-08-2003, 15:56
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
duifeltje schreef op 29-08-2003 @ 16:52:
WOW, ik heb even op internet op verpakkingsmateriaal gezocht maar een zak van dat spul is wel 25 €!!!! .
Is nog altijd goedkoper dan een complete zitzak tenzij je dure stof koopt om een zak van te maken.
Oud 29-08-2003, 16:03
Verwijderd
Een poef, wij hadden er vroeger eentje gevuld met piepschuim. Zat lekker Alleen vonden de katten het te lekker zitten en zeken ze alles onder, bah

Maar... kan je geen zak met dat spul bij een zaak als Praxis/Gamma krijgen? Geen idee hoor.... Piepschuim is over het algemeen niet goedkoop trouwens, maar altijd nog goedkoper wanneer je het zelf maakt (zo'n poef dus) dan wanneer je er een kant en klaar koopt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten