Advertentie | |
|
![]() |
|
t*ringzooi weer 2-1 verloren gewoon punten weggegooid
![]() leven van een nac supporter gaat niet over rozen maar verder wel een onzinnig topic.
|
hahaha, niks tegen ajax of feyenoord hoor, het zal mij een worst wezen,maar de mascotte van de jeugd bij Ajax heet dus echt serieus LUCKY , haha, dit vond ik een noemenswaardig feit, het vermelden waard dacht ik zo...
|
Alsof het geen geluk is wanneer je tegen Grazer AK een draak van een wedstrijd speelt, echt verschrikkelijk slecht, en tegen het eind van de 1e helft v.d. verlenging een penalty krijgt die OP DE SCHOUDER van je tegenstander komt! Je krijgt die penalty, scoort hem en bent de CL in...
Dán beweren dat Feyenoord ook mazzel heeft ![]() Ajax heeft trouwens óók de mazzel dat ze (nu ze uit vorm zijn) -met alle respect- tegen mindere clubs hebben moeten spelen. Grazer was de eerste wedstrijd nippertjes-werk 1-1 Vitesse hebben ze OP HET NIPPERTJE verslagen, 1-2 RBC was lastig, 0-1 Zwolle met minimale cijfers verslagen 1-0 RKC thuis op bezoek zal weer lastig worden... Neemt niet weg dat iedere ploeg geluk nodig heeft, soms een overschot heeft en soms een tekort. Iedere supporter vind dat zíjn club vaak pech heeft, en de concurent 'altijd' mazzel Dus heer/mevrouw: MartenZ !!! (ook) LUCKY AJAX !!!
Laatst gewijzigd op 31-08-2003 om 23:49. |
![]() |
||
Citaat:
Je wil zeggen dat Grazer het verdiende om in de CL te spelen? Ajax was heel slecht, maar nog altijd veel sterker dan Grazer... (die goal van Kollman was inderdaad een prachtig uitgespeelde aanval, een verre van gelukkige goal)
|
Idd Ajax had nou niet echt geluk tegen Grazer AK. In de eerste wedstrijd stortte Grazer in na 70 minuten en verdiende Ajax de gelijkmaker. In de tweede wedstrijd werd Grazer tot aan de 1-1 eigenlijk best wel weggespeeld. Tweede helft gelijkwaardig en in de verlenging was Ajax gewoon een stuk beter.
Feyenoord had wel gewoon een lucky win vandaag. In de 94ste scoren is gelukkig te noemen. Van Marwijk vond dat zelf ook. Ofwel een nipte overwinning wilt niet altijd zeggen dat het door geluk kwam.
|
Ja ik vind dat over het algemeen vorig seizoen Feyenoord meer lucky dan Ajax, en ook afgelopen weekend was dat het geval, ondanks dat Ajax ook maar met het minimale verschil won tegen een ploeg die nog in de slotfase aandrong.
||
Citaat:
En ik zeg niet dat Grazer CL verdiende, gezien het spelbeeld verdiende niemand het. Neemt niet weg dat er tóch een winnaar moet komen. Dat je dmv een omstreden penalty doorgaat, is toch wel GELUKKIG te noemen lijkt me!
||
Citaat:
maar nu is die taak tog echt al 2 jaar overgenomen door feye hoor.. owjah die bal had al 3 keer eerder op de stip moeten liggen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
een wedstrijd duurt 90 minuten plus blessuretijd. en of je nou in de 11e en de 23e minuut scoort of in de 83e en 94e. wat maakt dat nou uit. en waarom is dat lucky. het doel is om te scoren binnen de speeltijd en als dat lukt is dat niet per definitie lucky.
||
![]() |
Citaat:
Verder was die penalty zeker een terechte penalty. De bal kwam op de elleboog van de verdediger en als die bal daar niet raakte had Wamberto door kunnen lopen met de bal. Geen twijfel mogelijk dat die penalty terecht was. De scheids had al 2 keer eerder een penalty kunnen (moeten?) geven. Maar om on topic te komen, ik zou graag Lucky Feyenoord willen zeggen maar ik denk dat ik daar als Ajaxsupporter geen recht op heb op het moment. |
![]() |
||
Citaat:
Als als als als... daar heb je niks aan! Het is gegaan zoals het is gegaan! En hoe is het dan gegaan! Ajax kreeg een penalty, volgens mij kwam de bal boven de elleboog onder de schouder. De speler van Grazer deed géén poging om de bal met zijn arm te raken. Het is dus een OMSTREDEN penalty! Nogmaals: wanneer tegen het einde van de 1e helft v.d. verlenging een OMSTREDEN penalty krijgt, mag je van geluk spreken.
|
Als je al 2 keer eerder een penalty moest krijgen en je krijgt hem niet kan je niet van geluk spreken volgens mij. En daarna (terecht) wel is dat geen geluk en jij zegt dat het geen penalty was (of omstreden), maar dat is als, als, als. En als telt niet mee
![]()
||
Citaat:
![]() Zorgen jullie domme Brabanders nou maar dat er eindelijk een keer door P$V in de 2e ronde van CL wordt gespeeld. Want het is gewoon doodzonde om aan P$V een plaats in de CL te verlenen. Ik hoop voor ze dat ze nu eindelijk het tegendeel bewijzen.. Jij vergeet 1 heel belangrijk ding....Ajax pakt de punten ieder jaar weer voor CL-plaatsen...Dat heb ik P$V nog niet zien doen ![]()
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het maar allemaal gelul over lucky ajax. Feijnoord heeft de laatste jaren de laatste minuten erg veel wedstrijden gewonnen, ajax zelden, dus zou die bijnaam van lucky bij feijnoord meer op zijn plaats zijn, maar eigenlijk slaat deze term helemaal nergens op. Ik zal maar duidelijk zijn. Geluk bestaat niet, je dwingt het af, je straalt het uit, je hebt het of je hebt het niet, zo simpel is het.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat betreft de late doelpunten van Feyenoord: Is dat niet juist een kwaliteit van Feyenoord? Ze blijven scherp en strijden tot het einde, tot de laatste minuut. Tegen het einde verslappen de tegenstanders blijkbaar wel. Elke minuut van de wedstrijd doet mee, dus of je nou de winnende in de 60ste of in de 94ste maakt, het is gewoon een deel van de wedstrijd, waarin ook gewoon gescoord kan worden. Daarbij was het ook nog eens dik verdiend dat Feyenoord won, want in de eerste helft kregen ze een handvol enorme kansen (en dan ben ik van mening dat NAC geluk heeft gehad, want de tegenstander laat het na om te scoren terwijl er zoveel kansen waren). |
![]() |
||
Citaat:
Jou domme uitspraak verdiend topics vol ![]() Dat het volgens jou doodzonde is om PSV een CL-plaats te verlenen, dát is pas lachwekkend! PSV verdiend het telkens op eigen kracht. PSV werkt er voor, om voor de 30e achtereenvolgend jaar Europa in te gaan! Dat zie ik Ajax nog niet presteren... "PSV speelt vanaf het seizoen 1974/1975 onafgebroken Europees voetbal. Dat betekent dat PSV haar 30e achtereenvolgende seizoen Europa ingaat, dat is een absoluut Nederlands record. PSV speelt nu zelfs voor de zevende achtereenvolgende keer in de UEFA Champions League en dat ook wist nog geen enkele Nederlandse club te evenaren" Dus zó slecht is het allemaal niet. Dat PSV niet altijd geweldig heeft gepresteerd in Europa ben ik helemaal met je eens. Maar PSV heeft dus andere kwaliteiten dan Ajax...! So what?! En winnen in de Arena in competitieverband tegen PSV is er voor Ajax ook niet bij. Misschien heeft deze frustratie meegespeeld bij het schrijven van de ontzettend domme quote van deze anti-PSV'er
Laatst gewijzigd op 01-09-2003 om 18:58. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
De scheidsrechters staan de laatste jaren vaak onder discussie! Dit zou echter verminderen wanneer de arbiters rechtlijniger zouden zijn. Dat zijn ze immers niet vaak. Als je scheidsrechter 1 ergens voor ziet fluiten en scheidsrechter 2 ziet er niks in, heb je al een discussie. Er zal over gediscussieerd worden. Je discussieerd wanneer je van mening verschilt. Wanneer de meningen verschillen is het omstreden. Vandaar.............................
|
![]() |
FF reageren op de DeGexxte iemand die zichzelf veel voetbalkennis toekent, en dat hij alle duscussie ff wint. Zelfoverschatting en naïviteit zijn ook een zonde.
mijn reactie op die gozert: mwoahahaha PSV haalt al 7 jaar de cl omdat ze maar een kort europees seizoen draaien, een record 7 x de eerste ronde niet overleven. 2de comp helft richten ze zich op competitie en zo behalen ze CL. Terwijl ajax en feijnoord met enige regelmaat ook na de winter nog europees spelen, zodat de competitieresultaten wat minder zijn. Zo simpel is het. En liever 1 x keer of 2 x pieken europees in 7 jaar, met af en toe wat dalen, dan 7 jaar je eigen land voor lul zetten en nooit iets te presteren. |
![]() |
||||
[QUOTE]bloedgroep ajax schreef op 02-09-2003 @ 18:49:
[B] Citaat:
Ik geloof niet dat ik ooite heb gezegd dat ik veel van voetbal afweet? Dat ik een liefhebber ben, wil niet zeggen dat ik er verstand van heb... ![]() Citaat:
Wanneer PSV uitgeschakeld is voor de CL zouden ze er dan in de competitie met de pet naar moeten gooien? Het is toch logisch dat wanneer je voor 1 ding speelt, je er alles opzet? Blijkbaar heb jij er problemen mee dat jou favoriete club, Ajax, niet op twee fronten tegelijk kan strijden... Citaat:
|
kwartfinale met goed voetbal geeft wel weer wat meer aanzien in Europa.. Ik denk dat de kwartfinale voor de Club (financieel en reputatie) het beste is geweest maar dat het voor supporters leuker was geweest om het kampioenschap te hebben.. Maar denk niet dat Grygera, Escude ook waren gekomen als we niets hadden gepresteerd in Europa.. Escude heeft Ajax wel gevolged met Europese tour..
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
lucky rijssen slangengek5 | 3 | 08-04-2011 15:25 | |
De Kantine |
Quite Intersaaiing #493 Verwijderd | 500 | 12-01-2009 12:23 | |
De Kantine |
Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258 TopDrop | 500 | 28-06-2008 19:33 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
De Kantine |
Terug naar juf Anne: knippen en plakken Nona | 283 | 16-05-2006 20:46 |