Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Into regelt ook dat soort dingen. http://www.into-exchange.com
|
Er is inderdaad enorme groepsvorming, maar of dat meteen zo negatief is!? Als je geluk hebt, zal het vast geweldig zijn
En verder: Het is allemaal veel grootser opgezet dan in Nederland, met feesten (denk aan Prom), sportwedstrijden enz. Wat ik ook gehoord heb is dat alles er veel strenger is en dat Highschool daar qua niveau te vergelijken is met havo of zelfs iets minder
|
Hey There!
Ik zit nu op dit moment in the U.S.A op een Highschool! Ik kan je er veel over vertellen... maar wat wil je weten??? Het gaat idd niet zo als in de films.... Maar euhm ik heb idd makelijke vakken: Vocal Music, Band,Sociolgy,English,Driving,Adult Living, Civics en ik speel Volleyball maar dat is wel zwaar! Ze zijn hier echt super sportief... Ik ben trouwens in Nebraska, in een heel klein plaatsje, de meeste mensen komen btw terecht in een kleine plaats, denk niet dat je midden in L.A terecht komt ofzo. Mijn Highschool waar ik naar toe ga is ook heel klein, het voordeel is dat je iedereen leert kennen, het nadeel is dat er heeeeel veeel wordt geroddelt... dat heb ik ookal ondervonden.... maargoed ik kan nog veeel meer vertellen maar als je wat speciaals wil t weten je kan me toevoegen op msn:jettyh@hptmail.com of een nieuwe post plaatsen of een mailtje sturen ofzo!!! byebye jetty
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
highschool amerika/canada examenjaar 4TL/Vmbo Martinoboy9 | 1 | 07-12-2016 13:29 | |
Studeren |
Highschool year ervaringen??? lris | 9 | 01-03-2016 22:46 | |
Studeren |
Jaar highschool dancestar | 9 | 23-11-2011 19:49 | |
Liefde & Relatie |
Highschool sweethearts miekmuis | 31 | 10-01-2006 19:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Schietpartij op Haagse school Sky Jewel | 500 | 16-01-2004 08:35 | |
De Kantine |
Vragen naard e bekende weg...hoe irri.. Repsaj | 53 | 14-07-2003 21:28 |