Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb dat een keer voor mijn werk moeten regelen, wij hebben een speciale website waar je alleen licenties kunt kopen, helaas moet ik daarvoor inloggen op onze website, en ik ben het password vergeten.
![]() Of wil je alleen maar info over licenties? Of wil je ze ook evt. kopen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Inloggen en een gewoon alles copy/pasten is al goed zat, dan zoek ik zelf wel verder |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
je dacht toch niet dat een commerciele instelling als MS dingen gratis weggaf he? (daar komt nog bij dat je voor msn messenger dubbel betaald (ook nog banners))
|
![]() |
Heb ik het weer eens mis? Maar informatie over licenties staat gewoon op de Microsoft site: http://www.microsoft.com/netherlands...es/default.asp
Bovendien word daar geloof ik (heb het heel vluchtig gelezen) verteld dat je voor meer informatie bij een reseller (die je daar kunt opzoeken) moet zijn. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zover was ik ook al, ik heb geen fuck aan die site want er staat niks op over prijzen.. En dat ik een reseller nodig had had je ook wel uit m'n eerste post kunnen opmaken hoop ik.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
gaming pc twinkebel | 10 | 16-01-2011 17:17 | |
Software & Hardware |
Remote desktop met xp prof en home edition lucy48 | 9 | 09-10-2008 15:06 | |
Software & Hardware |
EULA Microsoft balkey | 52 | 20-09-2007 20:57 | |
Games |
[KLACHT] Pik jij die nieuwe prijzen voor spellen Benteknol | 237 | 13-01-2006 16:01 | |
Software & Hardware |
[Algemeen/Discussie] Open Source ILUsion | 18 | 29-09-2005 03:30 | |
Software & Hardware |
[New MSOS] Microsoft Longhorn build 4008 AJMouse | 53 | 14-03-2003 10:23 |