Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Precies.
De Pentium 4 codenaam Willamette heeft een L2-cache van slechts 256kb. Dat is gewoon niet snel. Ik heb zelf als werkbak nog een P4-Willamette 1500 MHz staan, en die bencht vergelijkbaar met een AMD Athlon Thunderbird 1200. Het heeft dus weinig zin om een snelle videokaart te kopen. Zoals Enlightenment zegt, ga voor een Geforce4 Ti voor onder de honderd euro, of spaar je geld uit voor een beter moederbord/processor. |
![]() |
|
![]() |
j0,
Als je voor performance gaat moet je de Club3d Ati Radeon 9800 Pro kopen. Die heb ik ook. De snelste kaart op de markt op het moment (als je kijkt naar DirectX 9b performance). Niet alleen de beste kaart op de markt nu maar ook niet eens de duurste. De top kaart van Nvidia is duurder en presteert minder! Deze kaart kost rond de 360 euro op het moment. Kind Regards, NocturaL
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
ja sommige mensen lezen niet eerst he
![]() en inderdaad neem gewoon lekker een TI4200 en ga sparen voor een upgrade ik ga hetzelfde doen dat bespaart een hoop geld want als je later een andere pc neemt (of upgrade) dan is die 9800 kaart stukke goedkoper
|
![]() |
|
|