Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2002, 13:32
MiSsDeLiCiOuSs
MiSsDeLiCiOuSs is offline
Mijn vriend is vreemdgegaan met mijn zusje van elf. Ik kon eth niet geloven toen ik het hoorde. Ik kan ze allebij wel vermoorden. Ik ben weggelopen van huis, en zit nu in het internet cafee....

Ik weet echt niet meer wt ik moet doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2002, 13:33
Marcade
Marcade is offline
Hem laten vallen en je zusje duidelijk maken dat hij een oversexte ongetrainde chimpansee is?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 13:34
-Meisje-
-Meisje- is offline
Ben je zeker? Van wie weet je het? En wat bezielt jou vriend???
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 13:35
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Trio is wel geil denk ik!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 13:46
Aurora
Aurora is offline
Wat achterlijk!! Hem moet je per direct dumpen, zo'n eikel verdien je niet. En je zusje..tja..klotestreek van haar, maja ze is 11 (niet dat dat een excuus is!! maar goed..misschien weet ze niet goed wat ze doet ofzow ) Ik kan me totaaaal voorstellen dat je superboos op haar bent, en terecht!! Suxes ermeej!!

Edit: bij nader inzien weet ik niet of ik dit wel moet geloven

Laatst gewijzigd op 18-04-2002 om 14:06.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 13:53
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Trio is wel geil denk ik!
niet met een 11jarige en een 15jarige.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 14:06
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Marcade schreef:

naja als ze het beide met die vriend kunnen doen, kunnen ze het toch ook met z'n drieën eens flink doen?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 14:09
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:

naja als ze het beide met die vriend kunnen doen, kunnen ze het toch ook met z'n drieën eens flink doen?
'k heb even het stukje gemist waar staat dat ze in feite ook echt erotische evenementen hebben ondernomen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 14:29
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Marcade schreef:

'k heb even het stukje gemist waar staat dat ze in feite ook echt erotische evenementen hebben ondernomen.
hmm ja
ok
dat nam ik maar aan
ach je kunt toch gewoon lekkere dingen doen?!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:07
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
MiSsDeLiCiOuSs schreef:
Mijn vriend is vreemdgegaan met mijn zusje van elf. Ik kon eth niet geloven toen ik het hoorde. Ik kan ze allebij wel vermoorden. Ik ben weggelopen van huis, en zit nu in het internet cafee....

Uitmaken???
Oud 18-04-2002, 15:24
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Citaat:
Iotje schreef:

Uitmaken???
Uitmaken!! Hij neemt schijnbaar alles wat ie kan pakken.
Oud 18-04-2002, 16:04
Gup
Gup is offline
Tjeuzus, what een gigantische eikel!!!!
Ik snap trouwens ook niet what je zusje heeft bezield om met jouh vriend te zoenuh!

Absoluut dumpuh die jongen en eens een goed gesprek beginnen met je zusje!!!!!

STERKTE!

Kusje Gup
Oud 18-04-2002, 16:25
highlight
highlight is offline
jak...dumpen die gast, niet eens over twijfelen...En ens goed kwaad worden op je zusje
Oud 18-04-2002, 16:52
Nena21
Nena21 is offline
Dumpen die handel.
Dat hij vreemd gaat is al erg,maar dan ook nog eens met je zusje,die ook nog eens 11 is!Dat is ziek.
Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 16:55
ZHAzha
ZHAzha is offline
ik zou als ik jou was eerst je zusje aan haar tand voelen...
en dan dat achterlijke "vriendje" van jou KEIHARD dumpen
Oud 18-04-2002, 17:12
Verwijderd
Je zusje dumpen

Soort van serieus: >>> Je moet (volgens mij) met z'n 3en om tafel gaan zitten en es heel goed met elkaar praten. Wat de redenen waren enzo, zo geef je hem hoop en aan het eind van 't gesprek dump je hem En je zusje de komende weken niet meer luchten of zien of spreken
Dat zou ik doen...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 18:39
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
Sorry hoor maar.. wat is jou zusje een k*twijf!!!
dit hoort gewoon niet en die vriend van jou is nog erger! aarggg daar zijn geen woorden voor! dump je vriend en wat je met je zusje moet doen weet ik echt niet
Oud 18-04-2002, 21:24
Verwijderd
whaaa

je vriend met je zusje van 11???

stom van je zusje maar die is nog klein
dat ze sowieso al zoent
maar je vriend! BOOOOOOS worden!
wat een k•tstreek!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 21:32
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
wat een stakker, en een achtelijke pedo!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 00:56
Verwijderd
Citaat:
MiSsDeLiCiOuSs schreef:

Wat ongelooflijk kut voor je...

Ik heb echt met je te doen.

Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 01:32
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Wat ongelooflijk kut voor je...

Ik heb echt met je te doen.

gemenerik
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 13:07
Ilona1
Ilona1 is offline
Wat een klotewijf, kom maar bij mij wonen hoor, gaan we normale jongens zoeken. En ik heb een zus met een vriend dus daar hebben we geen last van
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 13:33
stout!
stout! is offline
Wat heeft hij precies met je zusje gedaan? Wat namelijk leuk is, als hij wat ouder is kun je hem gaan aangeven.

Maar even serieus, wat je volgens mij het beste kan doen:
- hem dumpen (ik denk dat je daar zelf ook wel op uit zou komen)
- aan je zusje vragen waarom ze het heeft gedaan, en haar vergeven. Dat hoeft je niet meteen te kunnen, maar probeer het uiteindelijk wel. Van boos blijven heb je zelf het meeste last.
- hem geen blik meer waardig keuren... misschien kun je op een subtiele manier wraak nemen maar niet te groots want dan laat je hem eigenlijk zien dat hij je nog wat kan schelen. Laat dat hem niet merken, doe alsof hij je koud laat.

Ja ik weet precies hoe je dit soort dingen moet aanpakken
Oud 19-04-2002, 15:48
eden6
eden6 is offline
Ik zou je zusje zeggen dat het niet slim van dr is maar niet onwijze ruzie maken. Ze is nog jong waarschijnlijk heeft ze de gevolgen niet bedacht (als ze die vooraf al kon overzien). Ze is pas 11 he!!

En die vriend van je... eerst vragen wat hij in ****naam met een meisje van 11 moet en dan ook nog je zusje!? En hem daarna dumpen.

Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 17:49
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
vrijgezel16d schreef:
wat een stakker, en een achtelijke pedo!!!!!!
Het zijn alletwee minderjarigen, alletwee zelfs onder de 16, dus er is niks 'pedo'-achtigs aan. En btw, een pedofiel is iemand die van kinderen houdt, en daar is dus op zich helemaal niets mis mee. Houden van staat niet gelijk aan verkachten ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2002, 18:33
mickael
mickael is offline
Wat je moet doen...

Contact opnemen met de zielenknijper...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 19:17
Piccola
Piccola is offline
Aaahh! Das echt kut. Najah, dumpen die gast en je zusje in elkaar slaan!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 23:22
Verwijderd
Ga naar je moeder toe...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 01:38
Spila
Spila is offline
Citaat:
MiSsDeLiCiOuSs schreef:

Terug naar huis gaan? Weglopen voor je problemen is geen oplossing...
Oud 20-04-2002, 06:06
miep
miep is offline
jezu,
is dat echt gebeurd?
ik kan het me gewoon niet voorstellen!!!!
maar zoals iemand hier boven schreef:
met z'n drieen aan tafel zitten.
wat een achterlijke vriend heb jij zeg!
Oud 20-04-2002, 11:54
moenbase
moenbase is offline
jah das heel vervelend en bovendien ook bijzonder merkwaardig en naar....

wel, wat denk je zelf daje moe doen? :/
Oud 20-04-2002, 12:06
YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:
Marcade schreef:

Inderdaad. Die 15 jarige erbij kan echt niet
Oud 20-04-2002, 13:38
AZSXC
AZSXC is offline
noem je die kerel je vriend
Oud 20-04-2002, 18:34
D'tje
D'tje is offline
sea-green
In ieder geval het wel uitpraten met je zusje, die snapt het geloof ik niet helemaal. Is waarschijnlijk omgepraat door je "vriend", kan me amper voorstellen dat een meisje vrijwillig gaat zoenen met de vriend van d'r oudere zus. Waarschijnlijk snapt ze niet wat zoenen met iemand inhoudt, en vond ze het een leuk spelletje ofzo. En daarbij, het is wel je zusje!! Dat blijft ze de rest van d'r leven, wat je ook doet! Een vriend en een vriendin kan je dumpen, maar je zusje niet. Daarom is het beter het gewoon uit te praten, anders hebben jullie allebei geen leven. logisch dat je kwaad bent, en dat moet ze ook weten, maar vergeet niet dat ze nog maar 11 is en dus waarschijnlijk niet stil stond bij wat ze deed en het ook niet helemaal vrijwillig heeft gedaan!! Daar moet je met d'r over praten. En van huis weg lopen heeft echt geen zin, je bent zelf nog maar 15 en wat er is gebeurd is erg maar geen drama, geen reden om je familie achter te laten. Als je gevaar zou lopen thuis, tot daar aan toe, maar je hebt alleen maar ruzie met je zusje, hoe erg het ook is, het is geen reden om gelijk van huis weg te lopen!! Ik zou dus als een speer terug naar huis gaan. En toch met je vriend praten, als je het van je zusje hebt gehoord, kan het zijn dat ze het verzonnen heeft omdat ze misschien een beetje verliefd is op je vriend, of omdat ze erbij wil horen, en net als d'r zus wil zijn. Als je vriend het heeft verteld: gelijk dumpen! Als je het van een derde persoon hebt gehoord, dan zou ik er maar niet zo zeker van zijn, die kan het (om jalozie ofzo) ook verzonnen hebben, dat gebeurd zo vaak. Succes!!
Oud 20-04-2002, 19:50
the_conquer
the_conquer is offline
Mijn recept voor deze situatie:

een M16 met heel wat minutie , echt wat een lul is die gozer.

Oud 20-04-2002, 20:49
Empaled
Empaled is offline
awww... kvind het heel rot voor je, trouwens hoe vond ie je zusje?
Oud 20-04-2002, 22:17
HaY There!Me again!!
HaY There!Me again!! is offline
Heey...
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt....ik had net 2 weken een vriend(19) en toen ging hij vreemd met mij zusje (15)....ik was echt zo onwijs boos....en ze ontkende het in het begin allebei...eerst had toen mijn vriend gezegd dat het dus wel gebeurt was maar mijn zusje had het nog steeds zitte ontkenne....ik was zo onwijs boos...!!!!dat is nu zo ongeveer 2 maanden geleden en het is nu wel weer 'goed' met mijn zusje...het blijkt dus dat ze daarna nog meer met elkaar gezoend hebben en mijn zusje heeft dat nooit verteld omdat ze anders dacht dat ik helemaal niet meer tegen haar zou praten (ik heb een paar dage niet tege haar gepraat) maar als ze daar bang voor is waarom doet ze het dan nog???
het is nu iig voorgoed over met mijn 'vriend' en ik hoef hem voorlopig niet meer te zien/spreken...en hij blijkt dus nog veel vaker vreemd te zijn gegaan...en dan ook met andere meisjes naar bed gegaan (ik ben niet met hem naar bed gegaan)...hij beweert nu allemaal dat het mijn schuld is...echt zo laag..!! maargoed ik lul weer veels te veel maar ik zit er gwn nog steeds veel te veel mee in me hoofd..!! SoRrY!!!
ik denk niet dat ik je onwijs heb geholpen maar ik heb er dus zo ongeveer een punt achter gezet (vriendschap tussen 'vriend'en mij)...met mijn zusje gaat het wel weer steeds beter en ik probeer het gwn allemaal maar te vergete..!! nou maar hopen dat het lukt..maar nou lijkt het net of dit mijn topic is dus ik ga maar kappuh..byebye..-kiss-
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 09:00
Verwijderd
Citaat:
HaY There!Me again!! schreef:

pijnlijk en lullig verhaal over vriend

DAMN, jou ex zit dan ook niet helemaal lekker in elkaar!!

Maar verder een soort van on-topic. Ik neem aan dat je alweer thuis zit, dus ik kan moeilijk gaan zeggen dat je naar huis moet lopen. Maar ik zou echt zo'n erge wraak willen nemen. Ik zou niet weten hoe, maar toch. Het moet kunnen. Verder goed met je zusje praten. Is niet cool als je ruzie hebt met iemand van je familie Behalve in mijn situatie, kep al 4 weken niet tegen m'n zus gepraat ofzow.. helemaal geen last van Maja... komt nog wel
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 10:35
Tennisstar
Tennisstar is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef:

Het zijn alletwee minderjarigen, alletwee zelfs onder de 16, dus er is niks 'pedo'-achtigs aan. En btw, een pedofiel is iemand die van kinderen houdt, en daar is dus op zich helemaal niets mis mee. Houden van staat niet gelijk aan verkachten ofzo.

Het is wel een pedo, bah wat een loser gaat die met een meisje van 11 jaar die nog niet volgroeid, is.
Wat zwak van hem!
Gewoon dumpen die sukkel, is geen normale jongen, maar gewoon een ordinaire pedo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten