Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je zusje dumpen
![]() Soort van serieus: >>> Je moet (volgens mij) met z'n 3en om tafel gaan zitten en es heel goed met elkaar praten. Wat de redenen waren enzo, zo geef je hem hoop en aan het eind van 't gesprek dump je hem ![]() ![]() Dat zou ik doen... |
![]() |
|
Sorry hoor maar.. wat is jou zusje een k*twijf!!!
dit hoort gewoon niet en die vriend van jou is nog erger! aarggg daar zijn geen woorden voor! dump je vriend en wat je met je zusje moet doen weet ik echt niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb echt met je te doen. ![]() |
![]() |
|
Wat heeft hij precies met je zusje gedaan? Wat namelijk leuk is, als hij wat ouder is kun je hem gaan aangeven
![]() Maar even serieus, wat je volgens mij het beste kan doen: - hem dumpen (ik denk dat je daar zelf ook wel op uit zou komen) - aan je zusje vragen waarom ze het heeft gedaan, en haar vergeven. Dat hoeft je niet meteen te kunnen, maar probeer het uiteindelijk wel. Van boos blijven heb je zelf het meeste last. - hem geen blik meer waardig keuren... misschien kun je op een subtiele manier wraak nemen maar niet te groots want dan laat je hem eigenlijk zien dat hij je nog wat kan schelen. Laat dat hem niet merken, doe alsof hij je koud laat. Ja ik weet precies hoe je dit soort dingen moet aanpakken ![]()
|
![]() |
Ik zou je zusje zeggen dat het niet slim van dr is maar niet onwijze ruzie maken. Ze is nog jong waarschijnlijk heeft ze de gevolgen niet bedacht (als ze die vooraf al kon overzien). Ze is pas 11 he!!
En die vriend van je... eerst vragen wat hij in ****naam met een meisje van 11 moet en dan ook nog je zusje!? En hem daarna dumpen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
sea-green
In ieder geval het wel uitpraten met je zusje, die snapt het geloof ik niet helemaal. Is waarschijnlijk omgepraat door je "vriend", kan me amper voorstellen dat een meisje vrijwillig gaat zoenen met de vriend van d'r oudere zus. Waarschijnlijk snapt ze niet wat zoenen met iemand inhoudt, en vond ze het een leuk spelletje ofzo. En daarbij, het is wel je zusje!! Dat blijft ze de rest van d'r leven, wat je ook doet! Een vriend en een vriendin kan je dumpen, maar je zusje niet. Daarom is het beter het gewoon uit te praten, anders hebben jullie allebei geen leven. logisch dat je kwaad bent, en dat moet ze ook weten, maar vergeet niet dat ze nog maar 11 is en dus waarschijnlijk niet stil stond bij wat ze deed en het ook niet helemaal vrijwillig heeft gedaan!! Daar moet je met d'r over praten. En van huis weg lopen heeft echt geen zin, je bent zelf nog maar 15 en wat er is gebeurd is erg maar geen drama, geen reden om je familie achter te laten. Als je gevaar zou lopen thuis, tot daar aan toe, maar je hebt alleen maar ruzie met je zusje, hoe erg het ook is, het is geen reden om gelijk van huis weg te lopen!! Ik zou dus als een speer terug naar huis gaan. En toch met je vriend praten, als je het van je zusje hebt gehoord, kan het zijn dat ze het verzonnen heeft omdat ze misschien een beetje verliefd is op je vriend, of omdat ze erbij wil horen, en net als d'r zus wil zijn. Als je vriend het heeft verteld: gelijk dumpen! Als je het van een derde persoon hebt gehoord, dan zou ik er maar niet zo zeker van zijn, die kan het (om jalozie ofzo) ook verzonnen hebben, dat gebeurd zo vaak. Succes!!
|
![]() |
Heey...
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt....ik had net 2 weken een vriend(19) en toen ging hij vreemd met mij zusje (15)....ik was echt zo onwijs boos....en ze ontkende het in het begin allebei...eerst had toen mijn vriend gezegd dat het dus wel gebeurt was maar mijn zusje had het nog steeds zitte ontkenne....ik was zo onwijs boos...!!!!dat is nu zo ongeveer 2 maanden geleden en het is nu wel weer 'goed' met mijn zusje...het blijkt dus dat ze daarna nog meer met elkaar gezoend hebben en mijn zusje heeft dat nooit verteld omdat ze anders dacht dat ik helemaal niet meer tegen haar zou praten (ik heb een paar dage niet tege haar gepraat) maar als ze daar bang voor is waarom doet ze het dan nog??? het is nu iig voorgoed over met mijn 'vriend' en ik hoef hem voorlopig niet meer te zien/spreken...en hij blijkt dus nog veel vaker vreemd te zijn gegaan...en dan ook met andere meisjes naar bed gegaan (ik ben niet met hem naar bed gegaan)...hij beweert nu allemaal dat het mijn schuld is...echt zo laag..!! maargoed ik lul weer veels te veel maar ik zit er gwn nog steeds veel te veel mee in me hoofd..!! SoRrY!!! ik denk niet dat ik je onwijs heb geholpen maar ik heb er dus zo ongeveer een punt achter gezet (vriendschap tussen 'vriend'en mij)...met mijn zusje gaat het wel weer steeds beter en ik probeer het gwn allemaal maar te vergete..!! nou maar hopen dat het lukt..maar nou lijkt het net of dit mijn topic is dus ik ga maar kappuh..byebye..-kiss- |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar verder een soort van on-topic. Ik neem aan dat je alweer thuis zit, dus ik kan moeilijk gaan zeggen dat je naar huis moet lopen. Maar ik zou echt zo'n erge wraak willen nemen. Ik zou niet weten hoe, maar toch. Het moet kunnen. Verder goed met je zusje praten. Is niet cool als je ruzie hebt met iemand van je familie ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is wel een pedo, bah wat een loser gaat die met een meisje van 11 jaar die nog niet volgroeid, is. Wat zwak van hem! Gewoon dumpen die sukkel, is geen normale jongen, maar gewoon een ordinaire pedo ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Kortverhaal] "Nooit meer vakantie" clubje | 4 | 02-06-2006 17:38 | |
Liefde & Relatie |
Verkeerd gedaan of niet CarLaa | 45 | 22-11-2005 20:30 | |