Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben met mijn eerste vriend 4 jaar samen geweest ... heb er wel nooit sex mee gehad ... (ja, ik was er gewoon nog niet aan toe). Mijn huidige vriend is mijn 2de vriend (met hem was ik er wel aan toe *grijns*), dus meer exen heb ik niet ... ja heb wel eens een crush op iemand gehad natuurlijk, maar verder niks. Maar mijn ex is nu nog altijd mijn beste vriend ... beetje nostalgie (zo van 'aaaah, die jeugdliefde'
![]() |
![]() |
|
Ik denk dat je eerste liefde toch wel lang bij je blijft ''hangen'', misschien is het wel een persoon die je nooit in je leven zal vergeten, maar nee, mijn 2e ex was ook een ontzettend lieve jongen en ik heb niet het gevoel dat ik meer voor mijn eerste ex heb gevoeld dan voor mijn 2e ex.
Het doet er niet toe voor mij eigenlijk, ik heb nu een hele lieve vriend en ik weet zeker dat ALS het uit zou gaan, ik eerder mijn eerste vriend zal vergeten dan hem...
|
![]() |
zeker weten.
Het stelde eigenlijk niet zo veel voor qua relatie (6 maanden, we zagen elkaar erg weinig) maar het was de eerste jongen waar ik echt verlieft op was en van hield. Ik heb mezelf nogal leren kennen toen, allemaal kanten waarvan ik niet wist dat ik ze had en ook veel negatieve dingen aan me. ja heeft erge impact gehad
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Mijn 1e was ook meteen de laatste...alweer bijna 2 jaar geleden. Denk er nog wel eens aan terug maar zeker niet in positieve zin...achteraf bleek dat er gewoon een spel met me gespeeld was door een groepje van "krijgen we 'm zo gek of niet" terwijl dat net in een periode was dat ik veel problemen met mezelf had. Daarom peins ik er ook niet over om op korte termijn met iemand wat te beginnen, want dan komen die gevoelens weer boven en klap ik meteen finaal dicht. En ik vind het niet eerlijk een ander daarmee te confronteren
-WJ
Laatst gewijzigd op 18-09-2003 om 12:03. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriendin? Kaluum | 15 | 05-11-2015 17:44 | |
Liefde & Relatie |
eerste liefde van broertje/zusje Verwijderd | 51 | 24-07-2004 19:01 | |
Liefde & Relatie |
Ik mis mijn vriendin en ex. oldt3 | 13 | 31-03-2004 17:43 | |
Liefde & Relatie |
vrienden BLIJVEN met nieuwe vriendin van je ex? ikke_laf_joe | 7 | 12-03-2003 15:04 | |
Liefde & Relatie |
jongens please help! -->2e vriendin minder speciaal?? Verwijderd | 21 | 08-02-2002 17:03 | |
Seksualiteit |
jongens please help! -->2e vriendin minder speciaal?? Verwijderd | 15 | 06-02-2002 17:15 |