Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2003, 22:23
oneMen
oneMen is offline
Laatst sprak ik met een ex van me. Het is het meisje waar ik voor het eerst wat langer, en sex mee heb gehad; dus haar beschouw ik zeg maar als mijn eerste echte vriendin.

Nou heeft zij nadat het uit is gegaan (2 jaar terug ongeveer) vaker laten merken dat ze me nog steeds leuk vond. Ik heb het zelfs nog een keer met haar geprobeerd maar het werkte gewoon niet omdat ik haar nooit kon vertrouwen. Nu wil ze graag gewoon sex. Maar ja, zo werk ik niet dus niet, dus dat zal ik niet doen. Te meer omdat ik nog steeds iets voor haar blijf voelen

Maar om even een vraag te formuleren:

Hebben jullie ook meer gevoelens voor je eerste vriendje/vriendinnetje dan de rest van je exen?
Oud 15-09-2003, 22:33
Verwijderd
Nee, bij mij is dat niet zo. Heb met mn eerste vriendinnetje geen sex gehad, ok dan ligt het voor jou dus vast wel anders. Ik heb veel grotere herinnering aan mn tweede vriendinnetje, hebben veel meegemaakt en moeilijkheden om ons heen. blabla maar dat maakt wel dat ik me haar veel meer herinner dus.

vast een nutteloze reply, maar toch.

ps; advies van mij waar je zelf ook al achter was, geef niet toe aan die 'lust'-gevoelens als je zelf nog steeds met emotionele gevoelens zit voor haar, dat maakt het alleen maar moeilijker voor allebei. ook al wil ze nog zo graag probeer het haar duidelijk te maken..
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 22:39
Qimm
Qimm is offline
Hmf nou ja, ik ben er nog niet 100% overheen Ik hou nog van hem *schopt zichzelf*
Oud 15-09-2003, 22:48
Unexplained
Unexplained is offline
Je eerste echte serieuze vriendin, waarmee je seks hebt gehad, blijft altijd een bijzonder plekje innemen in je hart.

Het is wel zo dat na verloop van tijd je dingen in een ander perspectief gaat zien en een andere betekenis gaat geven. Dacht je bijvoorbeeld toen nog "wat was de seks lekker", denk je later "wat een gestuntel was dat". Een positieve herinnering hoeft niet te betekenen dat je verdere liefdesleven geblokkeert raakt!!
Oud 15-09-2003, 23:46
Mr. Tumnus
Mr. Tumnus is offline
Ja. Als ik haar, mijn eerste 'echte' vriendin zie, heb ik altijd een vlaag van opwinding, fladderende vlinders in mijn buik, maar ze zijn meestal zo weer vertrokken.

Ze blijft speciaal. Ik zoende voor het eerst met haar, ik had voor het eerst seks met haar. Ze is speciaal, ja.
Oud 16-09-2003, 05:40
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
uhmzz als het niet zo een player was geworden mischien wel maar aangezien hij een pklayertje geworden is laat maar en me vriend van nu is tog veel leuker
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 06:33
Verwijderd
Ja.

(Hmm ik hoop dat er ook ooit zo aan mij teruggedacht wordt ).
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 07:12
Williams
Williams is offline
ja zeker, zij zal echt altijd n speciaal plekje in mn hart houden, wat dr ook gebeurd, met haar heb ik toch zo een 2,5 jaar van mn leven gedeeld, en dat was vaak n hele leuke tijd en daar ben ik haar ook dankbaar voor!
ik zal haar echt nooit vergeten! en als ze nu voor me stond zou ik denk ik weer tranen krijgen, daarom houden we nu ff afstand (tis nog niet zo lang uit dus jeh..)
Oud 16-09-2003, 08:23
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 15-09-2003 @ 23:48:
Je eerste echte serieuze vriendin, waarmee je seks hebt gehad, blijft altijd een bijzonder plekje innemen in je hart.

True.
Oud 16-09-2003, 08:30
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
bleh, nee, absoluut niet, maar die van mij was dan ook een apart figuur waar je normaal gesproken met een boog omheen loopt.
Maar ik moet erbij zeggen dat de relatie ook maar 2 maanden heeft geduurd omdat ik er toen al eigenlijk achter kwam dat ik niet echt verliefd om hem was, dus echt een band had ik niet met hem.
Oud 16-09-2003, 09:26
miro
miro is offline
Mn eerste vriendje herrinner ik me al nauwelijks meer, maar dat was natuurlijk ook niet zo lang (tja pubertijd).

Mn eerste serieuze relatie zal altijd een speciaal plekje innemen (dikke 2 jaar). Niet dat ik hem nog leuk vind, daar heeft ie me teveel pijn voor gedaan, maar het is wel zo dat ik hem nooit zal vergeten.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 10:03
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
M n M schreef op 15-09-2003 @ 23:23:

Maar om even een vraag te formuleren:

Hebben jullie ook meer gevoelens voor je eerste vriendje/vriendinnetje dan de rest van je exen?
'k heb dat van veel mensen gehoord, dat dat zo zou zijn, maar voor mij echt absoluut niet, ik hoef m'n eerste 'echte' vriendin echt niet meer te zien ik snap ook niet wat ik ooit in d'r gezien kan hebben...
Oud 16-09-2003, 13:42
Verwijderd
Mijn eerste vriend is al mijn exen, dus dat schiet niet echt op... ik heb niet meer gevoelens voor hem dan ik heb voor hem, want dat is onmogelijk. Die gevoelens strekken zich ook niet verder dan sympathie, trouwens.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 13:54
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
mijn eerste echte vriend hoef ik niet meer te zien dus nou nee, niet echt...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 13:58
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Het is nog maar een week uit met mijn 1e en enige vriend maar die blijft wel 'iets'voor me betekenen natuurlijk. Hij was m'n 1e alles op een zoen na.
Maarja, hij doet er nogal lomp over nadat we toch 9 maanden samen zijn geweest dus binnen een paar dagen was ik wel over hem heen.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 14:03
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
hij is wel speciaal maar niet dat ik m trug zou willen.. (heb ik zo mn redenen voor) tis een goede jongen en zal m nooit negeren als ik m ooit nog tegen zou komen maar een relatie nej bedankt..
blijf bij mijn huidige vriend!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 14:24
Gothic
Gothic is offline
m'n 1e grote liefde wel, m'n eerste 'vriendje' niet...
Oud 16-09-2003, 18:00
Verwijderd
Ik ben met mijn eerste vriend 4 jaar samen geweest ... heb er wel nooit sex mee gehad ... (ja, ik was er gewoon nog niet aan toe). Mijn huidige vriend is mijn 2de vriend (met hem was ik er wel aan toe *grijns*), dus meer exen heb ik niet ... ja heb wel eens een crush op iemand gehad natuurlijk, maar verder niks. Maar mijn ex is nu nog altijd mijn beste vriend ... beetje nostalgie (zo van 'aaaah, die jeugdliefde' ) blijft wel maar zou er niks meer mee willen> ben veel te gelukkig met mijn huidige vriend!!!!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 16-09-2003 @ 15:24:
m'n 1e grote liefde wel, m'n eerste 'vriendje' niet...
yep...mijn grote liefde is nu touwens nog steeds mijn liefde, maar mocht dat ooit over gaan, dan weet ik zeker dat ik bij hem echt speciale gevoelens heb!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 18:19
Verwijderd
Ik heb geen gevoel meer voor haar. Ik zie of spreek haar helemaal nooit, ze zou net zo goed dood kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 18:29
Last Resort
Last Resort is offline
heb geen sex met dr gehad, ik zal me haar wel herinneren denk ik, maar meer dan dat ook niet.
Oud 16-09-2003, 18:47
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik denk dat je eerste liefde toch wel lang bij je blijft ''hangen'', misschien is het wel een persoon die je nooit in je leven zal vergeten, maar nee, mijn 2e ex was ook een ontzettend lieve jongen en ik heb niet het gevoel dat ik meer voor mijn eerste ex heb gevoeld dan voor mijn 2e ex.

Het doet er niet toe voor mij eigenlijk, ik heb nu een hele lieve vriend en ik weet zeker dat ALS het uit zou gaan, ik eerder mijn eerste vriend zal vergeten dan hem...
Oud 16-09-2003, 20:19
bassgirl
bassgirl is offline
mn vriend nu is de 1e echte tot nu toe, maar denk ook wel dat je 1e 'echte' liefde toch lang blijft hangen, en niet van dat bassischool gedoe
Oud 17-09-2003, 14:38
Ninnoc
Ninnoc is offline
zeker weten.
Het stelde eigenlijk niet zo veel voor qua relatie (6 maanden, we zagen elkaar erg weinig) maar het was de eerste jongen waar ik echt verlieft op was en van hield. Ik heb mezelf nogal leren kennen toen, allemaal kanten waarvan ik niet wist dat ik ze had en ook veel negatieve dingen aan me. ja heeft erge impact gehad
Oud 17-09-2003, 14:58
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
M n M schreef op 15-09-2003 @ 23:23:

Nouhou voor mijn huidige relatie heb ik alleen met wat jongens geflikflooit. Dus in feite heb ik geen exen en dus kan ik hier verder ook geen antwoord op geven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2003, 11:59
Tuinkabouter !!
Tuinkabouter !! is offline
Mijn 1e was ook meteen de laatste...alweer bijna 2 jaar geleden. Denk er nog wel eens aan terug maar zeker niet in positieve zin...achteraf bleek dat er gewoon een spel met me gespeeld was door een groepje van "krijgen we 'm zo gek of niet" terwijl dat net in een periode was dat ik veel problemen met mezelf had. Daarom peins ik er ook niet over om op korte termijn met iemand wat te beginnen, want dan komen die gevoelens weer boven en klap ik meteen finaal dicht. En ik vind het niet eerlijk een ander daarmee te confronteren

-WJ

Laatst gewijzigd op 18-09-2003 om 12:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten