![]() |
||
Een nieuwe...
[deel 01] [deel 02] [deel 03] [deel 04] [deel 05] [deel 06] [deel 07] [deel 08] [deel 09] [deel 10] [deel 11] Voor de mensen die nog niet weten hoe het werkt: het gegeven zinnetje/de gegeven zinnetjes moeten uitgewerkt worden tot een gedicht. Je bent vrij om de zinnetjes naar elke taal te vertalen, zolang het maar voor het merendeel van de DoP'ers begrijpelijk blijft (chinees is bijv geen keuze ![]() Je bent ook vrij om het zinnetje te manipuleren op elke manier die je wil, zolang het maar herkenbaar blijft. Het zinnetje van deze keer is wel ietwat persoonlijk, vooral gezien het feit dat ik dit voor mezelf opgeschreven heb, EN uit ga voeren. Dus maak er iets moois van, en stel me niet teleur ![]() (niet dat dat kan, ik ben nl. al blij met elke vorm van enthousiasme ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-09-2003 om 21:54. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Om de deal goed te maken(waar ik mij niet aan heb gehouden, omdat ik te laat was met een gedicht posten
![]() ![]() *schud hevig aan/uit mouw* Ik tracht en reik ver, de wereld ver-rijken Los van de platen vol pijn. En strijk al met stralen, het licht tot de ogen Want liefde die lacht. En kust zacht de wereld Tot rust.
|
![]() |
De Kunstenaar
Ik ben een kunstenaar, al gaande over de weg die leven heet, die de wereld laat zien dat ze kunst is, wat de kunst is, het verrijken van het zijn met dagen die er niet meer op lijken platen die spelen, de pick-up kraakt van pijn, vergeten door CD's, gebrek aan rust, dromend over dagen vol licht en liefde...
|
Familieplaatje
waar platen aan de muur hingen - hoezen van platen - at men slechts vlees. het deed pijn wat je zei, het wierp licht op je leven dat ik niet wou zien. ik wou weg, ik wou rust. was er liefde? 't was donker. de wagen was vol ik was heel erg alleen. maar ik ga de wereld verrijken met platen. waar hun hoezen in lijsten de muur versierden maakte zij een wondermooi bord voor mij klaar.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Mondeling Literatuur HmmIk | 112 | 06-04-2022 18:00 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete over vakken Duits en Geschiedenis Nishu | 24 | 05-05-2007 20:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[DRINGEND] Areopagus Emilia | 23 | 17-05-2004 17:58 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #5!! Droomvlucht | 501 | 26-03-2004 17:25 | |
Verhalen & Gedichten |
hulp nodig, schrijfopdracht, een titelloosje nog... Secreet | 4 | 30-10-2003 08:22 |