Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb het ook een keer gehad dat ik aan een leraar vroeg of hij het aan mijn ouders zou vertellen.
"Nee," zei hij, "behalve als dat in jouw belang zou zijn." (dus zeg maar voor mijn 'veiligheid') Ik denk dat dit voor elke leraar zou moeten gelden en neem aan dat dit ook wel klopt. Bij drama staat er: "geef dan ook aan dat iets 'vertrouwelijk' is. Het is wel goed om te weten dat de lesverslagen die je inlevert, in principe van school zijn en dus ingezien kunnen worden door mentor, coördinator, rector, vertrouwenspersoon e.d." Maar ja...dat is dan weer specifiek mijn school en daar zul je weinig aan hebben.
|
Ach ja, ik was een beetje verbaast want gister moesten we zo'n formulier invullen bij mentoruur, waarop stond dat de info vertrouwelijk zou worden behandeld. Dus ik zet er doodserieus op dat ik denk ik gemiddeld 5 minuten per dag besteed aan mijn huiswerk, hooguit. Tot nu toe. Daalt alleen, dat gemiddelde. Gaan mijn ouders naar de ouderavond (ook gisteren), komen ze thuis met de vraag waarom ik godverdomme niet meer huiswerk doe
![]() Oftewel, hij heeft zo'n beetje alles lopen doorvertellen wat op dat formulier stond denk ik. |
![]() |
|
Ik had een keer een probleem met een leraar en die heeft dat toen aan de conrector verteld.
Die conrector heeft dat toen, terwijl hij wist dat ik dat liever niet wilde, aan mn ouders verteld Hij heeft dus geen beroepsgeheim maar ik vind dat je wel een betere conrector bent als je het niet doet, want in dit geval was het absoluut niet voor mijn veiligheid ofzo
||
Citaat:
|
Nou het lijkt me van wel..
Niet persé natuurlijk, want ik heb wel eens met een schoolpsycholoog gepraat.. Nou die vertelde toen ik geen gesprekken meer met haar wilde, mijn hele verhaal aan alle leraren die ik op dat moment had. Dus, maar ik geloof dat ze dat wel hebben, of ze zich eraan houden, ligt aan de persoon.. Ik vertrouw ze in elk geval niet.
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-09-2003 om 14:58. |
![]() |
|
![]() |
bij ons is er per graad een leerkracht als vertrouwenspersoon.
Dat is allemaal wel goed maar als je les krijgt van die leerkracht dan heb ik het toch moeilijk om daar mijn problemen tegen te zegge za. kbedoel ge hebt die miss wel 5 uur in een week. kzou me echt ni meer op mijn gemak voelen denk ik. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() en ook als het niet op school is gebeurd? als jij gelijk hebt, ga ik dus níet praten....
||
Citaat:
ik heb van haar wel 4 uur les in de week. maar ze is de enige vertrouwenspersoon op school bij ons.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
MOET Ik (meer) hulp zoeken? fizzle-fluffy | 101 | 28-10-2006 17:11 | |
Psychologie |
een pedagoge heeft toch een beroepsgeheim? Verwijderd | 28 | 27-02-2005 20:55 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! #6 Gothic | 500 | 16-06-2004 18:39 | |
Psychologie |
Hoe is de vertrouwenspersoon bij jou op school? metallica | 48 | 30-05-2004 19:59 | |
Psychologie |
paar vraagjes thinky | 6 | 22-05-2004 15:55 | |
Psychologie |
psychologie op school = fout!!! rare kwast | 6 | 16-09-2002 21:34 |