![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Dat onder je oksel is waarschijnlijk een opgezette lymfeklier, daar zit namelijk een lymfeknoop (veel lymfevaten die bij elkaar komen). Waarschijnlijk onschuldig, maar als je het niet vertrouwt, kun je beter even naar de huisarts gaan. Ik zou daar persoonlijk wel een weekje of wat mee wachten. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten.
Sterkte!
|
Verwijderd
|
zo'n bobbeltje kan een zweetklier ofzo zijn.
en dat je onregelmatig ongesteld bent, kan komen omdat je nog niet zo lang ongesteld bent, soms kan t een paar jaar duren voor dat je helemaal regelmatig ongesteld bent. anders moet je met de dokter overleggen of je aan de pil mag/kan. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ik zit elke keer opgescheept met een doorgelekte broek enzo. ![]()
|
Verwijderd
|
Je mag van de dokter wel aan de pil hoor, als je je menstruatie wil regelen, waarom niet
![]() Dat knobbeltje lijkt mij ook een opgezwollen kliertje, zeker zo in je oksel, het hoort vanzelf weer over te gaan. Als dat niet gauw genoeg gebeurt, weet je huisarts er vast wel iets op ![]() ooh ik leer zo veel nuttigs |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[laptop / internet] 2 vragen kabouterkop | 4 | 16-07-2005 09:27 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
2 vraagjes Engels loesjeke | 5 | 02-05-2005 00:05 | |
Software & Hardware |
2 vraagjes:kaartenbak en backup. langejongen | 4 | 17-07-2003 21:18 | |