![]() |
||
Een nieuwe...
[deel 01] [deel 02] [deel 03] [deel 04] [deel 05] [deel 06] [deel 07] [deel 08] [deel 09] [deel 10] [deel 11] [deel 12] Voor de mensen die nog niet weten hoe het werkt: het gegeven zinnetje/de gegeven zinnetjes moeten uitgewerkt worden tot een gedicht. Je bent vrij om de zinnetjes naar elke taal te vertalen, zolang het maar voor het merendeel van de DoP'ers begrijpelijk blijft (chinees is bijv geen keuze ![]() Je bent ook vrij om het zinnetje te manipuleren op elke manier die je wil, zolang het maar herkenbaar blijft. Geen verhaaltje dit keer. Gewoon een hersenspinsel, en een wens om rust. Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou het doen dus ik doe het ook, maar het heeft me veel moeite gekost:
in de watten gelegd door liefde de weg gewezen door romantiek, leer ik anders te genieten, wordt haar stem toekomstmuziek Maar zoals het tikken van de klok nog steeds de diepste ziel kan raken voel ik langzaamaan verdriet; in de watten gelegd door liefde weggewezen door romantiek
Laatst gewijzigd op 30-09-2003 om 14:29. |
![]() |
|
soms gaat alles goed:
kijk naar buiten, de kleuren! ze lachen en dansen in zonneschijn, frisheid doe je niet mee? Romantiek! ik verdwaal niet, jij loopt voor me uit Liefde! ik slaap zacht, nu jij naast me ligt
|
![]() |
|
|