Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2003, 17:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
vorige week heeft iemand me behoorlijk aangestoken en me een hele vreemde verkoudheid bezord(Het slijm zat namelijk vast tussen m'n neus en keel in). Dat trok weg, maar nu heb ik dus al dagen lang last van een verschrikkelijke kriebelhoest. Het gaat echt de hele dag door en ik word er echt helemaal gek van. M'n buik doet pijn, soms moet ik zo hard hoesten dat ik moet overgeven en ik heb al 3 nachten niet normaal geslapen, dus ik ben echt kapot. ik heb hoestsnoepjes en drankjes geprobeerd maar die helpen echt helemaal niks. Weten jullie misschien iets wat hier tegen helpt, want als dit nog langer doorgaat draai ik door.
Oud 23-09-2003, 17:52
Miracle
Miracle is offline
huisarts?
Oud 23-09-2003, 17:54
Verwijderd
Heb je ook al van die homeopathische drankjes geprobeerd? Ik heb ook heel vaak last van hoesten als ik verkouden ben en die drankjes helpen echt goed bij mij. Weet ff niet uit m'n hoofd hoe het precies heet, sorry Maar is volgens mij gewoon bij de drogist en/of apotheek te krijgen. Beterschap in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 19:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Kzal morgen wel ff kijken bij de drogist of ze iets hebben wat op je beschrijving lijkt. Bedankt.
Oud 23-09-2003, 19:44
Verwijderd
Heb er ook last van gehad. Heb toen Tijm *of thijm* siroop geslikt, dat helpt erg tegen hoesten en maakt dat slijm enzow ook los. Het hielp bij mij iig wel erg goed.. ik hoop bij jou ook .. gewoon verkrijgbaar bij etos of andere drogist ofzo
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 11:05
Verwijderd
Zuigtabletten tegen keelpijn... die helpen dan ook wel. Gewoon die je bij de drogist kunt kopen. De tabletten verdoven je keel een beetje waardoor je de hoestkriebel niet meer voelt, en dan kan je keel rustig worden en maakt-ie ook geen hoestkriebels meer na een tijdje.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 15:12
KiMZz
KiMZz is offline
Ik ken nu 3 mensen in mijn omgeving die bronchitis hebben... Jij misschien ook? Dan kun je t beste naar de huisarts gaan krijg je antibiotica kuur en is het zo over...
Oud 24-09-2003, 18:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
kheb bij de dokter een of ander smerig spulletje gekregen dat tegen het hoesten moest helpen. het schijnt dat 't slijm losgaat, maar das na een paar dagen
Maar ik bedacht me ineens (nadat ik 't had genomen) dat het niet gaat werken, want ik heb helemaal geen slijm in m'n keel. Het is juist helemaal droog en het voelt alsof er een haar inz it ofzo. Heel vreemd
Oud 26-09-2003, 20:19
Verwijderd
Hey,
ik heb er nu ook last van. Had een paar dagen geleden ook keelpijn. Daarna was het net of het allemaal in m'n voorhoofd was gaan zitten (een heel raar gevoel) en nu heb ik last van die vervelende kriebelhoestbuien, die behoorlijk zwaar zijn.
Ik gebruik er nu een soort poeders tegen, maar die werken maar een beetje.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten