Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
-wat vind je van de manier waarop je leskrijgt?
Heel prettig, veel vrijheid, weinig werkdruk (ja, echt). - zou je liever volgens het oude systeem les hebben gekregen? Geen idee, ik ken het niet, maar het lijkt me een beetje strakker, ook minder practida etc. - vind je de werkdruk te hoog? Neen. - vind je de lessen slaapverwekkend? Nee, juist door dat eigen initiatief zijn het leuke lessen. - als je het studiehuis een cijfer moest geven, welk cijfver zou je dat dan geven? Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar toch zeker een voldoende. - heb je het idee dat er veel is veranderd (en zo ja wat)? Ja, ik denk dat de verhouding leraar leerling verkleind is, maar nogmaals, ik ken het oude systeem ook niet. Dit geld trouwens alleen voor de exacte vakken. Voor de talen vind ik de werkdruk wel degelijk te hoog. |
![]() |
|
ik kan al die vragen niet beantwoorden, want ik heb geen betavakken meer (alleen wiskunde a), maar ik wil wel wat toevoegen:
met het nieuwe systeem is het zó geregeld dat er een grote scheiding is tussen de bèta en de alfa leerlingen. dat vind ik zonde, want een combinatie (een leerling met c&m, maar daarbij wiskunde b) is bijvoorbeeld amper meer mogelijk. ik ben zo'n iemand die dat best had gewild en werd dus in zekere mate tegengehouden om bèta vakken te nemen. een heel pakket met alleen maar bèta vakken (n&g of n&t) was me namelijk te veel van het goede. ik vind het dus geen verbetering van het systeem.
||
![]() |
Citaat:
En anders is het de schuld van de school, en niet die van de tweede fase. |
![]() |
|
|