![]() |
|
heej,
ik heb laatst een site via iemand gekregen die alles uitlegt over de geschiedenis van Microsoft. Het is wel erg veel lees werk maar het is verdomd interessant ![]() Het gaat onder andere over hoe DOS is ontstaan en hoe microsoft aan al zijn producten komt Ik zou graag jullie mening willen weten over het verhaal, en als deze topic niet interessant is dan mogen jullie het sluiten ![]() Why i hate MS
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En zoals ik al zei; het interesseert me niet zoveel dat ze toentertijd (moesten) leun(d)en op marketing in plaats van degelijke produkten; heden ten dage heeft Microsoft weldegelijk fatsoenlijke produkten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
a) Microsoft-software is (in de nabije toekomst) niet gunstig voor illegaal gebruik, door zaken als Palladium en de Activation-spul. en belangrijker: b) Microsoft heeft een dominant monopolie. Zaken waar Corel en Netscape nog wel over mee kunnen praten. En dat tweede is vrij kwalijk. Echter, je kan het Microsoft natuurlijk níet kwalijk nemen dat ze winst nastreven. De heren zijn experts in marketing en dat is prijzenswaardig. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
-WJ
||
Citaat:
![]() Nou zie ik mijn moeder ook nog niet zo snel bijv. Windows XP installeren, maar goed... ![]()
||
Citaat:
Mss is het een idee om niet alles te letterlijk op te vatten... ![]() Maar gebruiksvriendelijkheid is geen argument meer om de bekende *nixdistro's af te wijzen, welwillendheid is wat anders. Het is niet zo van: het is geen windows DUS is het niks. Je moet ook openstaan voor nieuwe/andere dingen. Dat sommige dingen wat meer tijd kosten tjah...probeer maar eens een siemens gigaset 3070 isdn en bijbehorend usb gevalletje in winxp aan de gang te krijgen. -WJ
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
The Pirates of Sillicon Valley is een film die over hetzelfde onderwerp gaat, alhoewel 'ie wat meer naar de Apple-kant leunt.
Ik heb tevens een documentaire ergens op CD staan waarin ongeveer hetzelfde wordt verteld, ook wel leuk om te zien. ![]() Voor een van de grootste bedrijven ter wereld denk ik dat MS redelijke producten op de markt zet. De vastlooptklachten die je vaak hoort over Windows (XP) zijn vaak ongegrond imo.
||
Citaat:
![]()
|
|