Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb je al eens met je moeder er over gepraat? Misschien kun je haar eens http://www.sabn.nl laten lezen, er is ook een gedeelte voor ouders.
Ook mensen met wie je niks hebt, kunnen om je geven...als het tegen werkt, zeg dat dan tegen die mensen...al kun je jezelf (en anderen) daar ook mee voor de gek houden. Die vriendin zou ik idd gewoon mailen ofzo... Hoe wil je beginnen? Wat wil je haar vertellen? Begin gewoon. Stuur haar desnoods de url van deze topic, dan kan ze het lezen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou heel veel sterkte met alles, enne kop op! dit topic staat ergens verder onderaan de pagina: link! gaat over boulimia en anorexia, misschien ook wel nuttig [ach je hebt er vast al wel gekeken denk ik ![]() Laatst gewijzigd op 06-10-2003 om 19:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien kun je er over na denken om het je moeder toch ooit een keer te vertellen...dat hoeft natuurlijk niet meteen, maar ooit een keer... 't scheelt vaak veel als iemand het weet en je niet steeds hoeft te liegen en/of te doen alsof enzo. |
![]() |
|
Ik kon er niets aan doen, het was gebeurd voor ik het door had, ik wilde het niet, en toch deed ik het, ik heb de afgelopen 2 dagen weer alles eruit gewerkt, en weer 5 laxeerpillen op, ikwil dit niet meer, ik wil niet weer zoals eerst worden, en toch gebeurd het, ik heb er niets over te zeggen... Als ik eet voel ik me schuldig, als ikdrink voel ik me schuldig, en als het eruit is voel ik me OOK schuldig, wat WIL IK NOU??? Ik weet het echt niet meer. En gister kwam ik helemaal op bij n vriendin heb heel lang met dr gepraat en met dr moeder, en nou heeft die moeder vandaag naar mijn dokter gebeld om alles te vertellen wat zij weet van de afgelopen jaren en nu ben ik dus nog veel banger om naar de dokter te gaanomdat ze alles weet en ik...ik weet het JUIST NIET MEER!!!Die klote pillen en die klote vingers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Houden van jezelf (eetstoornis) Yana | 43 | 27-01-2006 18:23 | |
Psychologie |