![]() |
|
Iemand die the Red Chord afgelopen zaterdag gezien heeft in de goudvishal?
Ik had er niet zoveel van verwacht van deze band, maar wat een ONGELOFELIJK VETTE SHOW!!!!!!!!!!! show van het jaar voor mij en vele andere bezoekers met mij. Was zelfs beter dan BSF in de Melkweg en dat was al puike shit. Voor degene die the Red Chord niet kennen: is een band uit Boston (Converge, komt daar o.a. vandaan) die een mengeling maakt tussen Grind en Death als ik me niet vergis (ben niet super thuis in beide genres). Daartussendoor hoor je heel af en toe wat invloeden vanuit de hardcore (qua zang nogal eens) afgewisseld met enorm vette breaks, tempowisselingen etc. Voor het eerst sins tijden dat ik me tijdens metal niet erger aan de zanger. Die gast had een goede podiumpresentatie (maakte mensen aan het lachen etc.. doet beetje denken aan die bassist van AAF, maar dan niet zo in herhaling vallend). Meeste publiek kende de band niet goed, want ze kwamen meer voor Pyamia o.i.d. Maar die lui stonden allemaal met open mond te staren naar de band en na een paar nummers stonden ze bijna allemaal te beuken in de pit. Kreeg tijdens een paar nummers zelfs kippenvel, zo onder de indruk was ik ervan. www.theredchord.com mocht je wat willen horen. Op plaats is het al vette shit, maar live overtreffen ze dat RUIMschoots. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
soporific is mijn band dus
![]() nieuwe cd is nu uit http://www.soporificsux.com/promo voor mp3's === the red chord is op cd best lachen, maar ja ook maar 2x gedraaid
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Dour Festival 2009 Verwijderd | 44 | 25-07-2009 11:30 | |
Muziek |
Rise & Fall op Reflections / Face Tomorrow DVD+EP nieuws suz reflections | 4 | 05-08-2005 17:57 | |
Muziek |
welke liedjes op jou mp3? Jochem12 | 94 | 23-02-2005 12:12 | |
Muziek |
Metal Hieronimus | 293 | 30-05-2004 14:58 | |
Muziek |
[DD]Gezocht...... Dark^666 | 120 | 24-04-2004 16:49 | |
Muziek |
Vetste shows van t afgelopen jaar.... DeadNation | 72 | 21-12-2003 15:01 |