Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ah die tactiek van hele blokken tussen accolades delete, heeft geholpen. Na een paar blokken gedelete te hebben bleek dat er ineens een gedeelte php als html op het scherm kwamen. Bleek dat er ergens een ?> was blijven staan omdat ik iets gekopieerd had in een eerder stadium.
Topic was eignelijk beetje hopeloze kreet na al wat vaker heel wat uurtjes op zoek gaan naar errors (in nog grotere scripts)...moet ik die docenten bij ons op school toch nageven dat net werken, vruchten afwerpt hehe. MAarja kopieren is wel zo makkelijk 8) Naja voortaan dus die accolades tellen en de <? ?> tellen. Dat was ik idd vergeten ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dude, gebruik een texteditor!!
Met iig de functies: - regelnummering (hetzij ervoor, het zij simpelweg op welke regel je bent of goto) - syntax highlighting - zoekfunctie (met count, kun je { tellen en de } tellen ![]() - replace with functie Want op de manier dat jij het doen ben je nog een eeuwigheid bezig ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik raad aan makkelijke indents te gebruiken:
Code:
if (blah) { $var = 'blah'; blahblah; blahblah; foreach ($query as $row) { if ($row['var'] == 2) callfunc(2); else callfunc(1); } unset($var); } if (blah) { dljflsdj sd kfksd fsk } Dan kun je dingen over het hoofd gaan zien, ik vind dit naast slordig erg onoverzichtelijk.
||
![]() |
Citaat:
Vroeger had ik er ook nog wel eens last van dat ik ergens een } vergeten was. Maar tegenwoordig nooit meer eigenlijk. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|