Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2003, 12:27
freakieflower
freakieflower is offline
Damn...wat een kut kloterige kut ervaring was dat mij mij...het leek wel of ik vet aan het trippen was (deuren verdwenen, ik hoorde mezelf 100 keer hetzelfde zeggen..etc)...maar dat kan volgens mij niet echt door wiet..toch?

maar ja...nu durf ik het dus niet meer...terwijl het wel relax is...

wie heeft dit ook wel eens gehad...en deed het daarna gewoon weer...wat gebeurde er toen? hetzelfde? (want dat heb ik gehoord)
Oud 12-10-2003, 12:40
needlefreak
needlefreak is offline
ik heb het enkel gehad toen ik na mijn LSD bad trip m'n eerste joint rookte. ik begon ook te trippen en werd echt angstig en paranoia. ik durfde toen geen wiet meer roken. maar toch wou ik nog joints roken. ik besefte dat het allemaal in m'n hoofd zat en langzaam aan kon ik het overwinnen door eerst maar enkele trekjes te nemen van een joint. de eerste keren werd ik weer angstig maar ik had het steeds meer onder controle. en na een tijdje kon ik gewoon weer een hele joint roken in m'n ééntje.
het is hier al meer gezegd, maar het zit allemaal in je hoofd.
Oud 12-10-2003, 14:59
squat
squat is offline
Ik heb één keer gehad dat ik bad ging van wiet. Was ook geen prettige omgeving. Het was donkeren er was kut hardhouse en hardstyle muziek. Voelde me onzettend zwaar en moe. Kon me nauwelijks bewegen. Mijn ogen vielen telkens bijna dicht maar ik had het gevoel dat ik in een coma zou belanden als ik ze echt zou laten vallen. Dat is 1 jaar geleden. Daarna nooit meer slecht gegaan van wiet.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 20:35
DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
Hm... 1 keer gehad, heb het er eigenlijk liever niet meer over maar goed :/

In Delft (vroegere woonplaats) heb je een of andere brug waar jongeren 's zomers altijd vanaf springen. Ongeveer 10 meter hoog, dus vrij kut...

Mijn broer (nu bijna 17, ikzelf ben 15) en ik hadden vanaf jonge leeftijd al een hele goede band... zijn vrienden waren mijn vrienden alleen als 11-jarig jongetje is het nou niet het beste om om te gaan met 16-jarigen... Zo raakte ik aan de wiet...

Toen ik 12 was, zijn we een keer 's nachts naar de kermis in de stad gegaan en hebben ons helemaal kapot zitten blowen daar (was toen veel... nu zou ik het uitlachen maar goed).
Alleen omdat ik zo jong was, en ook niet echt vaak had geblowd ... kwam het veel harder aan dan normaal. Ik kwam dus in een bad trip en toen ben ik van die ene brug afgesprongen... 's nachts... met water van ongeveer 0 graden... zonder schoenen dus het water kletste echt hard op me poten...

Mijn ervaring...
Oud 12-10-2003, 21:15
Verwijderd
-----------> google zoek op:
cannabis en schizofrenie
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 21:53
Verwijderd
schizofrenie is wat anders muppet..

maaruh tja wel vet getript van spacecake en kon ook niet meer bewegen en lopen enzo 4 uur lang...
was kut ja en ja ik las laatst dat de thc-gehalte van wiet tegenwoordig zo hoog is, dat je ervan kan trippen...
dus ja lijkt me niet zo wazug..
Maaruh oja nam weekie later weer spacecake, heel ff dat zelfde rare kutgevoel (zooo zwaar, alsof je door de grond heen valt, magneten onder je poten enzo), maaruh voor de rest wast wel chill en ging ook gewoon blowen, want ja iedereen ken wel us bad gaan toch...

gewoon ff volgende keren niet te veel, zoals naaldmans zei: opbouwen...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 21:54
Verwijderd
Citaat:
omajunk schreef op 12-10-2003 @ 22:53:

maaruh tja wel vet getript van spacecake en kon ook niet meer bewegen en lopen enzo 4 uur lang...
was kut ja en ja ik las laatst dat de thc-gehalte van wiet tegenwoordig zo hoog is, dat je ervan kan trippen...
dus ja lijkt me niet zo wazug..
Maaruh oja nam weekie later weer spacecake, heel ff dat zelfde rare kutgevoel (zooo zwaar, alsof je door de grond heen valt, magneten onder je poten enzo), maaruh voor de rest wast wel chill en ging ook gewoon blowen, want ja iedereen ken wel us bad gaan toch...

suit yourself
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 21:56
Verwijderd
hekel aan die kut rologende smilie...oprotten met dat ding
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 22:00
Verwijderd
Citaat:
omajunk schreef op 12-10-2003 @ 22:56:
hekel aan die kut rologende smilie...oprotten met dat ding
tjek dan gewoon ff bij google voordat je gelijk zegt dat het er nix mee te maken heeft
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 22:01
Verwijderd
ja mun neef is schizofreen....en ja je ziet wel vage dingen dan, maar meestal niet dat deuren verdwijnen en dat soort dingen, eerder achtervolgingen enzo.
En ja ik weet dat je van blowen schizofreen kan worden.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 22:15
Verwijderd
Citaat:
omajunk schreef op 12-10-2003 @ 23:01:
ja mun neef is schizofreen....en ja je ziet wel vage dingen dan, maar meestal niet dat deuren verdwijnen en dat soort dingen, eerder achtervolgingen enzo.
ok dan, en toch blowen?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 22:29
Verwijderd
hehe ja, gewoon niet te veel en ja ik ben net zoals als al die andere domme mensen: "het overkomt mij toch niet"

ik vind het te chill om het niet te doen en de kans is er wel, maar wel erg klein.
oja en twas btw achterneef, voor de rest niemand in de familie en hij kreeg het doordat ie alcoholist was, geen aanleg ervoor denk ik dus
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 22:33
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
wel eens dat ik naar een houten vloer keek, met uitgaan, en dat het net leek of er langzaam een tapijt met bloemen motief kwam.
en toen werd ik weer half wakker.

ik heb dat nooit zo erg :/
lijkt me wel koel op zich.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 22:46
Verwijderd
jah had ik ook, is wel grappig dat er bepaalde hallucinaties zijn die bij veel mensen voorkomt. Zoals een grond dat een golvend tapijt wordt.
Hoe zou dat komen eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 09:53
freakieflower
freakieflower is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef op 12-10-2003 @ 23:33:
wel eens dat ik naar een houten vloer keek, met uitgaan, en dat het net leek of er langzaam een tapijt met bloemen motief kwam.
en toen werd ik weer half wakker.

ik heb dat nooit zo erg :/
lijkt me wel koel op zich.
Ja shit...misschien ben ik gewoon te snel bang dat er "enge" dingen gaan gebeuren...en moet ik over me heen laten komen...maar nu zit die gedachte in me kop...dat als ik het weer ga doen ik het weer krijg...ik had het afgelopen weekend zelfs met alcohol....bla...

Kutsooi
Oud 15-10-2003, 09:59
MUTS123
MUTS123 is offline
Een vriendin van mij heeft het gehad, overigens ook de keer daarna dat ze het nog een keer probeerde. Ze rookte voor het eerst in haar leven een halve joint, gedeeld met mij. Was vrij sterk. Ongeveer 10 minuten daarna, we liepen terug naar de school, begon ze te gillen dat ze duizelig was. Ze ging op de grond zitten, daarna liggen en janken dat ze doodging, dat haar hart niet meer stopte en keihard aan het kloppen was. Ik voelde, maar dat was niet zo. Ze lag daar te gillen en te janken, ze zei telkens "IK DRAAI WEG!", was echt heel eng. Uiteindelijk zijn er leraren bij gekomen en is ze apart in haar eentje in een kamertje gezet. Daar zat ze in zichzelf te mompelen dat ze doodging, daarna werd ze wat rustiger. Af en toe ging het weer fout, ze werd echt hysterisch. Sinds die keer is ze ook heel snel duizelig geweest, het wordt wat minder. Maar dat trippen heeft echt 4 á 5 uur geduurd, ze is tot 7 uur 's avonds op school geweest.
Oud 15-10-2003, 16:59
kaaskont
kaaskont is offline
Van puurpijp wordt ik altijd 10 keer wauser.
Heb ook bloemetjes in mijn behang gezien, mijn eigen stem zwaar verneukt. In amsterdam met een andere vriend gelopen, en helemaal van de wereld zijn, da's vaak mega extreem maar niet bad.

Van jointjes wordt ik juist weer sneller misselijk, en helemaal in combi met alcohol.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 18:58
Vlooienband
Vlooienband is offline
afgelopen weekend zat m'n vriend heel slecht te trippen... 'k Had brownies gebakken, met een grammetje of twee White whidow en wat restjes K2... het idee was dat iedereen een klein beetje nam, maar hij had iets van de helft op, dus errug veel, op een zo goed als lege maag...
Anyway, hij had dus een slechte trip. Ging denken over zelfmoord, over iedereen die heel belangrijk voor hem was en werd behoorlijk unhappy. het ene moment moest iedereen weg, 't andere moment wilde hij dat ik en een vriendin van me bij hem waren. We gingen tegen hem aanzitten, waar hij rustiger van werd. Dat duurde iets van twee uur. Daarna ging hij plat en die vriendin en ik bleven op 't bed liggen, waar hij nog rustiger van werd in de momenten dattie 'wakker' was. Slechte trip. Morgen weer stoned worden met het vriendje en andere vrienden.
Oud 15-10-2003, 19:22
Bendzj
Bendzj is offline
Citaat:
sjek schreef op 12-10-2003 @ 23:00:
tjek dan gewoon ff bij google voordat je gelijk zegt dat het er nix mee te maken heeft
Van Google:

http://www.drugsinfoteam.nl/Schizofrenie.html

Oud 15-10-2003, 20:13
lennuzz
lennuzz is offline
het enige "trippen" dat ik ooit gekend heb van wiet, is dat ik mn kaken niet meer van elkaar kon krijgen, al mn spieren aangespannen, elk klein geluidje of beweging was opeens 10x zo heftig...maar dat deuren verdwijnen door wiet? nooit van gehoord... toevallig medicijnen gebruikt ofzo?
Oud 15-10-2003, 21:22
Verwijderd
^hehe ja had ik ook, ging laatst als een gek trillen en klappertanden alsof ik het ijskoud had. Kon echt niet stilzitten, maar ik von ut wel grappig ofzo
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 02:09
DutchGirl
DutchGirl is offline
schizofreen van blowen? echt niet!

wel waar.

hou je kop irene

oke.
Oud 16-10-2003, 07:50
Blenderhead
Blenderhead is offline
nooit last van gehad
Oud 16-10-2003, 07:53
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Ik heb wel ooit als ik in mijn eentje buiten aan het boarden ben ofzo en ik word stoned dat ik dan op de terugweg een heel klein beetje achtervolgingswaanzin krijg , maar ik heb dan altijd door dat het onzin is en kan er op dat moment al om lachen..dustja.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 21:34
freakieflower
freakieflower is offline
Citaat:
lennuzz schreef op 15-10-2003 @ 21:13:
het enige "trippen" dat ik ooit gekend heb van wiet, is dat ik mn kaken niet meer van elkaar kon krijgen, al mn spieren aangespannen, elk klein geluidje of beweging was opeens 10x zo heftig...maar dat deuren verdwijnen door wiet? nooit van gehoord... toevallig medicijnen gebruikt ofzo?
umm...nee geen andere shit er door heen gebruikt....

daarom was het ook zo iets vaags....
Oud 18-10-2003, 08:27
Allure
Citaat:
Barbapappa schreef op 16-10-2003 @ 08:53:
Ik heb wel ooit als ik in mijn eentje buiten aan het boarden ben ofzo en ik word stoned dat ik dan op de terugweg een heel klein beetje achtervolgingswaanzin krijg , maar ik heb dan altijd door dat het onzin is en kan er op dat moment al om lachen..dustja.
ja daar heb ik ook weleens last van ja...
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 12:33
Antistar
Antistar is offline
mja bad trips...
een paar keer gehad.
na een supercone van 18 cm met een half zakje.
maar iedereen haakt altijd zo snel af
maar daat zit ik niet echt mee hoor
maargoed, tja ik zo superbenauwd en onregelmatige versnelde hartkloppingen en kotsneigingen = niet leuk
Oud 19-10-2003, 12:47
dark_poetry
dark_poetry is offline
Vrijdag had ik teveel achter elkaar geblowd en toen werd ik ook best gek.
Voelde me echt enorm beroerd en stikte steeds bijna enzo.

Maarjah ken gebeuren he.
Oud 19-10-2003, 15:56
flipm0
flipm0 is offline
ik heb weleens achtervolgingswaanzin enzo dat soort dingen als ik super stoned ben.
Of dat ik dingen hoor of zie die er niet zijn zoals rode vlekken enzo :-p maar oke verder nooit echt dingen gezien.
Oud 19-10-2003, 18:26
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
omajunk schreef op 12-10-2003 @ 23:01:
Dan weet jij dingen die niet waar zijn. Als je aanleg hebt voor schizofrenie kan je door te blowen eerder last van krijgen. Je kunt niet schizofreen worden omdat je blowt, in directe zin.
Oud 19-10-2003, 19:36
Verwijderd
Citaat:
harrie the 5th schreef op 19-10-2003 @ 19:26:
Dan weet jij dingen die niet waar zijn. Als je aanleg hebt voor schizofrenie kan je door te blowen eerder last van krijgen. Je kunt niet schizofreen worden omdat je blowt, in directe zin.
Het is nog niet aangetoond dat je van blowen schizofrenie kan krijgen als je "gezond" bent. Wel is aan getoond dat blowen de structuur van je hersenen verandert en dat als je aanleg hebt voor schizofrenie/psychose dat je dan een grotere kans hebt dan een "gezond" persoon.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 22:11
[CP]Grinttegel
[CP]Grinttegel is offline
Heb nog nooit echt een bad-trip gehad ofzo, maar toch wel behoorlijk wat afgesmoked met een maat van me deze zomer =]. Wel heb ik last van nalatigheid en ik vergeet behoorlijk veel dingen. Slapeloosheid heb ik ook af en toe wel is last van als ik 'helder' ben.

Meer mensen die dat hebben?
Oud 20-10-2003, 07:47
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
sjek schreef op 19-10-2003 @ 20:36:
Het is nog niet aangetoond dat je van blowen schizofrenie kan krijgen als je "gezond" bent. Wel is aan getoond dat blowen de structuur van je hersenen verandert en dat als je aanleg hebt voor schizofrenie/psychose dat je dan een grotere kans hebt dan een "gezond" persoon.
Dus kun je in directe zin geen schizofrenie van blowen krijgen. De hoofdoorzaak is niet blowen, dat is de aanleg. Je vergroot de kans op schizofrenie en psychoses. Hetzelfde als dat je snel verkouden wordt, dan ga je ook niet in je nakie door de sneeuw rennen.

Laatst gewijzigd op 20-10-2003 om 07:50.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 08:53
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 16-10-2003 @ 03:09:
schizofreen van blowen? echt niet!

wel waar.

hou je kop irene

oke.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 09:06
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
freakieflower schreef op 12-10-2003 @ 13:27:
Damn...wat een kut kloterige kut ervaring was dat mij mij...het leek wel of ik vet aan het trippen was (deuren verdwenen, ik hoorde mezelf 100 keer hetzelfde zeggen..etc)...maar dat kan volgens mij niet echt door wiet..toch?

maar ja...nu durf ik het dus niet meer...terwijl het wel relax is...

wie heeft dit ook wel eens gehad...en deed het daarna gewoon weer...wat gebeurde er toen? hetzelfde? (want dat heb ik gehoord)
...Ik heb enkele malen een paranoïde ervaring met wiet gehad..

...Ik was met een paar vriendinnen in de stad en nadat ik 1 blowtje had gerookt begon het.. Ik vloog boven mezelf, hoorde vage stemmen.. Vervolgens begon ik tegen m'n vriendinnen te schreeuwen dat ik gek werd en cola moest hebben.. Ze haalde voor de gein een chocolade milkshake.. Toen dacht ik dat mijn smaakpupillen niet meer functioneerde ... Ik werd zo gek van mezelf, het leek alsof ik voor altijd zo zou blijven... Op een gegeven moment had ik zoiets, ik moet van de brug springen aders komen mijn ouders erachter dat ik gestoord ben...

Heel vaag verhaal, maar dit verwoord het beste wat ik voelde..
Enne, daarna heb ik nog vele joints gerookt.. Over het algemeen blow ik thuis omdat ik me daar save voel... (En 's avonds een jointje om zalig op te kunnen slapen ....)

Joyce
Oud 20-10-2003, 09:19
DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
Citaat:
Antistar schreef op 19-10-2003 @ 13:33:
mja bad trips...
een paar keer gehad.
na een supercone van 18 cm met een half zakje.
maar iedereen haakt altijd zo snel af
maar daat zit ik niet echt mee hoor
maargoed, tja ik zo superbenauwd en onregelmatige versnelde hartkloppingen en kotsneigingen = niet leuk
pfft... iedereen haakt altijd zo snel af

jij en ik sucken em anders wel ger
Oud 20-10-2003, 09:33
coopergirl
coopergirl is offline
[QUOTE]omajunk schreef op 12-10-2003 @ 22:53:

Door middelen als canabis kan het wel als een 'trigger' werken.. Ofwel, de wiet/ hasj zorgt ervoor dat je psychotisch KUNT worden.. Mensen die aan schizofrenie leiden, zijn vatbaar voor psychoses.. Ergo, need i say more?

Quote;

Hoe kun je wiet gebruik/ thc opbouwen .... Volgens wetenschappelijke onderzoeken hebben ze aangetoond dat je geen tolerantie voor thc kunt opbouwen... Ikzelf heb echter wel vrienden die het tegendeel beweren... Overigens heb ik het dan over mensen die al zo'n 9 jaar elke dag 8 joints roken

*Afzeikbui*

Joyce
Oud 20-10-2003, 12:58
freakieflower
freakieflower is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 20-10-2003 @ 10:06:
...Ik heb enkele malen een paranoïde ervaring met wiet gehad..

...Ik was met een paar vriendinnen in de stad en nadat ik 1 blowtje had gerookt begon het.. Ik vloog boven mezelf, hoorde vage stemmen.. Vervolgens begon ik tegen m'n vriendinnen te schreeuwen dat ik gek werd en cola moest hebben.. Ze haalde voor de gein een chocolade milkshake.. Toen dacht ik dat mijn smaakpupillen niet meer functioneerde ... Ik werd zo gek van mezelf, het leek alsof ik voor altijd zo zou blijven... Op een gegeven moment had ik zoiets, ik moet van de brug springen aders komen mijn ouders erachter dat ik gestoord ben...

Heel vaag verhaal, maar dit verwoord het beste wat ik voelde..
Enne, daarna heb ik nog vele joints gerookt.. Over het algemeen blow ik thuis omdat ik me daar save voel... (En 's avonds een jointje om zalig op te kunnen slapen ....)

Joyce
Ja ik had dus ongeveer hetzelfde.....dat is zo kut...maar wel ok dat je daarna weer ging blowen...nooit meer last van gehad?
Oud 20-10-2003, 15:26
Verwijderd
[QUOTE]coopergirl schreef op 20-10-2003 @ 10:33:
Citaat:
omajunk schreef op 12-10-2003 @ 22:53:

Door middelen als canabis kan het wel als een 'trigger' werken.. Ofwel, de wiet/ hasj zorgt ervoor dat je psychotisch KUNT worden.. Mensen die aan schizofrenie leiden, zijn vatbaar voor psychoses.. Ergo, need i say more?
------------
Ja, maar jij hebt het over een schizofreen die blowt en ik had het over een blower of een schizofreen. Dat een blower die geen schizofreen is en toch flipt andere dingen ziet dat een schizofreen.

Quote;

Hoe kun je wiet gebruik/ thc opbouwen .... Volgens wetenschappelijke onderzoeken hebben ze aangetoond dat je geen tolerantie voor thc kunt opbouwen... Ikzelf heb echter wel vrienden die het tegendeel beweren... Overigens heb ik het dan over mensen die al zo'n 9 jaar elke dag 8 joints roken

*Afzeikbui*

Joyce
---------
Nee op die manier bedoelde ik niet opbouwen. Ze was bang om weer te blowen, omdat ze dan misschien weer fout gaat. Dan moet ze gewoon de eerste keer maar een paar hijsjes nemen, dan is de kans klein dat ze weer fout gaat. De volgende keer weer iets meer blowen....etc. dat bedoelde ik met opbouwen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 18:46
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Ik heb last van angsten gehad (niet zozeer door wiet, maar als ik wiet ophad werden ze natuurlijk nog erger) dus ik durf nu niet meer te blowen. Laatst nog eens geprobeerd en dat ging idd fout (t werd ook helemaal zwart voor mn ogen, ik strompelde over de rotzooi van mn vriend naar zn matrasje toe) dus ik raak dat spul niet meer aan.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 00:08
[CP]Grinttegel
[CP]Grinttegel is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 20-10-2003 @ 10:06:
[BIk vloog boven mezelf, hoorde vage stemmen..
[/B]
Had een maat van me ook, gelukkig ist bij mij nog nooit zo erg geweest
Oud 21-10-2003, 19:40
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
freakieflower schreef op 20-10-2003 @ 13:58:
Ja ik had dus ongeveer hetzelfde.....dat is zo kut...maar wel ok dat je daarna weer ging blowen...nooit meer last van gehad?
Niet zolang ik op een plek ben waar ik me safe voel...
(like i said, meestal voordat ik naar bed ga rook ik er een... Dan ben ik in no time onder zeil en krijg ik weinig van het effect mee... Miss een beetje zonde )
Oud 21-10-2003, 19:43
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
omajunk schreef op 20-10-2003 @ 16:26:
---------
Nee op die manier bedoelde ik niet opbouwen. Ze was bang om weer te blowen, omdat ze dan misschien weer fout gaat. Dan moet ze gewoon de eerste keer maar een paar hijsjes nemen, dan is de kans klein dat ze weer fout gaat. De volgende keer weer iets meer blowen....etc. dat bedoelde ik met opbouwen.
Okie , In dat geval heb ik niets gezegd.. *verkeerd geïnterpreteerd*... -excusez-moi-

(dit 'opbouwen' is idd een prima voorstel!)
Oud 21-10-2003, 20:12
Dinalfos
Dinalfos is offline
Mietjes.
Oud 22-10-2003, 12:54
freakieflower
freakieflower is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 21-10-2003 @ 21:12:
Mietjes.

hahaha
Oud 23-10-2003, 19:04
Overjoyed
Overjoyed is offline
Denk dat iedereen zoiets weleens gehad heeft, zeer nare ervaring, kaken niet meer van elkaar kunnen krijgen, steeds verder weg zakken, op een gegeven moment leek het net of ik door een tunnel heen keek, en zakte ik steeds verder weg, probeer je dan vast te grijpen aan iets maar het lukt niet
écht, je wordt steeds gekker, heb 't 4 keer gehad, 1 keer extreem, 2 keer heftig, en 1 keer rustig.
Iedere keer dat ik blowde was ik 'r bang voor, en het lijkt juist of het dan júist komt
Heb 't onderhand al 2 jaar niet meer gehad.
Oud 23-10-2003, 19:14
Upior
Upior is offline
Citaat:
omajunk schreef op 12-10-2003 @ 23:46:
jah had ik ook, is wel grappig dat er bepaalde hallucinaties zijn die bij veel mensen voorkomt. Zoals een grond dat een golvend tapijt wordt.
Hoe zou dat komen eigenlijk?
THC gaat op je hersenen inwerken (dat wist je vast al ), maar dat gaat dus ook in het gedeelte zitten waarmee je visuele informatie en auditieve informatie verwerkt.. Die THC zorgt er zeg maar voor dat je het anders interprenteerd, en zo kun je dus bv. golvende vloeren zien en dergelijke.
Reageren

Regels voor berichten