Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Toch spreekt ze enkel over 'haperingen' tijdens het scrollen, dus dan zou het niet aan de refresh rate liggen... Naja goed, eerst maar wat meer info. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb windows 2000.. ik heb het net als Shock eigenlijk vooral op dit forum..
Wat ik wel op elke site heb is dat het in één keer van boven naar beneden gewoon niet gaat... echt heel vreemd.. normaal sleep je die balk zo heen en weer maar hij blijft gewoon hangen... Ik weet niet wat voor info jullie nog meer nodig hebben.. maar roep maar.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb geprobeerd om een screenshot te maken.. maar dat lukte niet (zoals ik eigenlijk wel verwachtte) want het is net als of het beeld dan gewoon telkens stopt en dan zie je een gewoon scherm...
het is te vergelijken met een tekenfilm.. normaal dan zie je niet dat het uit verschillende 'blaadjes'(denk maar aan hoe ze dat vroeger deden) en dan zie je die bewegingen.. maar als je het langzaam afspeelt dan zie je hoe die bewegingen tot stand komen... ik kan het niet duidelijker vertellen.. ![]() het is ook niet alleen het beeldscherm maar ook het typen ik zie de letters niet meteen nadat ik ze typ.. het duurt effe.. ik zit nu te denken dat het wel kan komen om dat de kaart van het beeldscherm laatst los zat.. toen is hij weer in die tandjes dingetjes gezet maar mischien is dat niet goed gegaan ofzo.. |
![]() |
|
Ah, nou ik ga er van uit dat het gewoon aan de software ligt, b.v. door spyware of veel programma's geïnstalleerd.
Laat Windows eens opnieuw installeren door iemand die er verstand van heeft. Hopelijk lost dat je probleem op.
||
Citaat:
![]() Het ligt dus duidelijk niet aan je beeldscherm, sluit voor de grap het scherm eens aan op een andere pc. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ongeveer 2 maanden geleden heeft iemand windows erop nieuw opgezet.. alle bestanden weggegooit enzo.. daarvoor had ik er soms ook last van.. maar het lijkt alsof het erger is geworden.. er staan weinig programma's op..
Waar moet ik dat programma vandaan halen dan? die gast had er wel Norton opgezet ofzo.. (die heeft al een aantal virusjes tegengehouden ![]() er zit geen vreemde software op.. de computer ratelt er ook niet bij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Norton trekt veel geheugen weg, en mss scant ie wel steeds terwijl je bezig bent...
ik weet niet wat ie allemaal scant maar mss komt 't daar door zet het eens uit... probeer 't dan... als ie niet hapert zal dat 't zijn, en dan zal je 'm beter af moeten stellen of een andere virusscanner proberen...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
leuk filmpje Verwijderd | 14 | 27-10-2016 10:51 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag NIET gewaardeerd #6 Snebbeltje | 500 | 21-04-2016 10:14 | |
Software & Hardware |
dvd kwaliteit pc All Out Of Love | 14 | 21-11-2006 12:04 | |
Software & Hardware |