Advertentie | |
|
![]() |
|
Tegenwoordig is het op "kleinere" feesten wel anders sinds dat mens aan die od is gestorven enzo...
Maar op zo'n groot feest is het onmogelijk om iedereen te checken...het is mij nog nooit gebeurd, en nee ook niet toen ik 15 was ![]()
|
kep nog nooit gezien dat ze iemand om id vroegen... als je er gewoon normaal en beetje volwassen uitziet geen probleem maar als je je bij binnenkomst bv al niet kunt gedragen dikke kans dat je niet binnenkomt... maarre sensation en defqon1 duurt nog ff hoor!! enne misschien is er over 3 jaar geeneens meer sensation of defqon1 dus zou maar snel een feest gaan bezoeken
![]() |
![]() |
|
Sensation is absoluut niet een van de beste feesten(vind ik persoonlijk dan he).. wel een van de bekenste..
en ik heb nog nooit mn legitimatie moeten laten zien bij het kopen van een kaartje ![]() maar t ligt er ook maar net aan hoe je eruit ziet. en bij vrouwen gaat t ook altijd een tikkeltje makkelijker ![]() als je over t algemeen ouder word geschat door mensen dan kan je t proberen... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben ook al 2 jaar aan het wachten om eindelijk naar Sensation te gaan (white dan), maar dit jaar kan ik dan eindelijk, want ik ben 18 als het gehouden wordt
![]() Heb wel gehoord van mensen die jonger zijn dan ik die naar Innercity en dergelijke zijn geweest, en das ook van ID&T. Ik denk dat je net pech moet hebben dat je gecontroleerd wordt. Zorg er gewoon voor dat je er oud genoeg uitziet ![]() |
![]() |
|
Sensation is het paradepaardje van ID-T. Heel veel mensen die weinig into-dance zijn, gaan meestal naar Senation, omdat het gewoon een hele mooie ervaring is! Prijs is 55 euro + abbo van 10 euro. Wel duur voor vijf dj's. Ik ben in 2002 bij beide geweest en in 2003 alleen naar Black. Dit jaar ga ik denk ook wel. Meestal ga ik, omdat vrienden ook gaan. Het is meer voor de gezelligheid dan dat ik specifiek voor het feest kom.
Als 15-jarige kan je binnenkomen. Soms gaat er ook wel eens een 15-jarige mee in onze partygroep. Je moet gewoon veel oudere mensen in je groep hebben, waardoor je als jong broekie niet zoveel opvalt! Overigens is mijn beste feest Tiesto In Concert. Tot in detail was alles erg goed geregeld! Ook zal dit concept een Sensation-effect hebben. Helaas! ![]() Laatst gewijzigd op 30-10-2003 om 21:00. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kijk Sensation live op ZapperZ.nl Cruzavaria | 4 | 29-06-2006 12:14 | |
Muziek |
Sensation White & Black 2005 Mr.Oizo | 125 | 24-07-2005 11:23 | |
Muziek |
Sensation Martijngr | 14 | 22-05-2003 18:28 | |
Verhalen & Gedichten |
bitter sweet sensation of blood what may come | 2 | 20-05-2002 19:59 | |
Verhalen & Gedichten |
sensations of joy sas_andrea | 1 | 10-03-2002 10:36 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs bij feesten als Impulz, Trance Energy, Sensation, Innercity...ect. Verwijderd | 26 | 06-02-2002 12:53 |