Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2003, 16:27
Hummer
Hummer is offline
hoe streng zijn de controles voor bijv Sensation en defQon??? ik ben namelijk pas 15 en moet dus nog 3 jaar wachten.
Advertentie
Oud 19-10-2003, 17:52
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
heel streng vooral als ze erachter komen dat je nog geen 18 bent knallen ze je kop eraf
Oud 19-10-2003, 17:59
Hummer
Hummer is offline
Ik stel toch gewoon een serieuze vraag waarom dan zo'n dom antwoord?????
Oud 19-10-2003, 18:51
alwaysgood
alwaysgood is offline
als je iemand anders van tevoren een kaartje laat halen (daar kan om je id gevraagd worden) en dan met het kaartje naar sensation gaat en er een beetje volwassen uitziet. Dan is er een redelijke kans dat je binnen komt.
Oud 19-10-2003, 19:23
jasmijn84
jasmijn84 is offline
als je er als een 18 jarige uitziet dan zal het geen probleem zijn!
Oud 19-10-2003, 20:19
Hummer
Hummer is offline
thnx
Oud 19-10-2003, 22:12
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
alwaysgood schreef op 19-10-2003 @ 19:51:
als je iemand anders van tevoren een kaartje laat halen (daar kan om je id gevraagd worden) en dan met het kaartje naar sensation gaat en er een beetje volwassen uitziet. Dan is er een redelijke kans dat je binnen komt.

Daar wordt ook niet moeilijk gedaan (ik heb iig nog nooit iemand om ID gevraagt)
Risico is voor hun zelf.
Oud 20-10-2003, 08:05
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Tegenwoordig is het op "kleinere" feesten wel anders sinds dat mens aan die od is gestorven enzo...

Maar op zo'n groot feest is het onmogelijk om iedereen te checken...het is mij nog nooit gebeurd, en nee ook niet toen ik 15 was
Oud 20-10-2003, 10:37
TECHNique
TECHNique is offline
Waarom juist Sensation en Defqon? Ken je neit meer feesten? Maar er word amper gecontroleerd, alleen het lijkt wel steeds meer te worden
Oud 20-10-2003, 11:53
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kep nog nooit gezien dat ze iemand om id vroegen... als je er gewoon normaal en beetje volwassen uitziet geen probleem maar als je je bij binnenkomst bv al niet kunt gedragen dikke kans dat je niet binnenkomt... maarre sensation en defqon1 duurt nog ff hoor!! enne misschien is er over 3 jaar geeneens meer sensation of defqon1 dus zou maar snel een feest gaan bezoeken
Oud 20-10-2003, 12:55
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
Heel af en toe vragen ze op die grote feesten nog wel eens om legitimatie... en ja dan ben je de lul, want dan heb je voor niks 50 euro betaald voor een kaartje.
Is het nou zo moeilijk om nog een paar jaartjes te wachten tot je 'groot genoeg' bent?
Oud 20-10-2003, 13:12
Hummer
Hummer is offline
ja ik weet dat er nog meer feesten zat zijn. Maar als ik Sensation zie denk ik toch dat dat gewoon 1 van de beste is. maar in iedr geval bedankt
Oud 20-10-2003, 14:44
blackfairy
blackfairy is offline
Sensation is absoluut niet een van de beste feesten(vind ik persoonlijk dan he).. wel een van de bekenste..

en ik heb nog nooit mn legitimatie moeten laten zien bij het kopen van een kaartje toen ik 15 was was t ook mijn eerste keer op zon feest, en werd er ook niet gevraagd naar legitimatie.

maar t ligt er ook maar net aan hoe je eruit ziet. en bij vrouwen gaat t ook altijd een tikkeltje makkelijker

als je over t algemeen ouder word geschat door mensen dan kan je t proberen...
Oud 21-10-2003, 10:28
TECHNique
TECHNique is offline
Ben op sensation black 2002 geweest en de aankleding en de show eromheen vind ik echt geweldig, alleen 60 euro voor 5 dj's gaat me te ver om nog een keer heen te gaan
Oud 30-10-2003, 10:40
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 21-10-2003 @ 11:28:
Ben op sensation black 2002 geweest en de aankleding en de show eromheen vind ik echt geweldig, alleen 60 euro voor 5 dj's gaat me te ver om nog een keer heen te gaan
Had je beter wel kunnen komen afgelopen keer...show vond ik nog vetter dan 2002 ...en als toetje: Darkraver!
Oud 30-10-2003, 13:56
Keneas
Keneas is offline
vergeet niet, dat ze bij ID&T dit jaar scherpere leeftijdscontoles gaan houden!
Oud 30-10-2003, 15:53
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
Keneas schreef op 30-10-2003 @ 14:56:
vergeet niet, dat ze bij ID&T dit jaar scherpere leeftijdscontoles gaan houden!
Dat wordt echt bij ieder feest weer gezegd. Geloof er persoonlijk geen bal van.
Oud 30-10-2003, 17:51
Verwijderd
Ik ben ook al 2 jaar aan het wachten om eindelijk naar Sensation te gaan (white dan), maar dit jaar kan ik dan eindelijk, want ik ben 18 als het gehouden wordt
Heb wel gehoord van mensen die jonger zijn dan ik die naar Innercity en dergelijke zijn geweest, en das ook van ID&T. Ik denk dat je net pech moet hebben dat je gecontroleerd wordt. Zorg er gewoon voor dat je er oud genoeg uitziet
Oud 30-10-2003, 20:57
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Sensation is het paradepaardje van ID-T. Heel veel mensen die weinig into-dance zijn, gaan meestal naar Senation, omdat het gewoon een hele mooie ervaring is! Prijs is 55 euro + abbo van 10 euro. Wel duur voor vijf dj's. Ik ben in 2002 bij beide geweest en in 2003 alleen naar Black. Dit jaar ga ik denk ook wel. Meestal ga ik, omdat vrienden ook gaan. Het is meer voor de gezelligheid dan dat ik specifiek voor het feest kom.

Als 15-jarige kan je binnenkomen. Soms gaat er ook wel eens een 15-jarige mee in onze partygroep. Je moet gewoon veel oudere mensen in je groep hebben, waardoor je als jong broekie niet zoveel opvalt!

Overigens is mijn beste feest Tiesto In Concert. Tot in detail was alles erg goed geregeld! Ook zal dit concept een Sensation-effect hebben. Helaas!

Laatst gewijzigd op 30-10-2003 om 21:00.
Advertentie

Regels voor berichten