Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2002, 12:41
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Dragen jullie kettingen? Groot/klein? Goud/Nep/Diamant?
Ik ben op zich van plan kleine kettinkjes te gaan dragen,
maar nu vroeg ik me af,
waar kan ik hier in Nederland kettingen krijgen met namen van artiesten erop (bijv tupac)...
hebben jullie kettingen hangers met inscripties oid?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2002, 12:42
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:

waar kan ik hier in Nederland kettingen krijgen met namen van artiesten erop (bijv tupac)...
op de kermis
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 12:43
KazzZ
KazzZ is offline
ik draag alleen soms van die kralenkettinkjes... van die grote gouden kettingen vinnik lelijk bij jongens! sorry het staat zo patserig... kralenkettingen vind ik juist heel leuk bij jongens
Oud 21-04-2002, 12:48
Blubje
Blubje is offline
wat voor kettingen? ehmz heb 1tje met pentagram, 1tje met een scarabee, 1tje met een ankteken....dat zijn degene die k wel s omheb, kheb dr nog veel meer maar die weet k ammaal nie trouwes ammaal zilver...goud vinnik lelijk

waar je die kunt kope n van tupac enso?? hmz bij ons in de stad bij de cupido, volgens mij is dat een popshop ofso?? naja gewoon bij winkelz waar je ook band-shirts kunt kopen denk ik?
Oud 21-04-2002, 13:03
beuk
beuk is offline
Jup, dikke gouden schakel. Liefst over mijn kleren heen.
Oud 21-04-2002, 13:04
de
de is offline
Citaat:
beuk schreef:
Jup, dikke gouden schakel. Liefst over mijn kleren heen.
een dikke gouden + diamanten mercedes-embleem

Laatst gewijzigd op 21-04-2002 om 13:07.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 13:07
vixen
vixen is offline
k heb een amuletding-ketting die k altijd om heb, en verder mn spike ketting en mn spinnenwebding, en soms n kettingkje (schrijf je dat zo?) dat k van mn zus heb gejat, is zilver met rode steentjes.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 13:08
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Kep heel veel kettingjes,op lowlands werd ik zelfs door peoplez(ja jij aisa)Herkent door de hoeveelheid kettingen die ik om had
Maar nu draag ik 1 hoogstens 3 kettingjes tergelijkertijd,op dit moment eentje met schelpen zoals drazic in HBH,eentje met een mini rubber duckie *sooow kjoet* en een met roze en paarse kraaltjes die ik gratis heb gekregen opt waterlooplein

Bij jongens vind ik vaak kralenkettings het mooist of gewoon zo'n zwart koord met een bepaald symbool er aan,maar het ligt een beetje aan de kledingstijl..maar kralen zijn altijd goed

Ik heb geen idee waar je kettingen kan kopen met artiestennamen erop...sorry
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 13:11
Verwijderd
kheb altijd (behalve alsik slaap of sport) mun ketting met sown hanger met een hagedis erop om.. verder vaak 2 spikebanden.. 1 sown ketting zoals zeg maar diej gootsteendingekettingjes om.. en 1 ketting met gekleurde visjes ofsow (is faage ketting.. hadik toen ik klein was.. pas weer gevonde.. is wel grappig
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 13:16
J-roen
J-roen is offline
J-roen heeft af en toe een badstopketting met xl balletjes met daaraan een ring om.
Oud 21-04-2002, 13:21
Qamra
Qamra is offline
Holy sjit.. Moet ik dat allemaal beschrijven Ik kom OM in de kettingen
Oud 21-04-2002, 13:40
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Kep heel veel kettingjes,op lowlands werd ik zelfs door peoplez(ja jij aisa)Herkent door de hoeveelheid kettingen die ik om had
Maar nu draag ik 1 hoogstens 3 kettingjes tergelijkertijd,op dit moment eentje met schelpen zoals drazic in HBH,eentje met een mini rubber duckie *sooow kjoet* en een met roze en paarse kraaltjes die ik gratis heb gekregen opt waterlooplein

Bij jongens vind ik vaak kralenkettings het mooist of gewoon zo'n zwart koord met een bepaald symbool er aan,maar het ligt een beetje aan de kledingstijl..maar kralen zijn altijd goed

Ik heb geen idee waar je kettingen kan kopen met artiestennamen erop...sorry
hehe k heb ook 1 met mini-rubber eendje, aan een rode hondeband
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 13:55
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
hehe k heb ook 1 met mini-rubber eendje, aan een rode hondeband
*doet ook mee* aan een gele veter

en heb altijd mijn ketting om die ik van mijn vriend heb gekregen; gootsteenketting met 2 dogtags. en een paarse gevingerhaakte. en een zwarte leren met een plaatje met mijne chinese horoscoopteken 'tiger'. en nog heeeeel veel meer
Oud 21-04-2002, 14:53
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
ik draag altijd mijn ketting met ankh eraan, hij is gewoon mooi, 5 cm ofzo en met egyptische tekens op de ankh... ik heb er erg veel sjans mee

En verder heb ik standaard een paar panty dinges om m'n nek. En een kralenketting

en daarbij dan varierend mijn rennende heksjes ketting/ spikesband/ maanketting iets/ chinese ketting teken/ rooie met donker zilveren ketting met zo'in het midden dat het naar beneden loopt
Oud 21-04-2002, 14:57
Verwijderd
Citaat:
de schreef:
een dikke gouden + diamanten mercedes-embleem
Nee joh! Gewoon een vette geelgouden schakelketting met megagroot 'RICARDO' of 'ALIE' eraan
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 15:00
Verwijderd
deze draag ik wel

en dan heb ik nog een kleinere versie (dus kleinere balletjes) en heb er een armband van maar dies groot dus draag ik nooit.
verder draag ik geen kettingen met een naam ofzo eraan
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 17:10
AtHell
AtHell is offline
en of mijn uiterst duchtige ketting heerscht

Oud 21-04-2002, 17:14
CryperA
CryperA is offline
Ik heb geen idee waar je van die kettingen die jij bedoeld kunt kopen...

Heb zelf verschillende kettingen maar draag ze neit tegelijk...

Nu een Lapis Lazuli (edelsteen) en Pentakel...

Heb nog een draak, nog een pentakel, keltisch pentagram, andere edelstenen, 2 rozenkransen en 1 klein *lookalike* rozenkrans, keltisch kruis.
Oud 21-04-2002, 17:21
Verwijderd
ik heb sinds gister een hele leuke reggea kralen ketting gekocht en ik heb altijd een panty om me nek
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 17:45
Masked Mage
Masked Mage is offline
ik heb tering veel kettingen (maar nooit veel tegelijk om)

en soms draag ik mijn huissleutel om mijn nek
Oud 21-04-2002, 18:16
maar
maar is offline
Ik draag regelmatig iets om mijn nek, van Symbols tot parel- tot gouden kettinkjes. Nooit meer dan 1, nooit met inscripties, en nooit met m'n naam
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 18:34
linkingirl
linkingirl is offline
ik heb een ketting met van die balletjes, een ketting met een tribal eraan (van pinkpop) en een van de large: Ring of Water, oja en nog een met rooie en blauwe kralen van de jongensafdeling van we

kettingen met bandnamen krijg je nu bij large, staan in de lentecatalogus
Oud 21-04-2002, 18:35
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
linkingirl schreef:
ik heb een ketting met van die balletjes, een ketting met een tribal eraan (van pinkpop) en een van de large: Ring of Water, oja en nog een met rooie en blauwe kralen van de jongensafdeling van we

kettingen met bandnamen krijg je nu bij large, staan in de lentecatalogus
Jah maar geen 4 bij 4 meter met diamanten bezetten artiestennamen aan dikke gouden schakelkettingen.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 18:47
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
Ik draag bijna altijd mijn ankh ketting , en mn zilvere ketting diek van mn vriend heb gehad waar een w-tje aan hangt(eerste letter van zun naam)en een mooi sleuteltje ....
verder draag ik soms een ketting met donkerrode grote steen of een band met ring drop...

die kettingen met bands enzo koop je toch gwoon in dat tshirtwinkeltje in a'dam..daar hebben ze iig helelelele lelijk grote/lange met tupac dacht ik
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 18:49
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
ik heb vaak wel kettingkjes om

rood kruisje
of vaag staf-met-vleugeltjes dingetje
of heel true een pentagrammetjeuh
of gewoon lievvige steentjes...

maar de ketting die ik altijd draag zit aan me portomonnee... woei!
Oud 21-04-2002, 18:51
Alet
Alet is offline
Ik draag meestal een parelketting, of een fijn zilveren kettinkje met een diamanten hangertje.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 19:02
Nuck
Nuck is offline
Ik draag meestal een kralenkettinkje met allerlei kleurtjes en steentjes, en soms ook een heel fijn gouden kettinkje met één zilveren en één gouden staafje als hangertje.
Oud 21-04-2002, 19:02
Janet
Janet is offline
ja ik heb elkedag ongev. 20 kettingen opm van allez wat.....maar toch wel een gedeelte celtisch enzo...
Oud 21-04-2002, 19:07
wIccy
wIccy is offline
Zelf loop ik rond met een kettingkje met daaraan een visje in hout, mijn amethyst en mijn chinees tekentje
ook hebk nog een zwarte ketting gekregen van min oma om op begrafenissen te dragen, stekkerdraad, mijn pentagram en mijn spikes

kettingkjes met bandnamen kun je in zo'n alternatieve of oosterse winkeltjes wel kopen
hier toch wel..
Oud 21-04-2002, 19:13
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
wIccy schreef:
Zelf loop ik rond met een kettingkje met daaraan een visje in hout, mijn amethyst en mijn chinees tekentje
ook hebk nog een zwarte ketting gekregen van min oma om op begrafenissen te dragen, stekkerdraad, mijn pentagram en mijn spikes

kettingkjes met bandnamen kun je in zo'n alternatieve of oosterse winkeltjes wel kopen
hier toch wel..
Een speciale begravenisketting?...whoe..creepy
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 19:21
hoeva
hoeva is offline
uuh... kheb spike ketting,

grove ketting met kruis, en heel veel kralenkettinkjes
kralenkettinkjes staan LIEV bij jongetjes
Oud 21-04-2002, 19:22
Li
Li is offline
soms zilveren kettinkje
soms zwart/witte kralen ketting
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 19:22
roosjes
roosjes is offline
jah kdraag best veel kettingen kheb 4 hals banden (1 met conicals, 1 met lange spikes, 1 met een zwart roosje en 1 in bat-vorm met een rood kruis eraan, die draag ik bijna elka dag) of anders gewoon ahngens (ik jheb een ankh, een paar ongeintificeerde tekens die gewoon mooi waren, een pentagram, een virgo hanger een circle of life en een maantje)
Oud 21-04-2002, 19:54
*Nancyboy*
*Nancyboy* is offline
kzag laatst een grote neger met een dikke gouden ketting met echt een vuistgroot dollar teken dr aan hangen. dat was zeer fout opzich, maar zelf draag ik alleen mn wasbakstop ketting
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 20:06
Druppel
Druppel is offline
ik draag kralenkettingen, of gevlochten touwtjes als ketting, of zo'n zwart koordje met iets eraan (heb peace-teken, vlindertje, ringetje, tribal, één of andere krul enz..........). Geen goud of zilver, dat staat niet bij mij.

Xx~Druppel~xX
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 20:36
~Miss Samantha~
~Miss Samantha~ is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Dragen jullie kettingen? Groot/klein? Goud/Nep/Diamant?
Ik ben op zich van plan kleine kettinkjes te gaan dragen,
maar nu vroeg ik me af,
hebben jullie kettingen hangers met inscripties oid?
Beverwijk hangt vol met die nepkettingen. Draag zelf mooie zilvere kettingen die ik van mijn boyfriend gekregen heb. eentje met zijn naam eraan en eentje met tijger en eentje is gewoon een schakel.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 20:53
Verwijderd
Een kettingh aan mjin borke, meestal de rood/witte

Verder de bolletjes ketting van metaal [zwaar metaal, niet dat cheapo]
En nog een bolletjes kettig [klein] met wat dibngetjes eraan..
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 21:04
Jones
Kheb altijd kralenketting om...dat was ut
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 21:07
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
ik heb bijna standaard om: zilveren ketting met "Ik hou van jou", gekregen van m'n vriend, een kettinkje met een klein kruisje eraan en een bolletjes ketting met ohm-teken. Verder heb ik ook nog wel es een spikesketting om en een uit de large met twindragons ofzo...
Oud 21-04-2002, 21:17
Verwijderd
ik heb n roodwitte ketting met schakels van 4.99cm ...
....
......
........
...........
.............
Lanks me been hange....

ik heb geen kettings om me nek.. vinik irri.. denkik..
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 21:30
ABrules
ABrules is offline
Kettingen passen niet bij NERDS ARAMU.

Maar ik heb een vrij dikke schakel zilvere ketting van 50 cm om en ben geen NERD us staat best cool al zeg ik hetzelf.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 21:49
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
die bling bling shit kan je gewoon op de albert kuyp kopen

ok je kan ze niet laten maken naar eigen naam maar wel gewoon die goedkope troep met NY en Ruff ryders logo etc

lelijk maar ja

Rat
Oud 21-04-2002, 22:17
Verwijderd
Een leren ketting om mijn pols (beetje raar ding) en een houten ketting sosm om mijn nek...

Maar ik draaag ze alleen de zomer..
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 22:30
Dying Bride
Dying Bride is offline
Euhm ik heb 2 kettinkjes met pentagram en 1 kettinkje met allerlei verschillende hangertjes eraan (dingen die ik van mensen heb gekregen) en een kattenhalsbandje met belletje eraan
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 22:32
Roxy
Roxy is offline
ik ben niet zo heeeeel erg kettingen iemand... zeker geen hangende het met wel strak zitten... weet nie waarom...
Oud 22-04-2002, 10:47
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
Citaat:
danique2 schreef:
deze draag ik wel

en dan heb ik nog een kleinere versie (dus kleinere balletjes) en heb er een armband van maar dies groot dus draag ik nooit.
verder draag ik geen kettingen met een naam ofzo eraan
armbandje kan je een paar balletjes afknippen met een tang en dan is ie just perfect
Oud 22-04-2002, 11:56
Gwen.
Gwen. is offline
Ik draag ook mun rioolkettingketting en verder af en toe wat grote houten kralen of leuke kleurtjes kralen. Ik wil weer een nieuwe kopen . Kralen zijn koel
Oud 22-04-2002, 12:00
Black Sugar
Black Sugar is offline
Kralenkettingen zijn kjoet
Verder hou ik niet zo van kettingen.
Owja die kettingen met namen van artiesten enzow kun je vaak kopen bij van die indianen... uhm je weet wel die staan meestal wel ergens muziek te maken en kettingkjes enzow te verkopen. Vooral met koninginnedag maak je veel kans ze tegen te komen.
Oud 22-04-2002, 14:08
Mara
Mara is offline
Keb een zilveren kettinkje met zo'n rond plaatje eraan waar m'n naam instaat, heb ik voor m'n verjaardag gekregen toen ik 6 werd ofzo
Verder heb ik nog wat vage dingen en 1tje uit Nieuw-Zeeland met een soort steen erin die je kracht moet geven ofzo.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Dy|_uCK schreef:

armbandje kan je een paar balletjes afknippen met een tang en dan is ie just perfect
ja dat had ik bij mn ketting ook al gedaan want die was te lang

maar ik bedoelde meer dat die armband gewoon te grote kralen heeft voor om mn arm vind ik...staat zo reusachtig, zo'n kleine pols met zo'n groot ding erom...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten