Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en heb altijd mijn ketting om die ik van mijn vriend heb gekregen; gootsteenketting met 2 dogtags. en een paarse gevingerhaakte. en een zwarte leren met een plaatje met mijne chinese horoscoopteken 'tiger'. en nog heeeeel veel meer ![]()
|
ik draag altijd mijn ketting met ankh eraan, hij is gewoon mooi, 5 cm ofzo en met egyptische tekens op de ankh... ik heb er erg veel sjans mee
![]() En verder heb ik standaard een paar panty dinges om m'n nek. En een kralenketting en daarbij dan varierend mijn rennende heksjes ketting/ spikesband/ maanketting iets/ chinese ketting teken/ rooie met donker zilveren ketting met zo'in het midden dat het naar beneden loopt
|
Ik heb geen idee waar je van die kettingen die jij bedoeld kunt kopen...
Heb zelf verschillende kettingen maar draag ze neit tegelijk... Nu een Lapis Lazuli (edelsteen) en Pentakel... Heb nog een draak, nog een pentakel, keltisch pentagram, andere edelstenen, 2 rozenkransen en 1 klein *lookalike* rozenkrans, keltisch kruis.
|
![]() |
ik heb een ketting met van die balletjes, een ketting met een tribal eraan (van pinkpop) en een van de large: Ring of Water, oja en nog een met rooie en blauwe kralen van de jongensafdeling van we
kettingen met bandnamen krijg je nu bij large, staan in de lentecatalogus
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik draag bijna altijd mijn ankh ketting , en mn zilvere ketting diek van mn vriend heb gehad waar een w-tje aan hangt(eerste letter van zun naam)en een mooi sleuteltje ....
verder draag ik soms een ketting met donkerrode grote steen of een band met ring drop... die kettingen met bands enzo koop je toch gwoon in dat tshirtwinkeltje in a'dam..daar hebben ze iig helelelele lelijk grote/lange met tupac dacht ik |
![]() |
|
ik heb vaak wel kettingkjes om
rood kruisje of vaag staf-met-vleugeltjes dingetje of heel true een pentagrammetjeuh of gewoon lievvige steentjes... maar de ketting die ik altijd draag zit aan me portomonnee... woei!
|
![]() |
|
Zelf loop ik rond met een kettingkje met daaraan een visje in hout, mijn amethyst en mijn chinees tekentje
ook hebk nog een zwarte ketting gekregen van min oma om op begrafenissen te dragen, stekkerdraad, mijn pentagram en mijn spikes kettingkjes met bandnamen kun je in zo'n alternatieve of oosterse winkeltjes wel kopen hier toch wel..
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
jah kdraag best veel kettingen kheb 4 hals banden (1 met conicals, 1 met lange spikes, 1 met een zwart roosje en 1 in bat-vorm met een rood kruis eraan, die draag ik bijna elka dag) of anders gewoon ahngens (ik jheb een ankh, een paar ongeintificeerde tekens die gewoon mooi waren, een pentagram, een virgo hanger een circle of life en een maantje)
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ik heb bijna standaard om: zilveren ketting met "Ik hou van jou", gekregen van m'n vriend, een kettinkje met een klein kruisje eraan en een bolletjes ketting met ohm-teken. Verder heb ik ook nog wel es een spikesketting om en een uit de large met twindragons ofzo...
||
Citaat:
![]()
|
Kralenkettingen zijn kjoet
![]() Verder hou ik niet zo van kettingen. Owja die kettingen met namen van artiesten enzow kun je vaak kopen bij van die indianen... uhm je weet wel die staan meestal wel ergens muziek te maken en kettingkjes enzow te verkopen. Vooral met koninginnedag maak je veel kans ze tegen te komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ik bedoelde meer dat die armband gewoon te grote kralen heeft voor om mn arm vind ik...staat zo reusachtig, zo'n kleine pols met zo'n groot ding erom... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ketting icetea296 | 15 | 27-12-2011 22:04 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
kettingen Wiskunde Davidsone | 5 | 13-02-2006 21:09 | |