Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1 tip: Je moet er met iemand over praten. k ga nu elke week naar de schoolpsychologe, en k moe begin december naar n jeugdpsychiater voor waarschijnlijk medicijnen.
|
Dit had ik precies zo en heb ik nu ook een beetje.
alles land zomaar in mijn schoot, geld, appartement, geweldige vriendin, school. ik hoefde er niks voor te doen. toen kwam het, ik deed gewoon niet de dingen die ik echt wou. Ik was mezelf een beetje kwijt. Ga een keer lang op vakantie, mediteer, ga opzoek naar wat je echt wil. rust, dat is wat ik heel erg herken, ik wil ook rust, vrede, niet het gevole hebben dat ik iets moet. het mooie is dat er langzaamaan achterkom dat ook niks moet. Jouw leven jij kiest. je mag ook niks als je dat wil, maar weet wel dat je leeft om door te maken wat je doormaakt, dat is jou ontwikkeling, je wil meer. of anders. doe de dingen die je echt leuk vind. praat met mensen over wat je echt! bezig houd, zoals dit wat je op het forum schrijft. blijf dit doen en je vindt steeds meer mensen die ook zo denken/praten leven. er komen er al steeds meer. je bent goed.
|
Verwijderd
|
Ik heb 2 jaar lang dit gevoel gehad en vroeg me af wat ik hier nog deed. Toch wist ik dat het ooit wel weer beter zou gaan en daarom bleef ik (alhoewel het voor mezelf op dat moment niet hoefde). Ik had op dat moment geen vrienden en mn familie begreep me niet. Ook vond ik niets meer leuk en wilde ik het liefst op bed blijven liggen.
Het gaat nu allemaal een stuk beter. Ik weet namelijk dat er redenen genoeg zijn om te blijven leven. Jezelf ontwikkelen, liefde geven aan anderen en ontvangen, liefde voor jezelf krijgen, dingen die je leuk vindt vooral blijven doen, maar ook porberen prestaties te behalen waardoor je trots op jezelf wordt. Als ik nu nog (heel af en toe) een doelloos gevoel heb, ga ik de natuur in. Dan besef ik weer hoe mooi iets kan zijn, en dat ik hier niet voor niets ben. Dus dan maar het beste er van maken. Ook voel ik dan de aarde en zon die alles aan me geven, en wil ik ze bedanken (dus dankbaar zijn dat je leven gekregen hebt zeg maar.) Ik heb dat dus in de natuur, maar misschien heb jij wel weer iets heel anders waardoor je een soort gevoel van waarde terugkrijgt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
God is: hookee | 204 | 17-06-2009 12:35 | |
Psychologie |
Grote Niets akumabito | 9 | 04-09-2005 17:40 | |
Psychologie |
Wat als je weet dat alles wat je doet je alleen maar ongelukkiger maakt? Verwijderd | 58 | 03-09-2005 21:12 | |
Psychologie |
Een doel hebben in je leven moon | 24 | 14-11-2003 11:36 | |
Psychologie |
Een doel? Doelen? Kazanka | 24 | 26-10-2003 18:22 | |
Psychologie |
Een doel Lucky Duck | 4 | 20-01-2002 20:00 |