![]() |
|
![]() |
Ik weet niet goed waar dit thuishoort of waar ik dit zou mogen posten.
Wat ik zou willen is close ups van gezichten liefst nog van meisjes. Nee dit is niet uit perverte overwegingen. Het is voor een opdracht voor school. Laat ik het illustreren. Neem deze afbeelding. Die heb ik bewerkt tot dit. Nu mijn opdracht voor school kan je hier nalezen. Kort samengevat moet ik een reclamekaartje maken in A6 formaat met een originele high quality afbeelding. Het is een opdracht voor grafisch design dus het gebruik van photoshop is hier erg belangrijk. Het is dus de bedoeling dat het een originele high quality picture is... dus het zoeken via internet wordt moeilijk. Wat ik dus wil: * closeup gezicht zo groot mogelijk * afbeelding niet comprimeren (bmp afbeelding die je uit fototoestel vindt behouden) * dat je die afbeelding of online plaatst, maar omdat de bestandsgrootte nogal hoog ligt kan dit lastig zijn en zou je ze beter mailen naar: thedarktruth@skynet.be Wat krijg je ervoor: * het eindresultaat als ik je gezicht gebruik * vermelding in mijn paper die ik moet maken * indien je de foto mailt maar je wil hem toch ergens online gewoon in mail zetten, ik zet hem wel online * eeuwige dank ![]() Hou er wel rekening mee dat je gezicht volledig wordt verwerkt, dus oneffenheden ed meer zijn totaal niet erg... |
Advertentie | |
|
![]() |
|
orginele foto, niet geweldig maar had niets beters.
Goed dat oneffenheden niet erg zijn ![]() Mijn Foto Succes Evelien |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Constance en Mathilde [scène] Snow | 3 | 15-10-2005 15:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |