Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2003, 19:19
transfattyacid
transfattyacid is offline
hai,

erm, ik denk dat dit een beetje een vaag verhaal wordt, maar toch:

ik heb nu ongeveer 11 maanden een relatie, en in t begin verliep alles prima
alleen in de laatste zomervakantie zagen we elkaar té vaak, wat in t begin wel leuk was maar we begonnen ons steeds meer aan elkaar te irriteren waar weer ruzie's uitvoort kwamen, maar dat is zo gek nog niet.. mgoed we besloten elkaar wat minder te zien, maar die ruzie's bleven.. op een gegeven moment sloegen ze helemaal nergens meer op, en nja, de laatste tijd hadden we veel minder ruzie's

totdat we een keer bij hem binnenzaten, met een vriendin van hem, hij en mij. we waren alle 3 wat aangeschoten, en t leek hem grappig al zou ik met dat andere meisje zoenen. en naja mij leek t ook wel grappig, dus dat deden we. goed, we zaten met z'n drieën op zn bed, en ik gaf hem ff een kus, tot ergernis van dat andere meisje, die zei dat ze ook wel wat aandacht wilde, waarna hij haar redelijk lang zoende, voor mijn neus nog wel

afijn we schrokken er alle drie nogal van, t andere meisje ging meteen weg en ik draaide een beetje door (ik ben van mezelf sowieso heel erg snel jaloers, en ik kan t helemaal niet hebben als er zoiets gebeurt), en hij probeerde me de hele tijd de kalmeren maar dat lukte m niet, waardoor hij ook nog es heel erg pissig werd, en naar een paar vrienden van m ging.

naja goed, ik was daar op de een of andere manier in slaap gevallen, en hij kwam een tijd later terug, om te kijken of ik er nog was. naja ik heb m toen een paar flinke klappen in zn gezicht gegeven waarna ik er een paar keiharde terugkreeg.. toen heb ik t uitgemaakt en ben ik naar huis gefietst.

volgende middag, ik kom m ergens tegen, en we besluiten nu we allebei weer nuchter zijn ff met elkaar te praten.. naja hele middag ergens zitten praten.. allemaal afspraken gemaakt en we besloten t nog een laatste kans te geven, alhoewel ik nog steeds heel erg inzat over die avond ervoor.

iig, die avond nadat we t bij hebben gelegd hebben we t heel erg fijn gehad samen, dag erna ook, maar op school begon t eeuwige geruzie alweer.. ik vraag me af of ik er wel goed aan heb gedaan om t nog een laatste kans te geven.. ondanks dat we ook heel erg vaak hele fijne momenten samen hebben..

wat vinden jullie?

(sorry voor de lengte van t verhaal..)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2003, 19:28
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
jongens die meiden slaan

moeten gewoon nooit weer een wijf mogen aanraken

tuurlijk heb je hier geen goed aan gedaan!!
Oud 28-10-2003, 19:31
transfattyacid
transfattyacid is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 28-10-2003 @ 20:28:
jongens die meiden slaan

moeten gewoon nooit weer een wijf mogen aanraken

tuurlijk heb je hier geen goed aan gedaan!!
mja
ergens diep in mn kop weet ik wel dat ik er niet goed aan heb gedaan.. maar toch., eigenlijk wil ik hem helemaal niet kwijt
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 19:35
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
transfattyacid schreef op 28-10-2003 @ 20:31:
mja
ergens diep in mn kop weet ik wel dat ik er niet goed aan heb gedaan.. maar toch., eigenlijk wil ik hem helemaal niet kwijt
je wilt hem niet kwijt,

maar je weet wel dat je hier geen goed aan heb gedaan

dat is knap

want ik snap er de ballen van

dumpen die gast!!
Oud 28-10-2003, 20:21
femkeb
femkeb is offline
Helemaal mee eens!! ook al is het terwijl ie aangeschoten is vlak voor jou neus zoenen met iemand anders is echt heel fout! En ook jou terug slaan is niet aardig. En ja natuurlijk vind je hem leuk (daarom was ie je vriendje) maar een vriendje die jou slaat en andere meisjes zoent (de volgende keer gebeurt het miss een keer als jij er niet bij bent) is jou niet waard.
Reageren

Regels voor berichten