![]() |
|
![]() |
we hebben seks wanneer we zin hebben en de kans krijgen. In het begin was dat bijna elke keer als we elkaar zagen en dan vaak meerdere keren per dag; nu hebben we het allebei wat drukker, zien we elkaar minder en zijn we soms te moe voor seks als we elkaar zien, dus ligt het aantal keer iets lager. Toch moet ik zeggen dat zowel mijn als zijn behoefte aan seks zo groot is, dat het meer voorkomt dat we WEL seks hebben als we elkaar zien dan niet.
Soms gaan we gewoon lekker op bed liggen, tegen elkaar aan, knuffelen en vallen we zo in slaap...dat is op zo'n moment zelfs nog beter dan seks.
|
Verwijderd
|
tegenwoordig meestal wel, maar dan slapen we ook altijd bij elkaar enzo. Toen we nog bij elkaar in de klas zaten niet. Uiteraard.
We zien elkaar zo twee of drie keer per week, maar dan dus wel steeds heel lang achter elkaar, bijvoorbeeld deze week zag ik hem van woensdagavond tot vandaar om een uur of 5, en zometeen om 8 uur zie ik hem weer dan dan toch minstens tot morgen 6 uur, waarschijnlijk wel langer, tot zondag 12 uur bijvoorbeeld. Laatst gewijzigd op 31-10-2003 om 18:05. |
![]() |
|
toen we nog niet bij elkaar woonden wel jah maar nu ben ik al zon 8mnd bij hem en zn ouders in huis en nej daar heb ik echt niet elke keer als ik m zie zin in
![]() vaak zijn we allebei moe van t werken enzo en dan heb ik echt zoiets van laat mij maar lekker vroeg naar bed gaan en zie maar wat jij doet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb al 2,5 jaar verkering. In het begin was het wel zo dat je vaak wel sex had... nu zijn we allebei rete druk (zij met werk, ik met school), dat ik af en toe al blij ben dat ik mn bed nog kan halen. Meestal wordt er in het weekend wel wat afgesext. Knuffelen en genegenheid vind ik ook heel belangrijk... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Sorry, maar ik wilde een zeker persoon eventjes voor zijn (als je me begrijpt ![]()
|
Verwijderd
|
Wij hebben eigenlijk altijd wel seks ja
![]() Maar opzich is dit denk ik niet heel vreemd, we zien elkaar alleen in het weekend (sinds kort omdat ik aan de andere kant van Nederland op kamers woon), en dan slapen we dus ook altijd bij elkaar. Eigenlijk zo ongeveer iedere nacht dat we bij elkaar slapen seksen we wel. Toen we elkaar nog iedere dag zagen (''vroeger'' ![]() |
![]() |
|
Ja we hebben echt bijna iedere keer sex als we elkaar zien en meestal zelfs meer als 1x.. We zien elkaar zon 3-4 keer in de wek.. ong om de dag..
||
Citaat:
![]() ![]() Ja hoor, niets mis mee, hij zou vaker willen dan ik iig!
|
![]() |
Nou ik en m'n ex zagen elkaar alleen in weekeinden dus dan kwam het er meestal ook wel van ja. Wel vervelend want je voelt je op dat moment wel een beetje gepusht zo van "jamaar straks moet ik weer vijf dagen zonder hem dus laat 't er dan nu maar van komen". Op 't laatst is onze relatie daar btw wel aan onder door gegaan maarja.
||
Citaat:
Bij ons ist niet echt pusherig ofzo, want als t puntje bij t paaltje komt is het toch wel erg leuk ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sexen is een vorm van sport! Duh! Waar heb ik mijn blokjes vandaan denk je? Heus niet van die ene voetbalwebstrijd per jaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
mijn vriend en ik zien elkaar standaard op maandag, woensdag en zaterdagavond blijf ik bij hem slapen. behalve dan als het vakantie is, dan zien we elkaar bijna iedere dag en slapen we ook veel vaker bij elkaar.
we hebben niet altijd sex. het komt ook vaak zat voor dat we gewoon een filmpje gaan kijken en er verder niks gebeurt. naja, we gaan niet altijd all the way zeg maar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik mag mijn vriendin niet meer zien... heelo | 35 | 21-10-2015 14:06 | |