Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2003, 21:30
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
hey!
nou, k heb daar dus 2 leraren en 1 lerares die echt onleesbaar schrijven op het bord.. voor geschiedenis,aardrijkskunde en engels...
en die van gs gaat ook veel te snel en je moet echt om de 2 woorden vragen wat er staat, en dan zegt ie ook;"ik zal eht zo ff voorlezen" schrijf dan gewoon duidelijk...

en die van aardrijkskunde schrijft de aantekeningen al op voordat hij met zijn les begint.. dus wij het overpennen, en hij lult ondertussen door.. ook zijn die aantekeningen heel onduidelijk.. met pijltjes staat er vanaales tussengepropt...

en dat van engels is gewoon heel klein en snel geschreven... onleesbaar dus...

waarom leren die leraren nou niet om op het bord duidelijk te schrijven... zo moeilijk kan dat toch niet zijn...

iemand hier miss ook ervaring mee? en wat doe je eraan, behalve steeds vragen wat er nou staat..

*stuurt haar leraren snel op een spoedcurcus bord schrijven*

kuzzz mir

moest ff zeiken,..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2003, 22:09
Verwijderd
Ik schreeuw altijd door de klas als ik iets niet kan lezen
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 22:44
Verwijderd
Wij hebben ook een leraar Nederlands die altijd het hele bord volkalkt, maar je kan het ECHT niet lezen, wat je ook doet. Hij weet het van zichzelf, omdat er een aantal mensen wel eens wat van gezegd hebben. Maar hij blijft ermee doorgaan Hij schrijft aan elkaar, heel groot, maar met smalle letters. We hebben dus maar de hoop opgegeven dat we ooit zullen weten wat hij opschrijft
Bij onze lerares Latijn hielp het wel als we zeiden dat het echt niet leesbaar was. Dan veranderde ze het en schreef het bijvoorbeeld ff opnieuw op. Maar ik zou er gewoon wat van zeggen. Leraren horen tenslotte ook mensen te zijn...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 10:24
Verwijderd
Dat vind ik soms ook wel irritant, ja. Meestal zeg ik er gewoon wat van...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 12:49
autodropje
autodropje is offline
Ik vraag het gewoon net zo lang aan andere mensen tot er iemand is die het wel kan oncijferen
Oud 07-11-2003, 13:16
Verwijderd
Citaat:
mir_1986 schreef op 06-11-2003 @ 22:30:

en die van aardrijkskunde schrijft de aantekeningen al op voordat hij met zijn les begint.. dus wij het overpennen, en hij lult ondertussen door.. ook zijn die aantekeningen heel onduidelijk.. met pijltjes staat er vanaales tussengepropt...
[/SIZE]
vraag 'm of hij het niet even kan kopieren voor iedereen, of zelfs uittypen (=leesbaarder) omdat jullie geen 2 dingen tegelijk kunnen. Wij hadden ook zo'n lerares, voor gs, "blablabla" terwijl wij alles ook moesten schrijven,maar na een paar keer zeuren ging ze toen alles voor ons uitprinten Haar mond dichthouden was blijkbaar geen optie (zou ze ook teweinig tijd hebben, want 't overschrijven duurde meestal al (bijna) de hele les)

Misschien nog een idee voor jou als de leraren niks veranderen: vooraan gaan zitten.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 13:25
Balance
Balance is offline
de dingen die belangrijk zijn vertellen de meeste docenten toch wel, dus ik maak gewoon aantekeningen van wat ze vertellen.
en als iets toch echt belangrijk lijkt te zijn, vraag ik wat er staat. En als ze dan zeggen dat ze het later wel voorlezen vraag ik het 5 minuten later nog een keer.
Oud 07-11-2003, 14:00
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
marianne22 schreef op 07-11-2003 @ 14:16:

Misschien nog een idee voor jou als de leraren niks veranderen: vooraan gaan zitten.
vooraan is het ook niet te lezen.. bij gs zit ik al vooraan
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 15:13
Mother Earth
Mother Earth is offline
Mijn levensbescouwing leraar schreef ook heel onduidelijk, maar toen we dat tegen hem zeiden issie gewoon zijn best gaan doen om het duidelijker te maken.
En als ze dat willen, dan blijf je gewoon heel irritant vragen : meneer, is dat nou een l of een f?? Als je daar een les mee door blijft gaan, doen ze er heus wel wat aan...
Oud 08-11-2003, 15:38
freakinaround
freakinaround is offline
bij ons is met aardrijkskunde precies het zelfde :\

gaat ie et toelichten enzo
Oud 08-11-2003, 17:14
sexylexy
sexylexy is offline
ik roep: wat staat daar? of als de leraar voor het bord gaat staan roep ik: ga is aan de kant!
Oud 08-11-2003, 17:38
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Beklaag je bij de leraren/mentor/coördinator.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 17:45
The Ox
The Ox is offline
Gewoon vragen of ze iets duidelijker willen schrijven wil ook wel es helpen hoor....
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 19:16
@Moon
@Moon is offline
hehe alle proffessors van wie ik college/practicum heb kunnen allemaal niet duidelijk schrijven! Dat is pas balen. Maar ja wat doe je eraan. Ga maar eens ff in een zaal waar 600 man zitten aan die prof vragen wat daar staat
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 19:35
The Ox
The Ox is offline
"Meneer de professor, weet u zeker dat u rechts bent?"

(in de betekenis van 'rechtshandig zijn' dan )
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 20:03
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
The Ox schreef op 08-11-2003 @ 18:45:
Gewoon vragen of ze iets duidelijker willen schrijven wil ook wel es helpen hoor....
dat heb ik al gevraagd,.. de hele klas zeurt erover.. en dr word de hele tijd gevraagd wat er staat... ook hebben we gevraagd om de aantekeningen dan te kopieeren.. zodat we ze op een stencil hebben... maar ze blijven onleesbaard op dat bord kalken..
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 20:16
Miracle
Miracle is offline
Ik vind dat ze de leraren moeten dwingen tot schrijfcursussen.

We hebben een economie leraar die onleesbaar schrijft. Gelukkig leest hij het wel voor, terwijl hij schrijft, maar je moet dus echt heel goed opletten, anders ben je het zo kwijt.

M'n engels lerares is nog maar pas lerares en die schrijft ook een beetje onleesbaar, maar bij haar heb ik nog hoop dat het goed komt.
Oud 08-11-2003, 20:28
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
dreen schreef op 08-11-2003 @ 21:16:
Ik vind dat ze de leraren moeten dwingen tot schrijfcursussen.
jah, helemaal mee eens!!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 22:46
Thomas
Thomas is offline
Gewoon even vragen of hij alles wat duidelijker kan schrijven.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 09:42
lucy48
lucy48 is offline
Dat lijkt me nou eenmaal onvermijdelijk
Er zijn ook genoeg leerlingen die hartstikke onduidelijk schrijven tijdens proefwerken, en dat moeten de leraren ook gewoon nakijken, zelfs zonder dat er iemand naast staat die het nog even voor ze kan voorlezen
Oud 09-11-2003, 13:14
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
lucy48 schreef op 09-11-2003 @ 10:42:
Dat lijkt me nou eenmaal onvermijdelijk
Er zijn ook genoeg leerlingen die hartstikke onduidelijk schrijven tijdens proefwerken, en dat moeten de leraren ook gewoon nakijken, zelfs zonder dat er iemand naast staat die het nog even voor ze kan voorlezen
dat vind ik toch wel wat anders... ik moet dingen leren van mijn leraren.. dan moet ik op zijjn minst kunnen lezen wat ze opschrijven..
zij hoeven mijn werk alleen maar na te kijken,.. dr verder niks van leren/onthouden.. het is miss ff lastig maar ik vind dat je als leraar leesbaar moet kunnen schrijven..
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 13:15
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
mir_1986 schreef op 09-11-2003 @ 14:14:
dat vind ik toch wel wat anders... ik moet dingen leren van mijn leraren.. dan moet ik op zijjn minst kunnen lezen wat ze opschrijven..
zij hoeven mijn werk alleen maar na te kijken,.. dr verder niks van leren/onthouden.. het is miss ff lastig maar ik vind dat je als leraar leesbaar moet kunnen schrijven..
Ja, en bovendien als je als leerling onleesbaar schrijft, wordt het als 'fout' gerekend.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 15:07
Nyawa
Goed opletten als ze het voorlezen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten