Advertentie | |
|
![]() |
|
de dingen die belangrijk zijn vertellen de meeste docenten toch wel, dus ik maak gewoon aantekeningen van wat ze vertellen.
en als iets toch echt belangrijk lijkt te zijn, vraag ik wat er staat. En als ze dan zeggen dat ze het later wel voorlezen vraag ik het 5 minuten later nog een keer.
|
Mijn levensbescouwing leraar schreef ook heel onduidelijk, maar toen we dat tegen hem zeiden issie gewoon zijn best gaan doen om het duidelijker te maken.
En als ze dat willen, dan blijf je gewoon heel irritant vragen : meneer, is dat nou een l of een f?? Als je daar een les mee door blijft gaan, doen ze er heus wel wat aan...
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind dat ze de leraren moeten dwingen tot schrijfcursussen.
We hebben een economie leraar die onleesbaar schrijft. Gelukkig leest hij het wel voor, terwijl hij schrijft, maar je moet dus echt heel goed opletten, anders ben je het zo kwijt. M'n engels lerares is nog maar pas lerares en die schrijft ook een beetje onleesbaar, maar bij haar heb ik nog hoop dat het goed komt.
|
Dat lijkt me nou eenmaal onvermijdelijk
Er zijn ook genoeg leerlingen die hartstikke onduidelijk schrijven tijdens proefwerken, en dat moeten de leraren ook gewoon nakijken, zelfs zonder dat er iemand naast staat die het nog even voor ze kan voorlezen
||
Citaat:
zij hoeven mijn werk alleen maar na te kijken,.. dr verder niks van leren/onthouden.. het is miss ff lastig maar ik vind dat je als leraar leesbaar moet kunnen schrijven.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|