Advertentie | |
|
![]() |
|
pink was wel mooi, en dat meisje van de black eyed peas ook
![]() Nog wat plaatjes: beyoncé ![]() Kraftwork ![]() ![]() The darkness ![]() ![]() Kon er zo snel niet veel meer vinden
||
Citaat:
Ik vond het weer geweldig om 't te zien ![]() ![]() ![]() Justin neemt tegenwoordig qua kleding de stijl van de Neptunes over; petje & simpel arty t shirt! ![]() ![]() ![]() Optreden van Kylie was weer geweldig ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
ow er is een soort van ruzie tussen Kelly en Christina
![]() ![]() o dit vond ik: If Christina Aguilera has to resort to throwing darts at my head after everything she's achieved and everything she's done, then she's a really sad, sorry person," says rock princess Kelly Osbourne while walking on stage. "And I take it as a complete compliment."
||
Citaat:
![]() voor de rest was het wel vet. ow jah, viel het jullie ook niet op dat toen die groep van beste video, voor mij compleet onbekend, hun award kwam ophalen, het helemaal stil was en er zelfs mensen boe ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vond het een waardeloze show... ik vond dat geblaat over schotland super vervelend... en dat filmpje met die zingende schotten was irritant... de verschillende pakjes van christina overtroffen elkaar iedere keer weer qua lelijkheid... de rode loper vond ik overigens wel leuk... kelly presenteerde samen met seth the red carpet... maar christina aquilere wilde niet ontvangen worden door christina, dus kelly moest maar plaats maken... christina verdiende echt een paar dissen, want de laatste tijd loopt ze echt naast haar schoenen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er stond een artikel over in de krant. Met foto's van Christina. Rrrrr. ![]()
||
Citaat:
Sigur Rós was cool. Een MTV Award ![]() En het optreden van Kylie was geweldig. Voor de rest heb ik t een beetje gemist eigenlijk.
|
![]() |
Ik vind dat altijd echt super om te zien
![]() ![]() ![]() Zagen jullie trouwens ook dat bij het optreden van Kylie Minogue een lamp kapot was? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Het hoogtepunt vond ik uiteraard het moment waarop de Schotse hooli's hun ass shaketen op de klanken van Sean Paul.....
Oh en Justin heeft overduidelijk een nieuw imago nodig, dat hoedje kennen we nu wel ![]() Oh en Vin Diesel was zelfs hot-hot-hot in leren rokje. ![]() Al met al vond ik het véél minder leuk dan de vorige jaren . |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |