Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb ook nog een PM dingetje:
als je een melding krijgt in je beeld dat je een nieuwe PM hebt, kan je kiezen of je hem wil lezen of niet (OK of Anuleren). Als je op OK klikt krijg je nog een pop-up, of je hem in een nieuw venster wil openen of niet (OK = ja, Anuleren = in het oude venster). Als ik dan op OK klik gebeurt er niks ![]() Ligt dat aan mijn computer of doet ie dat in het algemeen niet?
|
Gebruik je gewoon Internet Explorer als browser?
Bij mij werkt het nl wel (maar heb Mozilla Firebird en scholieren.com pop-ups toegestaan).
||
Citaat:
in het eerste geval: ik gebruik Internet Explorer ja. Ik weet verder niet of scholieren.com pop-ups zijn toegestaan, maar 't lijkt me wel, want de pop-ups komen wel te voorschijn, alleen krijg ik bij de 2e pop-up geen reactie als ik op OK klik.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Deze pop-up is iets anders als een reclame pop-up, deze pop-up zal niet worden tegengehouden..
Als je geen reactie krijgt bij het op OK klikken, zal dat waarschijnlijk komen doordat de javascript niet goed werkt, komt meestal dor een te oude browser. Dat je geen pop-up krijgt als er een nieuw fotoboek bericht is, komt doordat dat spulin een andere tebal word gezet (of er iets nieuws is), en dat qwist Koen niet, dacht alleen dat hij het had opgelost. Waarschijnlijk komt dat wel in dfe nieuwe versie.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bedoel je dat? |
![]() |
||
Citaat:
|
Opmerking 2:
Lijkt me vervelend! Dan krijg je een nieuwe PM, waardoor je inbox vol raakt. Je delete er dan gelijk een paar, maar ondertussen heb je al een mailtje gekregen "hoi roos, je inbox is vol ![]() Ik zou het zo laten!
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 11-11-2003 om 17:29. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
1. De PM's van het fotoboek worden rechtstreeks in de DB geplaatst, vandaar dat je geen popup daarvan krijgt. Dat aanpassen moet in de forumcode gebeuren, geloof ik. En zou dan altijd moeten worden aangepast bij elke nieuwe versie van de forumsoftware. Dus de nodig tijd in combinatie van het nut is vrij klein. Daarbij bezoek het fotoboek wat vaker, gaat Koen leuk vinden ![]() 2. Enkele reply's hierboven geven al een antwoord. Het is de standaard instelling van dat PM gedoe. Ik zal vanavond eens kijken of er nog meer optie's zijn, en misschien de door jou gevraagd optie er ook bij staat. Maar sommige mensen, zoals ik, bewaren een hele hoop PM's als "bewijs" van waarschuwing (bijvoorbeeld). Ik zit dus vaak met 249 PM's in mijn inbox na een resume waarschuwigen... Ik zou het dan vrij irritant vinden als ik bij elke nieuwe PM dan de melding krijg dat ik 250 Pm's heb in mijn inbox. Geef mij maar een e-mail als er iemand die 251ste PM heeft willen sturen.. Maar dat is een persoonlijk mening.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het huidige FB systeem Verwijderd | 419 | 15-01-2013 16:19 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #63 Verwijderd | 500 | 19-10-2009 17:40 | |
Beleidszaken |
[N&A] Tiswah! Verwijderd | 69 | 09-03-2009 22:32 | |
Verhalen & Gedichten |