Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik had eens in een emobui gekust met men beste maat (hij begon) en toen zei ik dat ik het zo niet wou (I mean, het was een liefdesverdrietverwerkingskus) en sindsdien spreken we niet meer tegen elkaar. Het 'geluk' had echter wel 2 dagen geduurd, voor ik er eens goed over nadacht.
Anyway, hier zit ik nu. Niemand om tegen te zagen, en dat al voor één jaar. (of mssn langer) Ik had wel nog een andere vriend, waarmee ik later ook een koppel werd. het heeft 6 maanden geduurd, voor ik hem echt beu begon te worden. Ik ken zijn zwaktes, en het waren er op een bepaald moment te veel. Hopelijk zou het met de topicstarter beter gaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
slaat echt nergens op je hebt zo juist eerder kans dat het misgaat
|
Verwijderd
|
Ja ik heb dit ook, Ik ben verliefd op mijn beste vriend eigenlijk, en hij ook op mij maar we durven het niet echt omdat we bang zijn dat de vriendschap daarna over is, of dat het gewoon 'vaag' voelt..
Maarja ![]() Ik weet het ook niet zo goed, Goed nadenken of je dit wel echt wilt denk ik. Als je verliefd voelt, hoort het goed te voelen. Misschien is het een kwestie van wennen |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]PinkyLove schreef op 10-11-2003 @ 11:49:
[B]Hallo allemaal, hopelijk kunnen jullie me helpen! Sinds een paar dagen heb ik een nieuwe vriend, allemaal heel leuk, maar ik heb een beetje een raar gevoel. ik ken hem al zo'n 18 jaar en heb hem altijd gezien als een goede vriend en een soort broer van me. Nu opeens zijn zijn en mijn gevoelens tevoorschijn gekomen. Hij is echt heel leuk en lief, maar het is gewoon vreemd. Kan iemand mij helpen! Wie heeft dit ook weleens meegemaakt, en hoe ging/ga je er mee om? Kus van mij ![]() |
![]() |
|
dat lijkt me nu echt ontzettend saai, een relatie krijgen met een goede vriend. Ik snap niet dat dat Ware liefde kan zijn, als de vonk er in het begin helemaal niet was.
Bij vriendschap-relaties ( ik noem ze zo maar even) denk ik eerder dat het zoiets is van ' we kunnen allebei niemand anders krijgen, en je bent er toch dus waarom niet?'
|
![]() |
ik heb 6 jaar bij mijn ex in de klas gezeten
![]() Pas laatste anderhalf jaar gingen we echt met elkaaar om en bij de eindexamenuitrijking ist wat geworden ![]() Ja dat is maf maar toch ook niet, ik ben sowieso iemand die eerst iemand moet kennen voordat ik verlieft word. Het is ook niet saai ofzo want het is niet zo dat je alles al weet van elkaar ofzo, het geeft naar mijn idee wel minder ruzies omdat je al beetje weet hoe iemand ergens op zal reageren. Ik weet niet ik heb het nooit raar gevonden, in tegenstelling tot de rest van de wereld die er wel heel erg aan moesten wennen. Ik heb ook nooit raar id gehad dat ik nu sex met EEN vriend had ofzo, ik bedoel het was eerst een goede vriend dus je voelt je sowieso al vrij goed op je gemak enzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() We vonden elkaar altijd al wel leuk, maar hij is 5 jaar ouder. en toen ik bijv 14 was was hij al 19 en viel hij niet op ''kleine'' meisjes. Maar saai ia het NIET! Vind je antwoord niet echt geweldig dus.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) Denk jij dan echt dat die vonk in het eerste of tweede levensjaar al overslaat? 3) Deze reactie is te negatief. Waarom? Omdat één ding betreffende de liefde zeker is: voor wie haar niet onderkent, is de liefde ondoorgrondelijk. Wie een vriendschapsrelatie uitdiept tot een liefdesrelationele relatie, moet wel beseffen dat het "erger" is, als het misloopt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Echt vreemdgegaan - probleem TOMMYHILFIGERRR | 7 | 15-08-2012 11:53 | |
Liefde & Relatie |
nieuw vriendje, bang voor de reacties? Anoniiem | 5 | 09-05-2011 15:43 | |
Liefde & Relatie |
Help! Jongen die liefdesadvies nodig heeft!!! meknow | 27 | 30-09-2009 14:19 | |
Liefde & Relatie |
ik zag hem gister zoenen met dat ene meisje, en het is pas 3 weken uit godeli | 38 | 02-02-2005 18:12 | |
Liefde & Relatie |
wat nu?? lief mutsje | 10 | 13-09-2003 19:32 | |
Liefde & Relatie |
Contact met je ex Ellesje | 42 | 16-02-2003 21:59 |