![]() |
|
Verwijderd
|
Als je het nog nooit hebt uitgeprobeerd, dan vind ik dat wel raar. Ja, natuurlijk heb je er geen behoefte aan als je niet weet hoe het voelt, maar het lijkt me nogal gezond om er nieuwsgierig naar te zijn.
Als je het wel hebt uitgeprobeerd, maar gewoon niet opgewonden raakt van jezelf of er niet van klaarkomt, dan vind ik het niet raar, bijna vanzelfsprekend zelfs, hoewel het geen kwaad kan om dan toch van tijd tot tijd iets nieuws te proberen... ![]() |
![]() |
|
Ik doe het ook niet... Heb er geen behoefte aan en kan ook niet echt opgewonden worden van mezelf. Of ook wel: ik vind er geen klap aan...
De enige keren waarop ik het nog wel eens wil doen is als ik met mijn vriend aan de telefoon hang of we elkaar zo erg mogelijk willen opgeilen (zeer effectief middel), maar verder nooit...
||
![]() |
Citaat:
![]() Alleen ben je dan niet nieuwsgierig naar hoe het eigenlijk is? Want ik deed het toen omdat ik benieuwd was hoe dat nou eigenlijk allemaal in elkaar zat en hoe het was. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() als je 12 bent, dan ben je tegenwoordig volgens mij de uitzondering. als je 17+ bent geloof ik je niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tis wel wat zeldzaam, maar het kan best hoor.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Mn vriendje is er veeeeel beter in dus laat ik het lekker aan hem over ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Bij mijn ex-vriendje vond ik er al geen klap aan en daarvoor heb ik het ook nog nooit gedaan. Dus waarom zou ik het nu wel gaan uittesten als ik het niet prettig vond dat mijn vriendje het deed(en ik was echt wel super gek op hem) Mja dat komt misschien omdat ik alles wat met seks heeft te maken maar smerig vind:
ziehttp://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=648745 ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mjeh... vrouwen hebben wat minder met zelfmasturbatie.. elke jongen die zegt dat hij niet aan zelfmasturbatie heeft een vriendin(/vriend) is impotent.. gecastreerd of liegt... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en als je gecastreerd bent kun je nog best masturberen, alleen niet meer ejaculeren... en er zijn jongens die vanwege hun geloof nooit masturberen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ja maar die lui zullen zich toch ook wel ééns zelfmasturberen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het vocht wordt volgens mij uitgescheiden door de prostaat... niet door de ballen in ieder geval!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ben wel n beetje jaloers op de ts
![]() soms het idee dat het overgeven aan vleselijke lusten gewoon zo triest is, die paar spiertrekkingen en die hormonen-stoot. maarja dan bedenk ik me dat men doet wat men fijn en lekker vind, en dat alleen het taboe op masturberen maakt dat het zo verdrongen is, en slecht ligt in de maatschappij |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Voor meiden schijnt het normaler te zijn dan voor jongens is mij verteld. Dus ik weet als geen ander hoe vreemd het is om het er over te hebben, en uit mijn eigen ervaring blijkt dat ik snel geneigd was om maar gewoon te zeggen dat ik het ook deed om er vanaf te zijn.. Maar je voelt je dan inderdaad wel vreemd..
wanna talk about it; add me on msn: genesis_private@hotmail.com |
![]() |
|
@ jcl, ik kan er ook prima met mijn vrienden over praten hoor, maar ik bedoelde meer van, wat is er nu fout aan, het is toch fijn? alleen omdat er een groot taboe op masturbatie ligt zou het verkeerd zijn.
@ genesis, ik d8 JUIST dat het andersom was ![]() ![]() @pessimistje, flauw ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Sorry als ik onduidelijk was.. Genesis Laatst gewijzigd op 23-11-2003 om 21:30. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb het ooit een paar keer geprobeerd, maar vind er echt niks aan... Op de een of andere manier voelt het helemaal niet fijn, dus is de lol er dan ook gauw vanaf... Het is me dan ook nog nooit gelukt om mezelf klaar te laten komen.
Als mijn vriend me vingert, vind ik het juist wel weer fijn... Ook dan kom ik maar zelden klaar, maar alles wat hij doet, voelt gewoon ontzettend lekker... Hierdoor heb ik dus echt niet de behoefte om mezelf te bevredigen... |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Seksualiteit |
Probleem??? cuteguy | 16 | 07-04-2006 11:25 | |