![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb er weleens fotos van gezien bij een piercingsite, iieh kreeg dr echt rillingen van....
![]() ![]() ![]() mja ik ben dr niet tegen ofzo, als mensen het willen en het geeft ze een lekkerder gevoel ofzo tijdens het vrijen waarom niet? alleen zelf zal ik er niet eens over nadenken om zo'n ding te nemen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
b) je kan gewoon zitten |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat als je een piercing door je clitoris nemt, je dan geen orgasmes kan krijgen. Kweetnie of t waar is hoor, maar heb dat al meerdere keren gelezen.. Hmm, veel plezier als je er een neemt!! Lijkt mij maar eng!! ![]()
|
Allereerst gaat het er lang niet altijd om of iemand een piercing ziet, het kan ook compleet voor jezelf zijn om je sexuele genot te bevorderen.
Ik heb gehoord dat het zeker gevoeliger wordt, en je ook gewoon kan zitten. In het begin is het allemaal nog wat te gevoelig, maar na een tijdje doet het geen pijn meer. Natuurlijk zijn er risico's, maar die moet je gewoon zelf even goed doornemen. Bij alle piercings zijn risico's (ontsteken etc etc). Gewoon goed verzorgen en vakkundig laten zetten. Succes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
het is niet eens een clitoris piercing.. het is een schaamlip piercing [of hoe heet dat stukje? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
*niet geschikt voor alle leeftijden*
Ik zag deze week foto's van het zetten van zo'n klitpiercing en vertrouw mij nou maar, dat wil je echt niet! Gatverdamme, die naalden en dat bloed. *braakt* De normale schone vrouwelijke vormen veranderden langzaamaan in een gehavend samenschraapsel...iets. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Een klitpiercing schijnt nog bestwel snel te genezen, net zoals een lippiercing en tongpiercing.
Tepelpiercings en navelpiercings genezen langzaam. Ik weet niet of het pijnlijk is, ik heb er zelf geen een. Ik heb wél een tepelpiercing, en dat deed behoorlijk pijn bij het zetten (en soms nog meer bij het schoonmaken). T geneest bij mij trouwens enorm goed ![]() Klitpiercing zou ik niet willen, ik wil dat deel van mijn lichaam gaaf houden, dr mag geen ijzer doorheen. Ik heb al genoeg seksueel genot zonder zo'n piercing ![]() En tja, of t mooi is.. ik vind het niet zo mooi (in tegenstelling tot een tepelpiercing). Maar ik denk dat een groot deel 'm niet alleen voor het mooi laat zetten maar ook om het idee, om een toevoeging aan hun seksueel leven.. Citaat:
Waarom zou je een piercing nemen voor anderen?! Tis toch jou lijf! Mijn tepelpiercing is in de eerste plaats voor mij, niet eens om de hele dag voor de spiegel naar mn tiet te staan loeren maar om het feit dat ik m heb, dat het fijn aanvoelt, en ik vind het ook nog eens mooi. Ik draag ook sexy ondergoed als ik geen vriend heb.. niet alles wat je draagt is voor anderen ![]() Cat
Laatst gewijzigd op 10-05-2002 om 13:19. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hier, en schrik niet ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En btw; ik zou zelf liever een piercing willen die meer bovenaan zit, dus boven je clitoris, dichter bij je buik. En die komt er ook zeker aan! ![]() Laatst gewijzigd op 12-05-2002 om 09:24. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vraagje (vooral) aan de JONGENS --> Piercings op intieme plaats..? doezultje | 81 | 15-08-2004 21:52 | |
Seksualiteit |
eikelpiercing godeli | 62 | 29-06-2004 22:28 | |
Lifestyle |
Welke piercings heb jij? Get pierced | 132 | 24-06-2004 12:18 | |
Seksualiteit |
Geslachtspiercings.. Choke | 47 | 27-06-2002 11:04 |