Vanaf volgende week donderdag komt dat in plaats van Will & Grace, dus rond 19.30 op net 5.
Ik vond Dharma & Greg altijd heel erg leuk, maar het zijn herhalingen, en niet zo lang geleden is het ook al herhaald.. ik hoop niet dat ze voor de derde keer vooraan gaan beginnen..
En eigenlijk heb ik liever dat Will & Grace blijft, want die heb ik allemaal nog nooit gezien
Ik vind het allebei heel erg leuk! Maar ik heb toch liever dat will & grace blijft,die heb ik nog niet allemaal gezien.
En Dharma & Greg heb ik al 2 keer gezien (Ik hou van jane )
Maar ja.. ik vind het allebei geweldig, en will & grace blijft op vrijdag ook nog, dus maakt het opzich niet zoveel uit
Niet weer. 1e keer gezien, ik vond 't leuk. Hebben ze 't herhaald, ook weer aardig wat afleveringen van gezien, was ook nog wel leuk. Maar een 3e keer? Wat is 't nut van 3x dezelfde serie uit te zenden.. koop dan iets nieuws aan..
Briseïs schreef op 16-11-2003 @ 17:32: Die afleveringen heb ik toch allemaal al gezien... Maarja, die van Will & Grace ook. Dus het maakt geen flikker uit.
van Will & Grace heb/had ik nog niet alles gezien, dus dat vind ik niet erg dat ze dat herhalen.. Dharma & Greg heb ik (denk ik) wel alles van gezien, beetje jammer als ze dat zo snel weer gaan herhalen dan zend dan Friends of Seinfeld ofzo uit, een andere soort humor
aaah nee niet seinfeld.. sorry maar dat vind ik echt een achterlijke serie.. Dharma en greg rulez!! maar ik vind will and grace ook wel leuk en die heb ik ook nog niet allemaal gezien.. dus ik ga ook voor will and grace