Advertentie | |
|
![]() |
|
Je einde vind ik een beetje zwak, maar je begin erg sterk. Je tweede strofe vind ik dan weer iets minder, vind het moeilijk om te zeggen waarom, het spreekt me minder aan, misschien vind ik je metafoor(zo bedoel je het toch?) niet zo passend, ik denk dat dat het is. Daardoor komt je derde strofe ook niet zo logisch op me over, alhoewel ik hem op zichzelf wel mooi vind. Hoe heb je die tweede strofe nou bedoelt, ik twijfel nu wel. Bedoel je niet dat de een wel en de ander niet zo goed kan schrijven en sommigen helemaal niet?
|
Ik vind de wending 'pure stilte' erg mooi; daardoor haal je de vaart er een beetje uit. De tweede zin van de laatste strofe is inderdaad te moeilijk; de afwisseling van klanken leest wat te moeilijk; ze sluiten niet zo goed op elkaar aan, en in zijn geheel niet op de eerste zin. De eerste strofe vind ik vooral erg mooi; de regels sluiten prachtig op elkaar aan. Mooi woordgebruik; de inhoud en verwoording raakt me
![]()
||
![]() |
Citaat:
algemeen mooi-->zelf geschreven? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn schrijfseltjes van de afgelopen tijd. Changshan | 8 | 19-03-2006 17:06 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gedichtenbespreking deel 3 Wouty | 6 | 19-10-2001 18:07 | |
ARTistiek |
gedichtenbespreking deel 3 Wouty | 5 | 18-10-2001 14:39 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 |