Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En verder kan ik mijn gevoel vaak niet goed onder woorden brengen. En dan wil ik dus iets zeggen en dan komt het er helemaal verkeerd uit. En dan begrijpt hij me dus weer helemaal verkeerd! En dit kan als we ruzie hebben de boel alleen maar verergeren! Najah, 't is eigenlijk precies zoals je zelf al zei, dan vertel ik hem waar ik mee zat/zit en dan ziet hij dat als een groot verwijt en voelt ie zich aangevallen enzo... Heel vervelend! Maar dat komt gewoon omdat ik dingen niet zo goed kan uitleggen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
héél herkenbaar!!
Dan wil ik gewoon vertellen waar ik mee zit/zat en dan denkt hij dat ik hem wéér van alles verwijt en dat ik probeer te zeggen dat alles zijn schuld is terwijl ik het helemaal niet zo bedoel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Terwijl je alleen maar om één bevestiging vraagt..Één dingetje wil je maar horen om je weer goed te voelen.. En dan begrijpt ie dat niet..en krijg je van die moeilijke situaties ![]() Naja alles is hier weer goed iig ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Manipulatie in de kerk. Freddy Godskind | 42 | 02-08-2007 19:38 | |
De evolutie (verleden, heden en toekomst) Verwijderd | 181 | 19-03-2007 21:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Li Theriftir Aelandill | 47 | 06-01-2006 09:20 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een leraar mira_love | 29 | 22-05-2004 11:19 | |
De Bijbel is veranderd. Joël | 182 | 13-06-2002 13:02 | |
Belangrijkste kenmerken van hindoeistische goden? goesmala | 18 | 03-06-2002 18:33 |