Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Komt het vaak voor dat je overdag daarvoor bekeurd wordt (als er zo'n controle is)? |
![]() |
||
Citaat:
aan de ene kant: - ja ze volgen het boekje op aan de andere kant: - wat een gezever, bij sommige fietsen kan er niet eens licht op.. ah ik haat die kutwetten in nederland, wat een gezever. Je kan niet eens normaal bmx'en zonder illegaal bezig te zijn. Technisch gezien is een licht niet mogelijk op een bmx, maar dan mag je weer geen gebruik maken van de openbare weg...tsssk ik ga anarchist worden ![]() edit: dat laatste haalde ik ten minste uit de brief die ik van het openbaar ministerie terugkreeg ![]() Laatst gewijzigd op 22-11-2003 om 13:35. |
![]() |
||
Citaat:
|
Doe het dan meteen goed wat ik eerder zei daar doel ik alleen maar op ander illegaal vuurwerk.
Strijkers zijn in dat opzicht dan ook maar lauw niet?! Leg er dan wat meer geld voor neer zodat het meteen goed hard knalt. fade of light : het in je hand laten ontploffen van vuurwerk en helemaal van illegaal vuurwerk lijkt mij eigenlihjk niet wat ![]() Ik heb zelf ook wel wat leuke dingen maar dat heb ik alleen om FF mee rond te sjouwen want het moet me allemaal niet te lang duren hard en / of mooi.
|
Verwijderd
|
Nitraten gaan echt niet zo hard en strijkers ook niet. Vlinders die zijn vet. Misschien koop ik wel een pakje maar ik denk het niet. Ze gaan wel gruwelijk hard. Damn op qlimax had je ook toen een dj op kwam echt 2 van die super harde knallen. Maar als ik een vlinder afsteek dan gebruik ik altijd wel 1 of 2 rotjes om ze aan te steken, jaja veilig gaat voor alles.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||