Advertentie | |
|
![]() |
|
Ondraaglijk vind ik niks mis mee hoor
![]() ![]()
|
Ik vind de wending na de vierde strofe juist erg leuk, het veranderd wat van toon en dat spreekt me wel aan; het bouwt mooi 'af'. Verder gewoon een prachtig gedicht; inderdaad is alles eigenlijk al wel gezegd... prachtig woordgebruik, ongelofelijk mooi... Heerlijk om te lezen; prettig ritme! Ondraaglijk is juist leuk, maar als je je afvraagt of je het 'fout' moet neerzetten zou ik er van maken 'ondraag'lijk', dan weet de lezer dat je het bewust zo hebt gedaan
![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
op de een of andere manier doet dit gedicht me wat gevoel betreft een beetje denken aan "voor de liefste onbekende" van ingmar heytze
dat vind ik trouwens ook echt een prachtig gedicht, net zoals het jouwe, wacht, ik zal hem even voor je posten, misschien herken jij ook het gevoel er een beetje in Wat ben ik blij dat ik je nog niet ken. Ik dank de sterren en de maan dat iedereen die komt en gaat de diepste sporen achterlaat, behalve jij, dat jij mijn deuren, dicht of open, steeds voorbijgelopen bent. Het is maar goed dat je me niet herkent. Kussen onder straatlantaarns en samen dwalen door de regen, wéér verliefd zijn, wéér verliezen, bijna sterven van verdriet - dat hoeft nu allemaal nog niet. Ik ben nog niet aan ons gehecht. Ik kijk bepaald niet naar je uit. Neem de tijd, als je dat wilt. Wacht een maand, een jaar, de eeuwigheid en één seconde meer - maar kom, voor ik mijn ogen sluit.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: de traagheid van het bestaan Tisch | 19 | 20-05-2004 22:19 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Het onbegrijpelijk verbod clubje | 23 | 12-10-2003 18:39 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling. Flipje het Kipje | 126 | 06-09-2002 14:49 |