vroeger was t altijd makkelijk met kerst. We gingen naar de kerk (kerstavond, de avond voor 1e kerstdag, 1e kerstdag, 2e kerstdag en kgeloof zelfs met die advent dagen ook) naja, anyway, dan gingen meestal naar t bos toe met honden en film kijken vaak savond en smiddags aten kalkoen met aardappelpuree (heb ik overheen gekotst na het nemen van 1e hap

sindsdien heb ik t voor mezelf afgeschaft

) en soms ook kastanjes (jah die kun je eten jah

*geen commentaar vdr

*)
Maar tegenwoordig is iedereen vegetarier, zijn we zou heidens als de pest en is het bos nie binnen ons berijk omdat we geen auto hebben. Dus blijven we braaf thuis en doen we nog steeds family stuff, mayb es naar bios en dat soort dingetjes. Een vegetaries menu en hele dag koekjes eten uit de boom

dat blijft. En natuurlijk elk jaar naar intratuin en daar dan een klein kadeautje kopen ofzow, doen we altijd, al1 word intratuin n btje saai. maar vdr, tja, familie prut

oh wat heb ik weer zin in de kerst
Dit jaar gaan we mayb naar huisje

id buurt van otterskooi enzow, bij dat water wtf worm weet ik nie meer hoe da heet

naja, heel veel water daaro, gaan we iig elk zomer heen. naja blabla maar kweenie wa je met je vriendin kunt doen, maar denk indd da film wel leuk is ofzow, maak dr gwoon gezellig dagje van

jah wij zijn 1x naar die duitste kerstmarkten geweest, tja... ik weet nie, je moet er van houden