Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() xs4all nog niet plat geweest (ok, we hebben het net 2 maanden, maar goed ![]() Demon is in 2 maanden al 2x plat geweest. xs4all is 2x gekozen tot beste internet provider door consumentenbond. etcetc |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() XS4all is een kwalitatief goede provider maar vraagt iets teveel geld voor iets te weinig snelheid, als je 't mij vraagt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar verder: tnx
||
Citaat:
ik heb nog GEEEEEEEEEN uitval gehad met demon.. xs4all is duurder.. Basics -> EUR 51,15-> 1024/320 Kbit/s -> 2048/320 Fast -> EUR 79,95-> 2048/640 Kbit/s -> 4096/640 Kbit/s basic word in januari dus 2048/320.. demon heeft voor 4 euro per maand meer.. meer dan 3x zoveel upload.. en dat is die 4 euro dubbel en dwars waard.. het fast abbo.. bij demon heb je voor 65 per maand dubbele download en bijna dubbele upload.. dus.. genoeg reden om voor demon te gaan ik ben uitermate tevreden over mijn verbinding, stabiel, goede service, perfecte ping en snel
||
Citaat:
Ik heb nu chello, dus mijn upload zal niet groter zijn dan een GB of 15 per maand, maar met demon (nog maar een weekje) gaat dat gestaag omhoog, denk ik! Ik heb wel degelijk wat aan mijn 512 upstream...
|
Bij het splitterless systeem heb je vaak nog last van oneffenheden in je netwerk, daarnaast is zo'n filter ook een soort splitter, alleen dan zonder DSL uitgang.
||
Citaat:
Voordelen van Xs4all is dat ze Newszilla hebben, de beste biniaries van Nederland. ![]() Maar personen die ADSL via KPN hebben bij welke provider dan ook (XS4All, Planet, Tiscali) willen af en toe nog wel eens overstappen naar BBNet; vooral om de snelheid. Klanten die bij BBNet zitten bij welke provider dan ook, heb ik nog nooit horen klagen of gehoord dat ze wouden overstappen naar Xs4all, of een andere KPN-provider. Dus de conclusie: Wil je een snelle verbinding voor weinig geld; en heb je toch weinig aan die extra dingen ->Demon. Wil je juist wél die extra dingen -> Xs4all. Persoonlijk ga ik liever voor de snelheid dan o.a. de professionaliteit van de helpdesk (hoewel die van Demon ook heel goed is). Helpdesk kom je, hopelijk, niet zo snel mee in aanraking; de snelheid wel. (Mocht een keuze tussen deze twee aanbieders ooit ter sprake komen bij iemand).
Laatst gewijzigd op 14-12-2003 om 14:44. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee, Demon is echt goed. Snel, stabiele verbinding, etc. etc. |
![]() |
||
Citaat:
ISDN heeft een breder spectrum gekregen om zo een hogere kwaliteit en snelheid te kunnen leveren. Uiteraard is dit ontwikkeld voor het DSL tijdperkt. Er is dus geen rekening gehouden met de beperking die dit oplevert. Aangezien de lagere frequenties worden gebruik voor de upstream data is daar bij ISDN minder voor beschikbaar. Je zou het zo kunnen zien: Bij analoog heb je 0-15000 Hz beschikbaar voor spraak en data en bij ISDN 0-20000. Je hebt dus 5000Hz minder om DSL signaal over te sturen. ADSL over Analoog: 832 kbit/s up max. ADSL over ISDN: 640 kbit/s up max. Maar in de praktijk merk je dat verschil toch niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind 39,95 voor een 1024/512 verbinding niet slecht... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En hier wordt geopperd dat ADSL op een ISDN verbinding beter werkt omdat het ISDN signaal twee keer zo sterk is, onderschrijf jij dat dan ook? Ik denk dat ADSL over PSTN ook heel erg stabiel is, of je moet zelf iets verkeerd doen of erg lange afstand hebben ofzo.
||
Citaat:
En dan nog, er zijn niet zó veel mensen die echt 1 mbit up tot hun beschikking hebben, ik haal met geluk ook de 75, en ik heb dus een 8/1 mbit verbinding van Demon. En ISDN of PSTN maakt niks uit, ik ken iemand en die haalt gewoon bijna 100 kb/sec up (zelf gezien), en die heeft gewoon een basic KPN PSTN abbonementje op zijn Telebyte 2/1 mbit lijn. Ik zit dus 2,4 km van de centrale af en haal dus zo'n 800 down en 75 up... Best aardig dus, als je dus weet dat ik in een appartement woon in het overcrowded centrum van Eindhoven. ![]() Een vriend van me heeft sinds vandaag ook zijn 8/1 abbo van Demon, ik moet hem nog even uitmelken wat zijn snelheden zijn, aangezien hij maar zo'n 200 meter van me vandaan woont. ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Hulp gevraagd. S | 3 | 31-03-2005 14:27 | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 |