Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ken t.
dromen zijn bedrog, helemaal waar, maar toch ook weer niet altijd. Misschien dat je door je droom in bent gaan zien dat hij/zij in het echt toch wel boeiender is dan eerst dacht. Of toch niet ![]() Tis maar net hoe je het zelf op wilt vatten.
||
Citaat:
|
![]() |
Als je droomt verwerk je gewoon wat er is gebeurt of wat er in je geest omgaat.Ik denk dat er vaak er kern van waarheid inzit maar dat het meestal ver overdreven is of soms zelfs nergens op slaat.En mijn emoties beinvloedt het wel maar niet erg veel.
|
![]() |
Ja, dromen kunnen je gevoelsleven irl wel degelijk beinvloeden!!
heb ik ook, als ik en verwarrende droom heb gehad, ben ik daarna de hele dag ook echt in de war.....dus ik denk dat dat ook wel kan dat je spontaan verliefd op iemand wordt.... ![]()
|
Het is juist andersom... je emoties beïnvloeden je droom, en als je je droom goed bekijkt dan kun je er waarschijnlijk achter komen wat je voelde en wat het kon betekenen.
Dromen zijn eigenlijk de gevoelens die tot je komen, waar je overdag eigenlijk niet de tijd hebt om mee bezig te zijn... zo kan je bijvoorbeeld verdrietig zijn omdat je konijn dood is gegaan, maar je moet werken en dan heb je er geen tijd voor... of je bent in gesprek met iemand en dan heb je geen tijd voor die gevoelens omdat je te veel met denken bezig bent... De gevoelens die je overhoudt van dromen zijn dus niet gevoelens die je door je dromen krijgt... het zijn gewoon gevoelens die er al waren...
|
Overlaatst, toen ik griep had (koorts -> ijlen -> dromen lijken echter)
droomde ik over mijn vriend, een meisje waar hij vroeger verliefd op was, en ik, we waren met drie in het zwembad. enfin,ik ga niet heel de droom vertellen, maar het komt erop neer dat mijn vriend me niet meer zag staan, en die twee ineens voor mijn neus begonnen te kussen, en dan wegliepen zonder me nog een blik te gunnen. Als ik dan boos riep naar mijn vriend dat hij moest terugkomen en uitleg geven als hij me ooit nog wou zien, kwam hij terug, en zei hij dat het gedaan was, hij echt niet meer verlifd op me was. en damn, ik denk dat het door die koorts was, die droom was zo echt, zo emotioneel. Ik heb staan wenen en roepen in die droom, voelde die steek van jaloezie en pijn, en ik werd helemaal bibberend wakker. zelfs als ik er nu nog aan denk ben ik er niet zo goed van. nu, het punt is: Ik ben helemaal niet jaloers op dat meisje, mn vriend heeft er niet veel contact meer mee,is er niet meer verliefd op, dat meisje heeft al 2,5 jaar een vriend,... en ik heb helemaal geen schrik om hem te verliezen, want het gaat beter dan ooit tussen ons, en ik wéét dat hij me nooit zou laten staan voor een ander op dit moment. was freaky ![]() Laatst gewijzigd op 11-12-2003 om 21:12. |
![]() |
|
![]() |
Ik geloof dat dromen uit je onbewuste komen, en dan heeft het dus niet zo'n letterlijke betekenis, maar het zal wel wat over wat je onbewust denkt en voelt zeggen toch?
Maar ik heb idd ook weleens gedroomd dat ik verliefd was op iemand die ik alleen van msn kende, en toen ik wakker werd voelde ik me echt verliefd, maar dat was zo weer over. Ik denk niet dat je dan ook echt verliefd kan worden ofzow daardoor. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Diepzeechatten: van chatten naar verkenchatten Waterput | 12 | 02-01-2008 10:01 | |
Psychologie |
Hoe kun je je afsluiten voor andere mensen die je lastig vallen in je dromen Pruts0r | 20 | 16-04-2007 07:16 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Het volmaakte systeem... "Tito" | 16 | 28-03-2003 15:14 | |
Je ideale samenleving Rerisen Phoenix | 35 | 16-02-2003 13:42 | |
Liefde & Relatie |
Op vakantielefdes moet belasting worden geheven de abt van sion | 50 | 09-06-2002 14:33 |