Advertentie | |
|
![]() |
|
Disk Cleaner een simpel programma om alle temp files te legen.. tja meer valt er niet over te zeggen.. maar gebruik het dagelijks.
Verder gebruik ik eigenlijk geen freeware (Behalve MSN en Winamp enzo.. majah da's standaard).
|
NaDa 0.5, geen uitleg verders nodig lijkt mij
|
Verwijderd
|
Exact Audio Copy (www.exactaudiocopy.de) -- Cardware.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() winamp is een goede ja ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Winamp
eMule BitTorrent Daemon Tools SciTE en natuurlijk ook vele andere open-source programma's. dat is pas echte free software ![]() |
![]() |
|
eMule, BitTorrent en Daemon Tools zijn open source, niet freeware. Winamp is b.v. wel echte freeware, maar ook Ad Aware is shareware voor zover ik weet.
Mijn top: Winamp Zoom Player PuTTY (was volgens mij geen open source, maar ben niet zeker) Statbar GSpot
||
Citaat:
![]() Freeware betekent free van gratis. Free software betekent free van vrij (open).
|
Lindows is commerciële software.
SuSE is wel Open Source, maar geld ervoor vragen gaat om het sturen van DVD, handleiding en online support. De software blijft vrijelijk te gebruiken. Dit is volgens mij ook vereist om in aanmerking te komen voor de titel Open Source door GNU/OpenSource.org. Correct me if i'm wrong. ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Tik je naam in en laat ons zien wat er gevonden wordt! Verwijderd | 103 | 06-09-2007 06:59 |