Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het een goed verhaal, maar ik persoonlijk vind niet dat je het gruwelijker moet maken....
ik denk dat het zo als het nu is heel aangrijpend en realistisch is, en dat is goed. Vind ik. Misschien kun je wat duidelijker zijn over waarom ze de baby heeft vermoord, haar motieven zegmaar. Misschien komt dat nog, ik weet niet of dit het het einde is ofzo, maar het lijkt mij wel prettiger als dat wat duidelijker is enzo. Als laatste vind ik het nogal onduidelijk eigenlijk hoe die vrouw aan de blauwe plekken komt waar je over schrijft, is ze mishandeld ofzo? Verder vind ik het een heel goed verhaal! Het is heel goed geschreven, fijne stijl, leest lekker. ![]() Ik zou zeggen, vooral doorgaan, je schrijft goed, mooi verhaal!
||
Citaat:
Dankjewel. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind het een mooi stukje, de titel sprak me ook heel erg aan. Echt, dit verhaaltje is helemaal 'mijn stijl', ik ben op het moment met iets gelijksoortigs bezig. Het is goed beschreven, niet té, maar ook niet te subtiel. Je schrijft het eigenlijk heel begrijpelijk, je bent als lezer niet meteen weggeschrokken door het gedrag van haar, je begrijpt het deels. (Ik dan... maar dat kan ook aan mij liggen. ![]() Echt heel mooi. ![]()
||
Citaat:
![]() Dankjewel.
|
Goed geschreven, hoewel het niet meteen het soort verhaal is dat je van mij voorgeschoteld zou kunnen krijgen...
Maar ik ben het wel redelijk eens met 'de bub', goed duidelijk taalgebruik, toch houd je spanning erin. Taalgebruik is zeer goed, en sfeer ook. Hoewel het denk ik (ik bedoel, gevangenis) allemaal misschien net iets angstaanjagender zou mogen... Van mij persoonlijk dan...
|
I kken totaal nix van literatuur of dergelijke maar ik vind dit wel een heel mooi verhaal, doet me beetje denken aan de romans van Dirk Bracke. Waar ik wel op let zijn zo de details die de omgeving en de sfeer omschrijven, zoals;
- Regen = regendruppels (die tegen het raam aantikken), lijkt alsof al de regen die je buiten ziet, enkel tegen jouw personage's raam tikt. - Stilte = "er heerste een moment van stilte" ofzo... Je omschrijft alles zo goed en dan opeens zo "Stilte". - Het stuk waar de vrouw haar aankijkt -die het hoofdpersong haar een vraag heeft stelt- en dan doet alsof ze haar niet gehoord heeft, vind ik nogal tegenstrijdig. Ik kijk geen mensen aan, wanneer ik doe alsof ik ze niet gehoord heb ![]() Voor de rest, hoedje af! Ik zou het je niet kunnen nadoen! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Maar hoe noem je dat dan? (Of gewoon dit bovenstaande?) Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ik heb het nummer van egon's nul-saais grappenlijn! #1020 Trimm Trabb | 500 | 24-06-2010 17:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
Poll: rook je? Verwijderd | 106 | 22-05-2007 22:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
The Ubermann sleeping schedule! Vlooienband | 191 | 06-01-2004 03:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Prik tegen Rodehond Suzanne_2003 | 118 | 25-11-2003 10:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Meeroken schadelijker dan gedacht Gatara | 125 | 20-11-2003 11:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Wiegendood? - Hier ben ik dan Evito | 2 | 11-10-2002 19:32 |