We hebben allemaal wel een keer meegemaakt die er echt met kop en schouders uitstak, die iets bijzonders had. Verhalen svp. Wanneer, hoe, waarom en op welke manier zo speciaal?
TS begint,( helaas).
Ik hou het netjes, de beste beurt was vooral gevoelsmatig zo goed, na elkaar een half jaar niet gezien te hebben. In een hotel pal aan het strand, stikdonker, alleen sterren. Geen buren, doodstil, om twee uur 's nachts, na twee dagen doodvermoeiend reizen door de bush. Ook de eerste keer dat ik huilde na afloop, (waar hij vreselijk van schrok)van puur geluk en opluchting. Het was er nog, de liefde was er nog, hij leefde nog, ik was zo bang geweest en ik had hem zo gemist. Ik was zo blij, zo blij. Alles was weer goed, het was achter de rug, we waren weer samen.
Maar zo zijn er eigenlijk heel veel gevoelsmatig heftige keren geweest, en zo zijn ze er af en toe nog, maar dit was de eerste.
Maar goed, voel je vooral niet gegeneerd om ook de ergste ranzigste heetste ervaringen te posten. Het hoeft heus niet altijd verheffend te zijn, maar die van mij zal ik jullie niet aandoen.
Laatst gewijzigd op 23-12-2003 om 01:38.
|