Advertentie | |
|
![]() |
|
ff weer wat vragen aan jullie
Canon MPC190 Is dit 'beestje' wat voor normaal gebruik? (zie mijn 'eisen' in mijn eerste post) en hoe zit dat met zijn 'scanvermogen': heeft nog een beetje een redelijk aantal 'dpi's?' maw: is-ie een beetje goed, die scanner BVD P.S. ik weet dus echt niets af van scanners ![]()
Laatst gewijzigd op 05-01-2004 om 21:11. |
![]() |
|
Canon heeft ook beter papiertransport dan HP, die ook nog eens dure inkt heeft. Al ben ik niet zo'n liefhebber van all-in-one, van geen enkel merk. Stel je scangedeelte gaat kapot en het ding moet retour, dan ben je ook meteen je printer kwijt. Ik zou dus voor een losse scanner en printer gaan.
De i560 is idd een leuke printer, en neem dan als scanner bijvoorbeeld de CanoScan LiDE 20, of als je een betere kwaliteit wil de LiDE 30
|
De claim van de consumentenbond dat Epson moedwillig inkt in de cartridges laat, moest toch worden herzien. De consumentenbond had zich namelijk niet verdiept in de technieken die de Epson printer gebruikt, dat er inkt over moet blijven heeft een technische oorzaak. Al geloof ik wel wat het een mooie bodem (toepasselijk
![]() Epson geeft redelijke kwaliteit maar de inkt is erg duur, net als HP en Lexmark. Canon heeft de goedkoopste inktprijzen en hanteert daarnaast ook separate inkttanks, hetgeen het inktgebruik efficienter maakt. De kroon qua kwaliteit is en blijft de Canon i950 (opvolger S900). Maar met de i550 heb je ook een uitstekende printer.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
advies aanschaf nieuwe printer piet007 | 15 | 24-08-2013 23:21 | |
Software & Hardware |
[Nieuwe Printer] Welke? DT | 2 | 14-11-2004 14:38 | |
Software & Hardware |
[Printer] HP Laserjet print geen euroteken meer Verwijderd | 9 | 05-07-2004 12:49 | |
Software & Hardware |
[Printer] Welke? M@rco | 10 | 20-08-2003 17:42 | |
Software & Hardware |
[Printer] Advies gevraagd Tofke_H | 8 | 28-03-2003 19:19 | |
Software & Hardware |
Nieuwe printer Verwijderd | 2 | 15-12-2001 15:06 |